Witam .Mam taki problem chciałbym zdjąć koło pasowe na wale korbowym w swojej polówce 1.3 adx ale nie mogę odkręcić czterech śrub imbusowych [delikatny klucz 6 mm który ciągle się skręca ] Myślałem o odkręceniu dużej śruby przy kole pasowym ale jest to nietypowa śruba dwunastokątna i nie mam takiego klucza .Może ktoś już przerabiał ten problem i zna jakiś trik aby sobie z tym poradzić .Próbowałem nawet przecinakiem ale śruby są tak mocno dokręcone że szybciej sie zniszczą niż odkręcą .Wd 40 teżnic nie pomaga .
Te małe trzymają koło pasowe do koła paska rozrządu. Jak odkręcisz tą dwunastokątną, to będziesz musiał zdjąć pasowe razem z kołem rozrządu. Jeśli Ci się małe obracają a chcesz zdjąć tylko pasowe, to możesz usiłować wbić torxa jakiegoś większego niż te imbusy, ale to jest raczej akcja jednorazowa. Jak nie pójdzie to i tak będziesz musiał zdjąć całość. Ta dwunastokątna to 19. I albo klucz oczkowy dwunastokątny, albo nasadka dwunastokątna. Innej możliwości nie ma.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...
"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)