Wybrałem do tego celu pompę Walbro gss250 w wydajności 190l/h
Cena nowej okolu 280zl, potrzebne będzie jeszcze trochę przewodu paliwowego fi 8mm, kilka opasek zaciskowych 10-16,
złączki którymi złączymy przewody.
Na początek wyciągamy pompę z baku
na zdjęciu stara pompa w porównaniu z nową:


Trzeba skrócić trochę rurki do których podłączymy nową pompę bo inaczej nie zmieści się.
Widok po docięciu elementów:


A w tym jedynym ułożeniu pompa wejdzie do baku:


Jeżeli uporamy się już z zamontowaniem nowej pompy w baku to czas zająć się wyrzuceniem
starej zewnętrznej pompy oraz takiego żółtego zasobnika. Łączymy przewód ciśnieniowy z baku z filtrem paliwa i dalej z przewodem do którego był podpięty filtr poprzednio.
Pozostałe 2 przewody łączymy ze sobą, są to przewody powrotu paliwa z listwy do baku.
U mnie tak to wyglądało po zmontowaniu :

I to by było wszystko, pamiętajcie żeby dobrze zacisnąć opaski na przewodach ciśnieniowych bo ta pompa potrafi wytworzyć 5,7bar.
Wnioski po założeniu: Ciśnienie paliwa jest stabilne, pompa pobiera ZNACZNIE mniej prądu w stosunku do poprzednich dwóch.