Soft turbo do 3f

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Mkapec
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 29 wrz 2009, 11:42
Lokalizacja: Bielsko-biała

Soft turbo do 3f

Post autor: Mkapec »

Witam
Chodzi mi po głowie by do silnika 3f założyć turbo. Planowo uzyskać 90-100KM
I tu moje pytania:
1. Jak ten silnik poradzi sobie z taka mocą? Chodzi tu, czy trochę pojeździ czy od razu padnie?
2.Czy głowica w g40 ma natrysk oleju na tłok?
3.Czy bebechy z G40(głowica, tłoki, korbowody,bloki, wał, panewki)mają takie same gabaryty jak w 3f.

Plany budowy tego silnika już przemyślałem, wiec proszę nie pisać:,,a nie lepiej założyć silnik z ... "
Dziękuje za pomoc.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Mkapec
1) hhehehe turbo chyba chcesz na 0,4 ustwaić przy takim setupie brak doświadczenia wychodzi, poczytaj trochę a dowiesz się conieco,
2) żadne polo nie ma natrysku oleju
koszt takiej modyfikacji to ponad 1000 zł
3) nie takie same, tu masz doładowany silnik a 3f to pełny wtrysk(tłoki inne,głowica, wałek sprężanie elektryka, wtryski itp)
E
Ethan89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:04

Post autor: Ethan89 »

moim zdaniem w 3fie zeby załozyc jakies sensowne turbo trzeba trooochee podłubac i troche kasy włozyc za ta kase mozesz miec wymodzone na 130-150 koni g40ci chyba ze chesz załozyc turbo do PSSSSYYYT to wtedy wkładaj turbo na VWZONE.PL jedne gosiu włozyc turbo do 3fki
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

Ethan89, czy slyszales o interpunkcji? Zwieksza czytelnosc slowa pisanego w stopniu znacznym, jak nie gigantycznym.

[quote=""Mkapec""]Plany budowy tego silnika już przemyślałem, wiec proszę nie pisać:,,a nie lepiej założyć silnik z ... "[/quote]
Liczyles koszty tego turbo? Mam dziwne wrazenie, ze taniej by bylo poszukac calego silnika i wsadzic go do Poli. Z robocizna bys wyszedl lepiej, niz w 3f rozgrzebywac wszystko, montowac odpowiednio wytrzymalsze podzespoly, uturbiac i stroic silnik. Moim zdaniem, lepiej by bylo juz wsadzic tam jakies wolnossace 1.4 16v - moc podobna, spalanie mniejsze i OC przy tej pojemnosci niewielkie.
Ale nic nie mowilem, ze lepiej zalozyc silnik z... ;)
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

czesci z g40 gabarytowo pasuja do 3f ale sa innej wytrzymalosci.
E
Ethan89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:04

Post autor: Ethan89 »

o jakich czesciach mowisz?? tłoki korbyy to całkiem co innego jedyne to wał jest ten sam głowica ta sama
Awatar użytkownika
Mkapec
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 29 wrz 2009, 11:42
Lokalizacja: Bielsko-biała

Post autor: Mkapec »

chyba trochę przesadziłem z tą liczba koni
ale nie rozumie co kolega vwkas18 miał na myśli. Przecież przy soft turbo maksymalne ciśnienie doładowania to ok 0.5,
i w teorii, nie trzeba jakoś strasznie modyfikować silnika.
tak przynajmniej przeczytałem :)
M
Matty013
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:02

Post autor: Matty013 »

Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Mkapec chodzi o to że za mało wiesz o tym silniku
rozszerzalność metali względem temperatury i ciśnienia :)
uszczelka odprężająca z metalu będzie konieczna do tego turbina wyspawanie kolektora poprawa dolotu bymiana wtrysków bo na serji nie wiem czy to będzie jechało
zapewne ktoś powie co to jest 0,5 bara ale zawsze to jest doładowanie( więcej powietrza więc trzeba dodać paliwo)
soft turbo wyjdzie tyle co wymina wałka, wtrysków, kółka itp więc nie czy się opłaca zakładać IC i bawić w giętki,rury, kształtki
Awatar użytkownika
Mkapec
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 29 wrz 2009, 11:42
Lokalizacja: Bielsko-biała

Post autor: Mkapec »

ok, dzięki. Już wiem mniej więcej na czym stoję
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

chlopakowi chodzi o garbaryty czesci czyli o to czy da sie wlozyc wal, tloki, itp z G40 do bloku z 3f. nauczcie sie ludzie czytac.
P
PR23M3K
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:38
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: PR23M3K »

kas, w dieslu (1w) nie ma natrysku oleju ?

cytat z maila od goscia z ebay.de
We use the 1Wblock, he has extra oil cooling for the pistons in stock.
Polo mk1 [size=12px]viewtopic.php?f=28&t=9649&start=100[/url]
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

PR23M3K nie natrysk a dysze spryskiwaczy numer z etki 030 103 157C
ale to zupełnie inna bajka

są natryski ale trzeba wiercić blok
90 ojro koszt dostępne w DE
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”