Swap ADX na AEX - przygotowania
: 14 gru 2009, 15:42
Czołem!
Klamka zapadła i kompletny silnik z wiązką, wężami, linką gazu i ECU pojawi się pod choinką.
Do tego czasu chciałbym się przygotować mentalnie i merytorycznie.
W związku z tym mam kilka pytań.
1. Czy wiązka silnik-ECU-skrzynka bezpiecznikow jest plug and play - a może to jest taka sama wiązka?
2. Czy stare immo będzie chciało gadać z nowym sterownikiem po dopasowaniu (oba auta z deska przedliftową)?
3. Gdzie jest wpięty kabel od immo - do skrzynki bezpieczników, czy jest zaszyty do wiązki tej co idzie do komory silnika (i dalej do ECU)?
4. Jak wspomniałem będzie linka gazu, węże paliwowe i węże podciśnienia. Czy o czymś zapomniałem?
Dzięki,
Cooyon.
Klamka zapadła i kompletny silnik z wiązką, wężami, linką gazu i ECU pojawi się pod choinką.
Do tego czasu chciałbym się przygotować mentalnie i merytorycznie.
W związku z tym mam kilka pytań.
1. Czy wiązka silnik-ECU-skrzynka bezpiecznikow jest plug and play - a może to jest taka sama wiązka?
2. Czy stare immo będzie chciało gadać z nowym sterownikiem po dopasowaniu (oba auta z deska przedliftową)?
3. Gdzie jest wpięty kabel od immo - do skrzynki bezpieczników, czy jest zaszyty do wiązki tej co idzie do komory silnika (i dalej do ECU)?
4. Jak wspomniałem będzie linka gazu, węże paliwowe i węże podciśnienia. Czy o czymś zapomniałem?
Dzięki,
Cooyon.