Wymiana bloku silnika? czy jest sens?
: 10 lut 2010, 9:34
Witam
Jak w temacie ale po kolei. Najprawdopodobniej mechanik przy wymianie uszczelki pod głowicą przekręcił gwinty w bloku silnika i niestety 3 szpilki nie trzymają. Nie potrafię mu tego udowodnić więc podpowiedział mi ktoś że najlepiej kupic nowy silniczek i tyle. Ale znalazłem na alledrogo sam blok do mojego silnika. Koleś twierdzi że jest to blok z silnika który był zatarty na panewkach czy coś takiego i że blok jest ok. 150 zł + wysyłka to by mnie urządzało bo silnik ok 700 - 1000. I teraz pytanie czy to ma sens wymiana?? mechanikk twierdzi że nie bo może później olej brac itd. może macie silnik 1,0 AER 97 rok w obrej cenei
??
Co robić bo samochód rozebrany stoi 3 tydzień i nie wiem co począć.
Jak w temacie ale po kolei. Najprawdopodobniej mechanik przy wymianie uszczelki pod głowicą przekręcił gwinty w bloku silnika i niestety 3 szpilki nie trzymają. Nie potrafię mu tego udowodnić więc podpowiedział mi ktoś że najlepiej kupic nowy silniczek i tyle. Ale znalazłem na alledrogo sam blok do mojego silnika. Koleś twierdzi że jest to blok z silnika który był zatarty na panewkach czy coś takiego i że blok jest ok. 150 zł + wysyłka to by mnie urządzało bo silnik ok 700 - 1000. I teraz pytanie czy to ma sens wymiana?? mechanikk twierdzi że nie bo może później olej brac itd. może macie silnik 1,0 AER 97 rok w obrej cenei

Co robić bo samochód rozebrany stoi 3 tydzień i nie wiem co począć.