Witam wszystkich, możne Wy coś poradzicie a wiec przy prędkości 80-120km/h mniej więcej rozchodzą się dziwne drgania na cały pojazd, miałem kiepskie tracze hamulcowe wymieniłem + klocki, właśnie 2 dni temu padło mi sprzęgło myślałem że to sprzęgło powodowało takie drgania wymieniłem i nadal drgania pozostały wyważenie kół raczej odpada bo przy jeździe na wprost np przy 100 km/h dam na luz to drgania ustają wbije bieg auto drga, a mocniejsze są drgania jak rozpędzam auto np wyprzedzam przy 80 km/h do np 120 i wtedy jak by się nasilały drgania (a jak będę jechał 60 - 70 drgań nie ma )
Cooyon jak sprawdzić czy to ten przegub wewnętrzny półosi jest uszkodzony a może orientuje się ktoś ile takie przegub może kosztować no i wymiana ile ? :?:
Wejdź pod auto i sprawdź, czy półoś ma luz promieniowy w przegubie (czy lata na boki przy szarpaniu). Porównaj wyniki między stronami.
A reszta zawieszenia jest ok?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...
"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Witam
Ja przerabiałem ten temat u siebie w polówce. Opis i objawy dokładnie takie same. Diagnoza zużyte przeguby wewnętrzne. Koszt naprawy z częściami i osłonami przegubów w Białymstoku to 700 zł. Po naprawie problem miną tj. nie drga przy przyśpieszaniu ale w moim przypadku jest coś jeszcze co nie daje mi spokoju a na pewno nie jest to normalne bo drgania czasami się pojawiają podczas jazdy powyżej 100 km/h
a że tak spytam nie jeździłeś może po śniegu ? bo takie też coś się dzieje jak masz koła zawalone śniegiem ja tak miałem i po rozpuszczeniu bylo ok ...