[6n2] Kopci na niebiesko przy odpaleniu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
mariusz86
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 26 lis 2009, 11:31

[6n2] Kopci na niebiesko przy odpaleniu

Post autor: mariusz86 »

Witam Wszystkich

Mój problem polega na tym że gdy odpalam moje polo to puszcza niebieski dym, czy to normalne?? Później jest już ok..jedyne co jeszcze mnie niepokoi to że bierze olej tzn. dolałem 0,5L przy 154.800 było 3/4 na bagnecie a teraz mam 155.700 i jest 1/4 bagnetu :angry2: co to może być

Czekam na wasze sugestie

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
dee-jay
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 02 lis 2009, 18:19
Lokalizacja: Opole

Post autor: dee-jay »

moj na zimnym tez puści małego dymka niebieskiego, ale żeby ci po 1000km wypił aż tyle to wydaje mi się za dużo choć znawcą nie jestem
Obrazek
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Uszczelniacze zaworowe do zmiany .. Jesli auto ma ponad 200tys to w przypadku VW benzyny to dosc czesty objaw. Poszukaj mechanika ktory ci wymieni bez zdejmowania glowicy.
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Z tego co widze kolega ma TDI a nie benzyniaka. Turbinka moze miec dosc
m
mariusz86
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 26 lis 2009, 11:31

Post autor: mariusz86 »

a ile te uszczelniacze kosztuja+wymiana orientuje się ktoś?
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Sam uszczelniacz chyba nawet nie 5zł za sztukę a jest ich 8. Wymiana pewnie powyżej 50zł. Do tego jeszcze dochodzi uszczelka pod pokrywe zaworów i możliwe że uszczelniacz walka rozrządu.
m
mariusz86
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 26 lis 2009, 11:31

Post autor: mariusz86 »

czyli w sumie razem to będzie coś ok 150zl?? a może wymiana oleju na inny by coś pomogła ( teraz leje Castrol EDGE 5W40)
Awatar użytkownika
Zalech43
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 30 maja 2010, 20:38
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Zalech43 »

A moim skromnym zdaniem to mogą być także pierścienie tłoka... myślę że gdyby to zrobić wraz z uszczelniaczami to powinien przestać brać olej i kopcić... należy też sprawdzic odpowietrzenie komory korbowej może być przytkane i ciągnąć olej do kolektora... komplet pierścieni na tłok to 30 zł... ale robota drażej bo pół silnika trza rozebrać...
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”