Witam,
jestem nowy na forum i od razu wyjeżdżam z problemem :? Na 4tym biegu, przeważnie jak zaczynam "ostro cisnąć" pojawia się taki efekt że do 2500obr auto idzie normalnie po czym od 2500 do 3000 obroty nagle skaczą, auto nie przyśpiesza. Później obroty spadają do okolic 2500 i wszystko jest ok. Byłbym pewny, że to sprzęgło ale to dzieje się tylko na 4tym biegu. Może jest to najbardziej obciążający zakres pracy sprzęgła (4ty bieg i te obroty) i dopiero zaczyna się ono psuć?? Dodam, że auto jest trochę wyżyłowane. Na początku fabrycznie miało ono 1.9TDI 130KM 6biegów ale dokonałem modyfikacji w vtechu i moc wzrosła do 166KM a moment do 400Nm. Samochód jest 6miesięcy po modyfikacji. To na pewno nie uślizg kół bo jeśli mam z nim do czynienia na niższych biegach to włącza się ESP. Wkrótce i tak wybieram się do mechanika ale proszę o fachowe komentarze i opinie.
Domyślam się że skrytykujecie sam pomysł tuningu i tak już mocnego jak na te rozmiary auta ale nie po to pisałem posta :amen: