swap diesla

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kulawy joe
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 04 sty 2010, 13:27

swap diesla

Post autor: kulawy joe »

Witam wszystkich polo maniakow :D Jestem w rozpaczy dlatego chcialbym zebyscie mi pomogli:] Tak wiec jestem posiadaczem Vw polo 1.9 D no i padl mi motor :cry: ale wpadlem na pomysl zeby na miejsce starego wstawic nowy tylko ze lepszy i z nowszego modelu ( 1.9 TDI BLT to jest 130 kucy) :-D Ae tutaj pojawia sie problem i drecza mnie pytania: 1.ILe przy tym jest pracy 2.Jak z elektryka? Chcialbym podkreslic ze koles z ktorym posiada taki slinik jest w stani mi sprzedac silnik kompletny skrzynie oklablowanie tylko sterownika w nim brak:] ale mysle ze ze sterownikiem nie bedzie raczej problemu ? Prosze doradzciemi bo niehcialbym sie pozbywac mojego zoltka :cry: z gory wielkie dzieki:]pozdrawiam
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

kolego, roboty jest od groma, rzeźba pod maską, elektryka, zmiana hamulców bo coś musi to auto potem wyhamować. Koszty ogromne, tego za 1000zł nie da razy zrobić, myśle że zrobienie tego profesjonalnie i bezpiecznie to połowa wartości polówki jak nie lepiej( a raczej na pewno) bo to praktycznie wszystko do wymiany. Lepiej albo kupić silnik 1.9D albo SDI ( bo nie piszesz jaki masz) albo zmienić auto
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

5 tys same czesci i jak sie sameu robi to by bylo na tyle no moze jakies jeszcze nierzewidziane wydatki dojda to powiedzmy +1000. potrzebny kompletny dawca. z osprzetem skrzynia polosiami, wiazka kablowa, ECU oraz licznik z pastylkami immo. chyba ze dajemy do fachmana co nam usunie immo w ecu to odpadnie troche tych ratow.
Awatar użytkownika
Kuba
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1942
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:35
Kontakt:

Post autor: Kuba »

Też kiedyś myślałem o takiej przekładce,ale nawet nie zakładalem tematu z pytaniem o to co potrzeba,i za jaką sumę.
Obrazek
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

wesol niezły z Ciebie optymista :)
kulawy joe tutaj pisałem jak to wygląda i foto poli z silnikiem 130 PS:
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 13&t=10599
k
kulawy joe
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 04 sty 2010, 13:27

Post autor: kulawy joe »

WIelkie dzieki chlopaki:] vjarecki o takie cos mi chodzilo chcialem zobaczyc jak to mniej wiecej wyglada;] teraz przynajmniej umie sobie to wyobrazic i wiem ze jest to mozliwe:] Nawet sie juz zastanawialem czy nie lepiej byloby zainstalowac AFN i wtedy cos dzialac:] BO jak sie dowiadywalem od znajomych to powiedzieli ze najlepiej szukac z golfa III bo najmniej roboty i dobry efekt:] TYlko ile w tym prawdy to sie dopiero okaze:] a jak nie to wziasc jakis 1Z i go dopieszczac czyli nowy cooler czip, wieksze wtryski i turbina:] DOradzcie mi bo widze ze naprawde widze ze wiece o co biega:] bardzo lubie swoj samochodzic i to nie wazn ile w niego kasy wpakuje chce zeby tylko odzyl;(
I masz jeszce takie male pytanko czy z pssata silniczki tez podchodza czy sa jakies problemy?
PS: GTi 21 napisalem ze mam motor 1,9 D ale i tak dzieki za info wszystkim :] pozdro i czekam na dalsze informacje;)
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Jeżeli masz dużo czasu i kasiorki najlepszą bazą jest 1,9 ARL to fabryczne 150PS po zestrojeniu dolotu z wydechem i wirusie będzie 190PS bez żadnych inwazyjnych modyfikacji silnika, a po mechanicznych modach można spokojnie uzyskać powyżej 200PS.
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

tak, z passata b4, vento, polo classic i kombi są te same silniki co w golfie 3 ale niesiety inne mocowania niż w polo 6n
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

arl to praktycznie to samo co ASZ tylko bez FMIC'a. Latwiej i taniej dostac asz. asz zdrowy tez ma 140-145KM a arl przewaznie 155-158 KM pompki i turbo to samo, waly, bloki itp tez. jednak zdrowy kompletny asz to kosztuje i zaczyna sie od 5 tys. i to jak sie dobrze poszuka.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”