[6N] polowka ma mało mocy czyzby katalizator?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kosmita18
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 24 gru 2009, 12:57

[6N] polowka ma mało mocy czyzby katalizator?

Post autor: kosmita18 »

Witam! Moja dziewczyna posiada polowke 95 r 1,0 poj ,od jakiegos czasu zauwazylem ze autko ma jak by malo mocy i wiecej paliło(mułowate;/)ciezko ma sie zebrac i wogole trzeba ja pogaaniac na kazdym biegu fes;/wiem ze od 1,0 nie ma co wymagac ale bez przesady,dodam ze autko ma jeszcze ori katalizator a przebieg 200tys.Odpala super silniczek smiga jak pszczółka ale muł jak cholera,sprawdzalem czy to nie sa hamulce czy cos ale nie wszystko ok. jak myslicie wyciac ten katalizator?prosze o rade moze ktos juz mial taki powod:]Dziekuje Pozdrowka..
Awatar użytkownika
Bartosz85
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1052
Rejestracja: 03 sty 2010, 15:45
Lokalizacja: Częstochowa/Opoczno

Post autor: Bartosz85 »

Katalizator ja sie psuje to "grzechora" i smierdzi. Ja na poczatek wymienilbym swiece, filtr powietrza i paliwa.
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

cały zapłon obadaj poczyść już o tym było mówione poszukaj na forum, ewentualnie ustaw zapłon, ja przesunąłem do siebie kopułkę rozdzielacza,(na 2 śrubkach imbusowych) o kilka mm i auto przyśpiesza jak szalone a przedtem było zmulone.
wymiana filtrów, podepnij pod vaga i obadaj wszystkie czujniki czy działają zwłaszcza temperatury i temp w dolocie.
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
Mika
SuperNiania
Posty: 212
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:14
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Mika »

[quote=""Bartosz85""]Katalizator ja sie psuje to "grzechora"[/quote]
chodziło o zapchanie kata a nie usterkę mechaniczną
koszt wymiany na strumienicę nie jest wysoki więc warto to zrobić
Mam wszystko w tyle...Obrazek
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

wywal kata zaspawaj tylko ori puszkę po nim, a monolit sprzedaj na szrocie powinieneś dostać coś około 100 zł jak nie więcej.
civic r18a2/407 1,6 HDi
k
kosmita18
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 24 gru 2009, 12:57

Post autor: kosmita18 »

no wlasnie mysle ze sie mogl zapchac ten katalizator bo jest taka opcja prawda?zaplon tez moze byc ale jezeli nic nie bylo grzebane to nic sie samo nie powinno poprzestawiac nie:)
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

Wiesz ja pokombinowałem troszkę przy zapłonie i dosłownie autko się wkręca jak szalone, gdzie wcześniej miało reakcję na pedał przyśpieszenia jak polonez na gazie także warto to zrobić, zaznaczasz na aparacie zapłonowym ustawienie oryginalne i kręcisz kopułką delikatnie do siebie lub od siebie, dosłownie o kilka mm i robi robotę taki zabieg.
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
Lukart
Początkujący
Początkujący
Posty: 92
Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Lukart »

[quote=""rat4""]Wiesz ja pokombinowałem troszkę przy zapłonie i dosłownie autko się wkręca jak szalone, gdzie wcześniej miało reakcję na pedał przyśpieszenia jak polonez na gazie także warto to zrobić, zaznaczasz na aparacie zapłonowym ustawienie oryginalne i kręcisz kopułką delikatnie do siebie lub od siebie, dosłownie o kilka mm i robi robotę taki zabieg.[/quote]
A jak ze spalaniem powiedz mi przy takim własnoręcznym przestawianiu? I czy w momencie kiedy odczuwa się różnicę "in plus" po takim zabiegu, to takie podkręcenie nie wpływa negatywnie na silnik? Ma w ogóle znaczenie w którą stronę kręcimy, czy do siebie (do zderzaka), czy od siebie (w kierunku szyby)?

Same pytania, ale z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”