Problem z ciągle zrywającym się paskiem klinowym.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
leszekkpl
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 12 sie 2009, 18:13

Problem z ciągle zrywającym się paskiem klinowym.

Post autor: leszekkpl »

Witam.
Posiadam Polo III, 1.9 zwykły diesel, hatchback, rok produkcji 1997.
Mam cały czas problem z paskiem klinowym, w ciągu miesiąca był wymieniany z 4 razy, raz się całkowicie urwał podczas jazdy, a tak to są obrywane żebra na tym pasku, może miał ktoś podobny problem lub wie jak go rozwiązać?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Po pierwsze zacznij szukać troche inwencji z twojej strony.
viewtopic.php?f=20&t=11830
Awatar użytkownika
Luki38
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 231
Rejestracja: 14 lip 2009, 8:27

Post autor: Luki38 »

Koła nie są w prostej linii, lub łożyska mają luz. Sprawdź luzy na kołach.
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

poszukaj na forum vw golfa tam koles mial dokladnie to samo co ty ale nie wiem jak to rozwiazal.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
s
slaw
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 05 maja 2009, 20:50

Post autor: slaw »

Prawdopodobnie winne jest kołko pasowe na alternatorze ze sprzęgiełkiem. Umnie przez poł roku powodowało dziwne chałasy i wibracje a na koniec zrywalo mi paski klinowe 3 szt.
Byłem u wielu mechanikówi nikt niemógł tego zdiagnozować :glare:
W końcu trafil się jeden który miał to samo w skodzie fabii , wymienial wszystko po kolei(pompę wody, napinacze, rolki)a wkońcu to kółko i problem zniknął.
Ból jest w cenie tej pierdoły 280zł i rozbiórka przodu auta :bye:
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Przodu nie trzeba rozbierać jak ma się specjalny klucz http://www.allegro.pl/item864849644_klu ... yn_fv.html
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”