silnik 1.4 nie zapala

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
MORO
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 03 maja 2009, 22:33
Lokalizacja: Łask/Łódź

silnik 1.4 nie zapala

Post autor: MORO »

Problem co prawda dotyczy golfa III z silnikiem 1.4 i mocy 65KM ale w Polo jest ten sam silnik(chyba).
Ogółem silnik nie chce zapalic, dopiero na holu zapala i niewiadomo co jest.Silnik bez gazu, ostanio wymieniono i sprawdzono świece, przewody, kopułke, palec.
Z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki, które mogłyby pomóc.
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Jakie napięcie na aku podczas odpalania?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
M
MORO
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 03 maja 2009, 22:33
Lokalizacja: Łask/Łódź

Post autor: MORO »

oj tego ci nie powiem,może jutro się dowiem, ale powinno być dobre bo rozrusznik kręci jak oszalały.
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

a sprawdziles w ogole czy pompa paliwa podaje paliwo ? jak podaje to nie ma iskry na swiecach lub jest taka slaba ze nie moze zalapac. Moze cewka uwalona. Mozliwosci jest wiele trzeba szukać.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Pojawiło się nagle, czy stopniowo?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
M
MORO
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 03 maja 2009, 22:33
Lokalizacja: Łask/Łódź

Post autor: MORO »

usterka pojawiła się po wywaleniu chłodnicy
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

może czujnik temperatury cieczy został niepodpięty lub podpięty jest inny który pokazuje złe wartości i komp myśli że silnik rozgrzany i za małą dawkę paliwa masz żeby zaskoczył,
czy jak odpalasz na popych to ciężko utrzymać obroty na luzie czy trzyma je dobrze?
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote="MORO"]usterka pojawiła się po wywaleniu chłodnicy[/quote]
To znaczy po wymianie?
Ciekła?
Czy jak odpali i się nagrzeje to chodzi ok?

[quote="rat4"]może czujnik temperatury cieczy został niepodpięty lub podpięty jest inny[/quote]
W golfie czujnik jest w chłodnicy, czy tak jak u nas przy silniku?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote="Cooyon"]W golfie czujnik jest w chłodnicy, czy tak jak u nas przy silniku?[/quote]
Jest nad aparatem zapłonowym.

Soory myślałem o 1.8.
[quote="MORO"]Problem co prawda dotyczy golfa III z silnikiem 1.4 i mocy 65KM ale w Polo jest ten sam silnik(chyba).[/quote]
Jaki masz wtrysk ?,monowtrysk czy wielopunkt.
Szukaj lewego powietrza,może spadł ci jakiś wężyk.
[quote="MORO"]Ogółem silnik nie chce zapalic, dopiero na holu zapala i niewiadomo co jest.[/quote]
Podczas kręcenia rozrusznik zabiera dużo prądu i jest go za mało co by iskra miała dobrą moc.
należało by sprawdzić połączenia,cewka masa,wtyk czujnika halla na aparacie zapłonowym,no i samą cewke.
Obrazek
M
MORO
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 03 maja 2009, 22:33
Lokalizacja: Łask/Łódź

Post autor: MORO »

odpalając go na popych trzeba było ''dawkować'' paliwo gazem.
Co do obrotów to gdzieś kolo 800 obr na zimnym a powinno być ze 1200 obr.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”