Strona 1 z 1

co stuka

: 23 gru 2009, 18:29
autor: rex23
Witam ponownie po denerwującym stukaniu prawego tylnego amorka zmieniłem oby dwa, ucieszony pojechałem na jazde próbną i............... cos mi stuka dalej dokręciłem łozyska bo były troszke luzne i..........dalej stuka tuleje na belce dobre poradzcie bo juz nei mam pojecia gdzie szukac przyczyny dalej stuka w z prawej strony a czym jade szybciej po wybojach to mniej stuka po gładkiej nawierzchni cisza .
Pozdro

Re: co stuka

: 23 gru 2009, 18:56
autor: Dziadek13
Ile drzwiowe jest polo ?.

Re: co stuka

: 24 gru 2009, 10:25
autor: suhhar
moze ci stuka apteczka w bude i idzie taki odglos albo cos w bagazniku ci lata a moze w kole zapasowym klucz ci sie tlucze. Wiecej pomyslow juz nie mam.

Re: co stuka

: 24 gru 2009, 10:42
autor: rex23
dzwi jest 2 i w bagarzniku pusto apteczka nie stuka a klucze poowijane szmatą ja naprawde juz glupne z tego

Re: co stuka

: 24 gru 2009, 11:38
autor: ajuztam
moze poduszki amortyzatorow sa tego powodem? posprawdzaj sprezyny.

Re: co stuka

: 24 gru 2009, 13:27
autor: Dziadek13
[quote="rex23"]dzwi jest 2 i w bagarzniku pusto apteczka nie stuka a klucze poowijane szmatą ja naprawde juz glupne z tego[/quote]
Przypuszczam że ten kształtownik jest nitowany z obu stron i te nity już puściły należy je zastąpić śrubami.
A dlatego puszczają te nity bo one trzymają ten boczek plastykowy a pasażer sie o niego opiera
i go po prostu luzuje na tych nitach.Foto jest z prawej strony ale tak samo jest z lewej.
Obrazek
Można sprawdzić podczas jazdy niech pasażer sie mocno oprze o ten boczek czy będzie stukał,pukał.Stąd moje pytanie o ilość dżwi.