dławi się zimny 1.6 55KW

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

P
Polo Cocta
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 03 kwie 2010, 15:22

dławi się zimny 1.6 55KW

Post autor: Polo Cocta »

Witam
Problem jak w temacie.Po nocy gdy auto jest zimne,uruchamiam silnik i czasem nie trzyma niskich obrotów, znaczy wskakuje na 2 tyś i zostaje tak przez jakiś czas potem wraca do normy.Do tego wszystkiego autko się dławi przy próbie jazdy.Po przejechaniu 2km jest ok.Problem z dławieniem występuje zawsze na zimnym silniku lecz problem z obrotami nie :niewiem:
Nie wiem gdzie mam szukać..Będę wdzięczny za pomoc.Pozdrawiam Łukasz
B
BoDZiMiErZ
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Jonkowo k.Olsztyna

Post autor: BoDZiMiErZ »

Silnik AEE 1.6 75KM?? U mnie w tym silniku była podobna sytuacja...
Po wymianie czujnika temperatury silnika (chyba wkręcony w silnik) wszystko jak ręką odjął :grin:
Awatar użytkownika
DjFarmerr
Początkujący
Początkujący
Posty: 112
Rejestracja: 12 kwie 2009, 0:46
Lokalizacja: VWągrowiec

Post autor: DjFarmerr »

mam ten sam problem :/ jak zimne auto podczs przyspieszania przy wduszaniu pedalu gazu zadlawia sie po kilku km jest dobrze.
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

U mnie takie same objawy powodował czujnik temp. cieczy chłodzącej. Spróbuj, koszt raptem 30zł(za przyzwoitego Febi) bo na 90% to będzie to
Awatar użytkownika
DjFarmerr
Początkujący
Początkujący
Posty: 112
Rejestracja: 12 kwie 2009, 0:46
Lokalizacja: VWągrowiec

Post autor: DjFarmerr »

[quote="Borek"]czujnik temp. cieczy chłodzącej[/quote]
a jaki kolor powinien miec ten czujnik?
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Oryginalnie był z żółtą obwódką, w sklepie dali mi Febi z niebieską mówiąc, że numery są zamienne i faktycznie wszystko ok(odczyty na VAGu jak najbardziej poprawne)
Awatar użytkownika
DjFarmerr
Początkujący
Początkujący
Posty: 112
Rejestracja: 12 kwie 2009, 0:46
Lokalizacja: VWągrowiec

Post autor: DjFarmerr »

[quote="Borek"]Oryginalnie był z żółtą obwódką, w sklepie dali mi Febi z niebieską mówiąc, że numery są zamienne i faktycznie wszystko ok(odczyty na VAGu jak najbardziej poprawne)[/quote]

Obecnie mam czujnik takiej budowy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/983 ... f7ab8.html czy moge go zastąpic http://moto.allegro.pl/item988320369_cz ... ml#gallery takim?
bo wydaje mi sie ze nie pasuje? jak umiescic oring?
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Ja oryginalnie miałem taki jak w aukcji i takiej samej budowy kupiłem. Ten twój jakis dziwny, jakby go ktos oskubał z tego kapsla aluminiowego. Kształt nie ma znaczenia bo to wchodzi w wolną przestrzeń w rurce i tyle
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Ten niby oskubany to jest orginalny czyjnik vw.Teraz z tego orginalnego czujnika musisz zdjąć oring i założyć go z przodu nowego a pierścień żółty musisz dać do przodu żeby za niego wcisnąć tą zawleczke zabezpiczającą.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”