[quote="sidewinder3"]jestem ciekaw czy w takim razie bierze Ci olej[/quote]
Bierze, bo wina leży po stronie pierścieni.
Tylko najlepsze w tym wszystkim jest to, że mozliwe, że pierścienie są zapieczone a nie wytarte:)
Olej zawala świecę, świeca nie odpala, leci benzyna do wydechu, lambda widzi bogatą mieszankę i ECU zubaża (zuboża?) mieszankę i to jest powód poszarpywania - a nie bezpośrednio brak cisnienia na denko tłoka
Zrobiłem już 30 tysięcy z takim silnikiem i tragedii nie ma. Czasami tego szarpania wogóle nie ma.
[quote="sidewinder3"]A tak swoją drogą wiecie czy można gdzieś kupić nadwymiarowe tłoki do AEX?
Czy może wymienia się tuleje razem z tłokami??
[/quote]
Tuleje z tego co patrzyłem sa niewymienialne. Można zrobić szlif i wsadzić nadwymiarowe pierścienie i tłoki.
Skfarek przechodził przez temat, więc może okazac się pomocny.
[quote="sidewinder3"]Kapitalka silnika raczej nie wchodzi w rachubę[/quote]
Zerknij jeszcze tutaj:
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 20&t=10965
Cooyon.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...
"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)