Strona 1 z 1
regeneracja przekładni kierowniczej
: 25 lut 2010, 20:24
autor: PeeterGT
Od jakiegoś miesiąca słyszę stuki dobiegające z przekładni (prawa strona) Luz z lewej strony można wykasować ''dokręcając'' przekładnie, ale na prawą stronę to nie działa:( prawdopodobnie zużyta jest teflonowa tulejka wewnątrz przekładni odpowiedzialna za usztywnienie elementów przekładni. Podobno nie ma w sprzedaży tej tulejki i trzeba ją wytoczyć na zamówienie tokarza. Czy ktoś z was ma informacje na temat wymiarów tej tulejki. Jest to dla mnie ważne ponieważ wiedza na temat rozmiaru tulejki znacznie skróciłaby czas naprawy.
wymiana maglownicy/regeneracja
: 09 mar 2010, 16:21
autor: marcintju
Witam, posiadam (jak zapewne wielu z Was

) maglownice w kiepskim stanie,tzn. tłucze się, ma luz. Zlikwidowałem stukot nieco śrubą regulacyjną ale w efekcie kierownica zaczęła ciężej chodzić i nie odbija jak kiedyś, ostatnio pękła guma przy tłoczku, zastanawiam się nad wymianą na inną używkę lub zregenerowaniu tej co mam teraz, pytanie czy taka regeneracja jest możliwa, czy się opłaca? Czy trudno jest zdemontować maglownice? Prosiłbym o jakiś opis demontażu

Re: wymiana maglownicy/regeneracja
: 09 mar 2010, 19:59
autor: alienek
mozesz zregenerować , albo kupic uzywke .. pierwsza opcja drozsza ale pewniejsza .. sam w przeciagu 2-3 tygodni bede wymienial maglownice ..
viewtopic.php?f=12&t=1503 .. opisu nie ma

2 klucze (oczko + grzechotk z przedluzeniem chyba 13) i odkrecasz .. sam musisz odryc jak Ci najlatwiej to wykrecic .. u mne od gory
