Obroty silnika 1,9D AEF

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
cage009
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 312
Rejestracja: 21 lis 2008, 18:43
Lokalizacja: KRA

Obroty silnika 1,9D AEF

Post autor: cage009 »

Witam!
Mam takie pytanie: w moim 1,9D AEF przy 100km/h mam ok. 2,3 tyś. obrotów. Czy to nie za dużo? Jeżeli tak to czego to może być wina??
t
tomekpolo
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 03 maja 2009, 11:07

Post autor: tomekpolo »

witam. Takie raczej powinny być. A wina to krotka skrzynia.
Awatar użytkownika
cage009
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 312
Rejestracja: 21 lis 2008, 18:43
Lokalizacja: KRA

Post autor: cage009 »

Krótka?? To znaczy mam skrzynie nie od tego modelu??
d
dawid_vip
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:47
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: dawid_vip »

seria taka jest u mnie to samo jak wparowałem na autostrade Konin Łódź i dalej do zakopanego to masakra z uszu od krakowa juz jechałem zgodnie z przesisami bo ogłuchłem;p
Awatar użytkownika
cage009
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 312
Rejestracja: 21 lis 2008, 18:43
Lokalizacja: KRA

Post autor: cage009 »

bo np. 120 km/h mam przy 3000 obrotów, a 150 przy 4000. wiec chyba nie jest tak źle :D
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

ja też przy 100 km/h mam niecałe 2,5 tys obrotów :)
Obrazek
Awatar użytkownika
cage009
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 312
Rejestracja: 21 lis 2008, 18:43
Lokalizacja: KRA

Post autor: cage009 »

Lynn czemu tak dużo Ci pali?? Aż tak go pociskasz?? :D
R
Rafałbb
Początkujący
Początkujący
Posty: 130
Rejestracja: 20 sty 2010, 7:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Rafałbb »

100km- 2,3tyś 130-3-3,2tyś. 160 4tyś
195/50 R15 - 5.5 ON
Awatar użytkownika
asad87
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 279
Rejestracja: 05 mar 2010, 19:02
Lokalizacja: Lubin

Post autor: asad87 »

je też przy 100km/h mam 2.3tys obrotów na minutę. A jak wychodzi wam spalanie w trasie przy spokojnej jeździe i jak wciskacie pedał gazu mocniej ;) ? Podczas ostrej jazdy na ilu obrotach zmieniacie bieg ? i na ilu podczas spokojnej ?
Seat Ibiza 1.4 60KM 97r.
Opel Corsa 1.2 75KM 01r.
Peugeot 206 1.4 HDI 70KM 02r.
VW Golf 1.6 101KM 97r.
Fiat Punto 1.2 60KM 02r.
VW Polo 1.9D 64KM 97r.
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

[quote=""cage009""]Lynn czemu tak dużo Ci pali?? Aż tak go pociskasz?? :D[/quote]


Pociskałem go strasznie na samym początku i palił mi 6,3l/100. Później była wizyta u mechanika na wymianę rozrządu i od tego czasu zaczęły się problemy z Polą i teraz przy mega ekonomicznej jeździe spala poniżej 7l :/
Obrazek
Awatar użytkownika
asad87
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 279
Rejestracja: 05 mar 2010, 19:02
Lokalizacja: Lubin

Post autor: asad87 »

[quote=""Lynn""][quote=""cage009""]Lynn czemu tak dużo Ci pali?? Aż tak go pociskasz?? :D[/quote]


Pociskałem go strasznie na samym początku i palił mi 6,3l/100. Później była wizyta u mechanika na wymianę rozrządu i od tego czasu zaczęły się problemy z Polą i teraz przy mega ekonomicznej jeździe spala poniżej 7l :/[/quote]


