
Volkswagen Polo 86c 2f Coupe
Silnik:SWAP 3f hamowane 81HP teraz ok. 85HP
Skrzynia: AHD
Zawieszenie: Przód H&R kit, tył TaTechnix kit, (czekamy na gwincik ;P)
Wyposarzenie: Kiedyś FOX

Przeprowadzone modyfikacje:
In Side:
- zamykany schowek
- fotele + kanapa z wersji PREETY
- wnętrze obite alcantarą
- kierownica z GT
- licznik z GT
- siłowniki maski
- zestawik Car Audio:
- jednostka sterująca: Pioneer DEH 2920
- głośniki: boschmann -> 87mm(3032 S)x2 i 4x6(4632 S)x2
- głośniki: Lanzar VX630 -> w drzwiach 6,5"
- zabudowa bagażnika: 10" WCC Orion`a w skrzynce cisnieniowej "custom"
- zasilanie: Blaupunkt GTA 480 4 kanały
- otwieranie bagażnika z przycisku
- centralny zamek
- podświetlenie zegarów, włączników..., niebiesko/czerwono
Out Side:
- ciemne znaczki VW
- znaczki GT (P+T)
- BRA (Home Made)
- lampy z GT tył
- smoked front
- czarne słupki
- ciemne kierunkowskazy przód
- Pirelli P-Slots + Kumho Solus kh17 165/60 R14
Plany:
- kupić opony 155/55 R14 (x4)
Podstawowych zdjec niestety nie posiadam, ale mysle ze to odwzorowywuje je najlepiej, juz po zakupie felg, i na ciemnych znaczkach (05.02.2010r.):

Pierwsza przyszła do mnie kierownica (02.03.2010r.):

Dołożyłem również lifty maski (06.03.2010r.):

Następnie doczekaliśmy sie statusu, tych "lepszych" :crazy: (20.03.2010r.):

Pierwszym nowym elementem zewnętrznym stały sie lampy tylne (24.03.2010r.):

Następnie przeniosłem sie na przód i nabyłem kierunkowskazy (25.04.2010r.):

Kolejny zawitał licznik, co by sie z kierownicą komponowało (14.05.2010r.):

W okolicach 15 maja zacząłem wgłuszać auto, prace trwaja do dzis ale główne elementy nadwozia zakończone (15.05.2010r.):

Po wygłuszeniu, zabrałem sie za szukanie miejsc na głośniki (10.06.2010r.):



Następnie pod młot poszły elementy wnętrza (18.06.2010r.):






Do zabódów tylnych doszły zwrotnice (28.06.2010r.):

No a tu juz elegancko po wakacjach wszyscy sie opalali, moje lampy i kierunkowskazy również, smoked (05.08.2010r.):


Stwierdziłem ze jak juz zaszedłem tak daleko, to wymienie tez fotele (z FOX`a zostaje juz tylko wlepa w bagażniku), (19.08.2010r.):


Na koniec obijania (tak myślałem) zrobilem podlogę w bagażniku (14.09.2010r.):

Z koniczności, doszła również osłona silnika (24.11.2010r.):

No i czasy w miare dzisiejsze, pakiet wyposażenia mojego samochodu zacząłem nazywać "custom design" (12.01.2011r.):



Jak to zawsze na wiosnę wyrastają nowe kwiatki, tak i u mnie zawitała wiosna(12.03.2011r.):



No i jak to bywa z kobietami, bez nowych butów na wiosne, nie wyjdzie z domu, tu było podobnie(11.04.2011r.):



Wkomponowywując kielichy w całokształt(24.04.2011r.):


Same "Polerelli" nie pasowały, tak ze trzeba bylo pokombinowac z zawieszeniem(08.05.2011r.):



Wygoda i drgania kierownicy,wówczas okazały sie niekorzystne a ze nadarzyła sie okazja, to weszło i to, tłumik drgań maglownicy(02.06.2011r.):

Po dłuzszej przerwie w rozbudowie systemu Car Audio, powróciłem do tematu, zacząlem wlaczyć z panelem drzwiowym oraz wygłuszeniem całych drzwi(23.06.2011r.):



Przygotowania to montażu silnika 3f, który moze juz niebawem, przelot tłumika środkowego(29.06.2011r.):

Tak jak sie zastrzegałem, 3f na aucie zdjęcia i film z powrotu ze "SWAPOWNI" potem(22.07-18.09.2011r.):


W trakcie ów powyszej czynności zacząłem też dłubać wydech końcowy lecz dziś już wiem ze to był błąd


No wydech w końcu wyleciał, wybór padł na coś zdecydowanie lepszego, dolot



Po ów zabiegach wybrałem sie na rolki do Pachury (10.10.2011r.):

Po dłuższej przerwie, zbieraniu złotówek i kompletowaniu części, rozpórka przód góra, wydech 50, i nowy olej(15.01.2012r.):



Znów trochę czasu minęło, grzebałem sie z podświetleniem wnętrza, ale z racji ze jest jeszcze nie gotowe, to nie pokaże ;P Natomiast w porozumieniu z Ko_zack`s Customs doszła rozpórka tylna, a dnia następnego dzięki uprzejmości kas`a wichers na dół do przodu(15.03.2012r.):


Tylna długo nie musiała czekać na ubranko(26.03.2012r.):

Po poprawnym zrobieniu dolotu w komorze był to pierwszy element alu, wleciała też rozpórka ale to też już wiemy. Teraz po odebraniu pokrywy od polermistrza(16.04.2012r.):

Nadszedł czas na pomalowanie komory silnika........