[9n] Tylny spryskiwacz

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

K
Keenzoo
Newbie
Newbie

[9n] Tylny spryskiwacz

Post autor: Keenzoo »

Witam

Mam problem ze spryskiwaczem tylnej szyby. Jestem posiadaczem tego auta od miesiąca i jestem zielony w tych sprawach.
Nie jestem pewnie pierwszą osobą, która ma taki problem - nie leci płyn na tylną szybę.
Ktoś wcześniej pisał, żeby sprawdzić jakieś złączki z przodu pod maską, ale nie mam pojęcia o co chodzi.
Pod maską nie widzę żadnych przewodów odchodzących od zbiornika z płynem.
Obrazek

Z góry dziękuje za pomoc.
j
janekpol100
Newbie
Newbie

Post autor: janekpol100 »

Musisz wyciągnąć cały akumulator łącznie z jego podstawą i tam, pod podstawą będzie wiązka kabli i wężyk od spryskiwaczy wchodzący w przegrodę silnika i idące do tyłu auta. Robiłem to niecałe dwa tygodnie temu. Bez rozbierania nic nie zobaczysz niestety. Dopiero jak wyciągniesz aku i podstawe będziesz miał wgląd do wężyków.
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator

Post autor: czaja »

Uprzedając kolejne pytanie. Jeżeli przy zbiorniczku będzie ok, to musisz sprawdzić całą drogę wężyka. Zacząłbym od końca czyli od klapy. Dość często w Polo pęka wężyk w przelotce między budą a klapą. Sprawdź czy nie jest mokro przy tylnej lampie zaraz po użyciu spryskiwacza.
m
mario666
Raczkujący
Raczkujący

Post autor: mario666 »

u mnie w 1,4 wezyk jest na ramie obok wiązki przewodów , w tym miejscu mi się rozłączył w czasie mrozów dodam że nie musiałem wyciągać akumulatora

http://img26.imageshack.us/img26/8030/img6267b.jpg

tu jest wezyk i jedna ze złączek spawdz czy jest tam mokro
K
Keenzoo
Newbie
Newbie

mario666 dziękuje za wskazówkę, ale u mnie nie ma tych przewodów za akumulatorem.
Jutro w dzień sprawdzę pod akumulatorem, swoją drogą wlałem ostatnio na full tego płynu
do spryskiwaczy (około 2L) i po kilku "psiknięciach" dzisiaj okazało się, że jest pusto w zbiorniczku.