A dawno była ta wizyta u mechanika ? ile km zrobiłeś po wymianie rozrządu ? ja też wymieniałem rozrząd jakieś 3 tyg. temu i mam wrażenie, że pali sporo... Słyszałem, że trzeba trochę pojeździć żeby wszystko się ustawiło ok...
Seat Ibiza 1.4 60KM 97r.
Opel Corsa 1.2 75KM 01r.
Peugeot 206 1.4 HDI 70KM 02r.
VW Golf 1.6 101KM 97r.
Fiat Punto 1.2 60KM 02r.
VW Polo 1.9D 64KM 97r.
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

[quote=""asad87""][quote=""Lynn""][quote=""cage009""]Lynn czemu tak dużo Ci pali?? Aż tak go pociskasz?? :D[/quote]


Pociskałem go strasznie na samym początku i palił mi 6,3l/100. Później była wizyta u mechanika na wymianę rozrządu i od tego czasu zaczęły się problemy z Polą i teraz przy mega ekonomicznej jeździe spala poniżej 7l :/[/quote]


A dawno była ta wizyta u mechanika ? ile km zrobiłeś po wymianie rozrządu ? ja też wymieniałem rozrząd jakieś 3 tyg. temu i mam wrażenie, że pali sporo... Słyszałem, że trzeba trochę pojeździć żeby wszystko się ustawiło ok...[/quote] Jest przestawiona dawka na pompie wtryskowej (źle lub celowo ustawiona pompa do rozrządu) i dlatego więcej pali, ale lepiej się zbiera i odpala :)
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

[quote=""vjarecki""][quote=""asad87""]

A dawno była ta wizyta u mechanika ? ile km zrobiłeś po wymianie rozrządu ? ja też wymieniałem rozrząd jakieś 3 tyg. temu i mam wrażenie, że pali sporo... Słyszałem, że trzeba trochę pojeździć żeby wszystko się ustawiło ok...[/quote] Jest przestawiona dawka na pompie wtryskowej (źle lub celowo ustawiona pompa do rozrządu) i dlatego więcej pali, ale lepiej się zbiera i odpala :)[/quote]


Ale to ze mną zupełnie inna sprawa. Miałem juz dwa razy wymieniany rozrząd, bo pierwszy mechanik chyba był pijany kiedy zmieniał (założył np na odwrót napinacz i nie przykręcił dwóch śrub przy poduszce silnika). Uciekłem szybko od niego i pobiegłem do innego.... teraz ledwo odpala, pozniej przez kilkanascie sekund dławi sie (musze trzymac gaz, zeby w ogole odpalił), kopci przy odpalaniu, cos mi zaczęło stukac powyzej 2500 obrotów na czwórce, gdy wciskam gaz (jakby stukanie w kole, ale po wcisnieciu sprzęgła to znika)... generalnie tragedia :/ ale nie mam na razie kasy na zrobienie tego, bo po kupnie (za 8600zł, czyli wcale nie tak tanio) wydałem na niego z 3-4 tys zł na naprawy, opony, itd.
Obrazek
Awatar użytkownika
asad87
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 279
Rejestracja: 05 mar 2010, 19:02
Lokalizacja: Lubin

Post autor: asad87 »

Lynn no to ogólnie masakra.... Jak kopci przy odpalaniu, to mogą to być końcówki wtryskiwaczy
Seat Ibiza 1.4 60KM 97r.
Opel Corsa 1.2 75KM 01r.
Peugeot 206 1.4 HDI 70KM 02r.
VW Golf 1.6 101KM 97r.
Fiat Punto 1.2 60KM 02r.
VW Polo 1.9D 64KM 97r.
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

[quote=""asad87""]Lynn no to ogólnie masakra.... Jak kopci przy odpalaniu, to mogą to być końcówki wtryskiwaczy[/quote]

No właśnie leje mi z jednej koncowki. Widać bąbelki ropy i jest mokry ;p

Zabiore się za to wszystko, jak będzie kasa, bo do zrobienia jest jeszcze sporo innych rzeczy.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”