Strona 1 z 1
Problem z podłączeniem podciśnień w silniku 1.3 NZ
: 21 mar 2010, 14:04
autor: winel
Witam Wszystkich
Posiadam VW Polo Coupe GT z silnikiem 1.3 na pełnym wtrysku o oznaczeniu NZ i mocą 40kW (55KM).
Moje pytanie, a zarazem prośba jest następująca: Czy nie posiada ktoś schematu podłączenia przewodó podciśnień do tego silnika lub dokłądnych zdjęć, na których byłoby widoczne poprawne podłączenie?
Z góry dziękuję za każdą pomocną wskazówkę.
Problem kolego masz z klawiaturą. Zacina ci się capslock!!!
czaja454
Re: PROBLEM Z PODŁĄCZENIEM PODCIŚNIEŃ W SILNIKU 1.3 NZ
: 21 mar 2010, 17:56
autor: NeVWille
Tam chyba nie ma dużo podciśnień chyba do filtra powietrza i do aparatu zapłonowego o ile sie nie myle
Re: PROBLEM Z PODŁĄCZENIEM PODCIŚNIEŃ W SILNIKU 1.3 NZ
: 21 mar 2010, 19:32
autor: winel
DZIĘKI NEVWILLE LECZ PODCIŚNIEŃ JEST WIĘCEJ MOŻE OPISZĘ PROBLEM DOKŁADNIEJ.
OGÓLNIE WYJŚĆ NA PRZEWODY PODCIŚNIEŃ JEST DZIEWIĘĆ ZACZYNAJĄC OD :
- PIERWSZE WYJŚCIE NA PAROWNIKU PAR PALIWA
- DRUGIE WYJŚCIE PRZED FILTREM POWIETRZA (NAJPRAWDOPODOBNIEJ JEST TO ZAWÓR REGULUJĄCY CIEPŁYM I ZIMNYM POWIETRZEM)
-TRECIE I CZWARTE WYJŚCIE JEST NA PRZEWODZIE POWIETRZA ŁĄCZĄCYM PRZEPUSTNICE Z FILTREM POWIETRZA
-KOLEJNE TRZY WYCHODZĄ Z PRZEPUSTNICY
-ÓSME WYJŚCIE JEST NA LISTWIE ZASILAJĄCEJ WTRYSKI
-ORAZ OSTATNIE ZNAJDUJĘ SIĘ PRZY APARACIE ZAPŁONOWYM (PODCIŚNIENIE DO WYPRZEDZENIA KONTU ZAPŁONU)
DODATKOWO W CAŁYM ZESTAWIE ZNAJDUJE SIĘ JEDEN TRÓJNIK KTÓRY ŁĄCZY KTÓREŚ Z TYCH PODCIŚNIEŃ W JEDENO, WIĘC TROCHE KOMBINACJI JEST :banghead:
Re: PROBLEM Z PODŁĄCZENIEM PODCIŚNIEŃ W SILNIKU 1.3 NZ
: 22 mar 2010, 7:53
autor: adam
Mam nadzieje ze cos pomoze

Znalazlem jeszcze takie cosik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=248310

Re: PROBLEM Z PODŁĄCZENIEM PODCIŚNIEŃ W SILNIKU 1.3 NZ
: 22 mar 2010, 16:11
autor: winel
WIELKIE DZIĘKI ADAM ZA FATYGĘ W MOJEJ SPRAWIE NAPEWNO WYKORZYSTAM TE INFORMACJE I DAM ZNAĆ JAKIE SĄ SKUTKI
