Cos z silnikiem...[1.4D]

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Cos z silnikiem...[1.4D]

Post autor: Brzeziak_ »

Witam, od kilku miesięcy, bodajże 3, borykam się z pewnym problemem. A więc posiadam polówe w dieslu 1.4 z 93r, a problem dotyczy, hmmm sam nie wiem :banghead: , nie chce odpalić, odzywa się ale nie chce załapać, a zaczęło się to tak ze któregoś pięknego dnia jechałem do sklepu, 4km od domu, juz po odpaleniu auta słyszałem, że coś jest nie tak, jakby na 1 gar dziwnie chodził, no wiec pojechałem do sklepu ale gdy wracałem auto stanęło mi w połowie drogi :angry2: . Następnego dnia była zaciągnięta do mechaniora, gościu wywalił i sprawdził zawory, wszystko ok, wyciągnął pompę paliwa i okazało się, że na 1sekcje podaje za słabo i nie ma siły dawka paliwa przebić się przez wtrysk, palił na 3gary ale strasznie kopcił na czarno. Po 7dniowych poszukiwaniach znalazłem pompę za dość dobrą cenę, używaną, ale na gwarancji, dzisiaj była założona, niby wszystko dobrze podaje na wszystkie wtryski i jest wszystko ok., ale ciągle nie chce zapalić, juz nie kopci na czarno jak się odzywa ale ciągle nie wiemy co jest, po głowie chodzi mi ciśnienie na garach, myślę, że może jakiś pierścień walnął. Dodam ze rozrząd nie ma 15tys. i jest dobrze ustawiony, więc nie wchodzi w grę przestawienie o 1 ząbek czy cos w tym stylu. Macie może jakieś propozycje, co jeszcze mogło odmówić posłuszeństwa?? Bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote=""Brzeziak_GT""]po głowie chodzi mi ciśnienie na garach, myślę, że może jakiś pierścień walnął.[/quote]
To jest kolejny test do zrobienia.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Na dniach będę wiedział co z tymi garnkami
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

jak nie chce zapalic ,a mowisz e masz wszystko ok , to sprawdz swiece i uklad paliwowy ,moze gdzies zasysa powietrze i juz nie da rady wstac :/
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Świece mam nówki, a zapowietrzony nie jest na bank, bo był odpowietrzany codziennie
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

do usuniecia..
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Problem rozwiązany, jak alienek napisał do usunięcia...
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
Michalini16
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 13 mar 2010, 20:56
Lokalizacja: P-na

Post autor: Michalini16 »

Powiem tak. Jeżeli by ci się straciło ciśniecie na jednym cylindrze to powinna palić na resztę. A z dnia na dzień ciśnienie na wszystkich cylindrach się nie traci :P Ale wartowało by sprawdzić. Jeżeli będzie różnica 3 Bar (Po staremu to Atmosfery :P) pomiędzy cylindrami to czeka cie kapa silnika ;/ W danych silnika podają - stopień sprężania 22.3.
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

U mnie dawało z gara na gar, tak dziwnie walnęła uszczelka. Do tego jeszcze kilka usterek doszło no i klapa była.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
E
Ethan89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:04

Post autor: Ethan89 »

ludzie mam podobny problem diesel tez nie chce zapalic. na pych pali ale jak krece rozrusznikiem to tak jak by nie miał siły i smierdzi cos z rozrzusznika:( czyli raczej rozrosznik do wymiany?? czy co mogło pojsc?? juz wczesniej ciezko krecił a teraz jescze zaczeło smierdziec
Awatar użytkownika
Dyluś
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 597
Rejestracja: 22 lut 2010, 16:36
Lokalizacja: RZE

Post autor: Dyluś »

Przede wszystkim nie katuj rozrusznika bo go zajedziesz!
Wymontuj rozrusznik i prawdo podobnie tulejki do wymiany i/lub szczotki.
No chyba że uzwojenie już padło to wtedy taniej wyjdzie używkę kupić.
P.S.
nie odpalaj na po pych bo ci pasek przeskoczy i będzie lipa-więcej szkód niż korzyści
Może jeszcze sprawdź kable przy rozruszniku czy nie zaśniedziałe i masowy od aku do budy- czy przypadkiem się nie urywa-dobra masa to podstawa.
pozdro Rafał
Były:
Jetta Mk1'79r,Polo 86c2f'94r,Golf Mk2'89r, Golf Mk3 Cabrio'95r
Jest:
Golf mk3'97r, Sharan'02, i 125ccm :)
l
lanusi90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 28 paź 2009, 20:37

Post autor: lanusi90 »

Może sprawdź po prostu kostkę od stacyjki :)
E
Ethan89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:04

Post autor: Ethan89 »

a dlaczego kostka od stacyjki?? w sumie moze byc bo raz mi sie zdarzyło ze nbie dało ise auta wyłaczyc. i swieciły sie na postoju wszystkie kontrolki
Awatar użytkownika
Nikos15
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 04 maja 2010, 22:51
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Nikos15 »

Brzeziak_GT Miałem identyczny problem, ale u mnie na własne życzenie sobie taki problem zrobiłem, otóż moja pola ma 125.tysięcy, i już jakiś polski wujek znachor dobrał się do rozrządów, paska z prawej i paska do pompy, mi to nie pasowało, że ona szła jak pocisk, więc stwierdziłem, że paski są za luźne :D. kupiłem je nowe, no i zrobiłem sobie sam znaki na kole pasowym z prawej strony, i tu się zaczął cyrk. Ile ja się nagadałem do mojej poli żeby już się nie obrażała na mnie to głowa mała, tak skutecznie poprzestawiałem paski że zaczęła mi palić po 7l ROPY!! a mocy miała tyle co nic. do 110 nie mogłem jej rozpędzić. ;| co się okazało pojechałem do znachora Ala złota ręka :D i co? w 5 min wyregulował mi wszystko tak że teraz 4l mi pali i odpala na dotyk, a wtedy nie chciała. a całą regulacja polegała na tym, że całą pompą obracał po kilka milimetrów w przód i w tył. Nie że się wpieniłem ale ja na to nie wpadłem :D. Ale mam takie zapytanie, bo jeździłem jakieś 3 dni temu polówką kolegi w 1.4 w Hatchback-u i moja może się schować w osiągach, tamtą na obwodnicy do 150 dobiłem, a moją 130 mam wielki problem. i znowu pytanie co jest nie tak?
Fiat Marea 1.8 16v + podtlenek LPG
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Czy ja wiem czy coś jest nie tak, ja moją wykrzesałem do 145 i sie droga kończyła, sądze ze 150 bym ją targną ale ciężko.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”