Strona 1 z 5

Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz

: 04 mar 2010, 13:57
autor: grandprix
Jakie są dokładnie różnice w autach z fabrycznym silnikiem G40 i 3F i Nz czyli (dokładniej gt po lifcie ) chodzi mi głównie o budę zegary kierownicę itd.

Silniki to wiadomo 113 ps z kompresorem i 75 ps pełny wtrysk 55 ps pełny wtrysk

Re: 2f G40 a 2f 3F różnice

: 04 mar 2010, 15:04
autor: BALON
w g40
napewno wentylowane hamulce z przodu
grubszy drążek reakcyjny
licznik do 240 3f-200
i niższe zawieszenie choć nikt niewie ile dokładnie
skrzynia o innych przełożeniach
kierownica i gałka obszyta skórą

a poza tym wszystko to samo jeśli sie myle niech ktoś mnie poprawi

Re: 2f G40 a 2f 3F różnice

: 04 mar 2010, 15:17
autor: Brzeziak_
G40 ma jeszcze emblematy z przodu na grillu i z tyłu na klapie jak się nie myle :scratch:

Re: 2f G40 a 2f 3F różnice

: 04 mar 2010, 17:25
autor: adr0444
wg katalogu G40 ma sprezyny krotsze o 25mm... G40 ma na pewno wzmocnienia w drzwiach i nie wiem jak ma sie sprawa podluznic czy czasem nie sa mocniejsze...

Re: 2f G40 a 2f 3F różnice

: 04 mar 2010, 17:55
autor: grandprix
A czy silnik 3f bez problemu wpasuje się w budę i skrzynię g40 ??

Re: 2f G40 a 2f 3F różnice

: 04 mar 2010, 20:00
autor: BALON
[quote="adr0444"]G40 ma na pewno wzmocnienia w drzwiach [/quote]
gt też ma wzmocnienie
[quote="adr0444"]nie wiem jak ma sie sprawa podluznic czy czasem nie sa mocniejsze...[/quote]
są takie same
[quote="grandprix"]A czy silnik 3f bez problemu wpasuje się w budę i skrzynię g40 ??[/quote]
tak wpasuje się bezproblemu :oki:
niewiem jak silnik pociągnie na skrzyni z g40 :niewiem: pewno bendzie troche słabszy :niewiem:

Re: 2f G40 a 2f 3F różnice

: 04 mar 2010, 20:12
autor: dany G40
ZAPRASZAM NA FORUM G40 WSZYSTKO DOKŁADNIE OPISANE

Re: 2f G40 a 2f 3F różnice

: 04 mar 2010, 20:54
autor: grandprix
a link jakiś ;>

Re: 2f G40 a 2f 3F różnice

: 04 mar 2010, 21:15
autor: vwkas18
www.g40.fora.pl
dobra ja napisze to co wiem:
- G40 było obniżone o -20
- licznik w G40 był do 240 w pozostałych wersjach silnikowych do 200
-podłużnice te same czyli dupiaste
- środek miały czarną tapicerkę podobnie jak GT
-kanapa była dzielona i zwykła w g40 jak i w GT
-emblematy z G40 to rzecz jasna
-drzwi były wzmacniane zarówno ze strony kierowcy jak i pasażera (nie we wrzystkich GT to było)
-gałka była skórzana zarówno w GT jak i G40
-kierownica skóra zarówno w GT jak i G40 (opcja była odpłatna)
-fotele z regulacją góra dół (zarówno w G40p jak Gt)
-szyba z zielonym przyciemnieniem (gt i G40)
-szyby przyciemnione TINTED 10% (zarówno Gt jak i G40)
-skrzynia inna (GT miały AHD a G40 miały 8s i atv) G40 ma krótsze pierwsze 3 biegi
- wszystkie silniki 1,0 1,3 1,4 pasują do tej budy z polówek
-niektóre G miały grubszy 20 mm nie były zakładane w GT
-w G był założony stabilizator przekładni kierowniczej (nie występował w pozostałych jednostkach silnikowych)
-G posiadało stabilizator tylnej belki
-g miało korektor siły hamowania z tyłu za kołem(niektóre polówki miały)
-G i Gt miało przyciemnione lampy tylnie
nie wiem co jeszcze napisać bo reszta zachacza o silnik który jest zupełnie inny od wszystkich


-

Re: 2f G40 a 2f 3F różnice

: 04 mar 2010, 21:45
autor: Mechan
za pozwoleniem podepnę sie pod temat i zapytam jeszcze dokładnie bo jak zrozumiałem to polo 3 z silnikiem 1.3 niema stabilizatora kół przednich ? bo przyznam że jak pierwszy raz tam zajrzałem to byłem bardzo zdziwiony że go niema :)

Re: 2f G40 a 2f 3F różnice

: 05 mar 2010, 7:29
autor: grandprix
Stabilizator = drązek reakcyjny i ma go każde polo 86c i 86c 2f idzie od lewego wachacza przez 2 punkty mocowanie pod przednim zderzakiem do prawego jak nie masz to ja :niewiem:

Re: 2f G40 a 2f 3F różnice

: 05 mar 2010, 8:34
autor: alienek
[quote="vwkas18"]wszystkie silniki 1,0 1,3 1,4 pasują do tej budy z polówek[/quote]
z tego co wiem , to ze przy 1,4 w D sa inaczej łapy spawane i zeby jakiekolwiek B wrzucic to trzeba spawac łapy . wiec wydaje mi sie ze dziala to w obie strony .. chyba ze chodzi o 1,4B .. ale nie wiem nawet czy B w takiej pojemnosci wychodzila w golfach :P jak tak to sorki :P

Re: 2f G40 a 2f 3F różnice

: 05 mar 2010, 12:17
autor: Mechan
już nieco popytałem i z tego co wiem to w modelach ze słabszymi silnikami nie były stosowane drążki reakcyjne
dziękuje wam za pomoc :)

Re: Różnice G40 2f a 2f 3F

: 05 mar 2010, 21:44
autor: grandprix
a to jednak ja byłem w błędzie :)

Re: 2f G40 a 2f 3F różnice

: 06 mar 2010, 14:16
autor: marian
[quote="Mechan"]już nieco popytałem i z tego co wiem to w modelach ze słabszymi silnikami nie były stosowane drążki reakcyjne
dziękuje wam za pomoc :)[/quote]


a gdzie jest w polo.. nawet g40 drążek reakcyjny??

[quote="vwkas18"]-drzwi były wzmacniane zarówno ze strony kierowcy jak i pasażera (nie we wrzystkich GT to było)[/quote]
drzwi były wzmacniane tez w 1.05 i 1.3 zaleznie od rynku, na jakie auto trafiało... ja mam w 1,3 ; kolega ma w 1.05 w wersji FOX