[6n2] Traci moc na pierwszym i drugim biegu.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
markuscom
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 01 gru 2009, 20:43

[6n2] Traci moc na pierwszym i drugim biegu.

Post autor: markuscom »

Witam jestem nowym na tym forum i mam pytanie do ekspertów.Polo 1.7 SDI rok.prod.1999. po odpaleniu obroty w normie jak włącze pierwszy bieg to skacze jedzie nierówno po wrzuceniu drugiego biegu auto jeszcze troszke szarpnie i nie równo jedzie a już na wyższych biegach tego szarpania już nie czuć w czasie jazdy i auto jedzie normalnie jak dawniej.Byłem u kumpla na kompie żadnych błędów nie pokazał.Nie wiem czy to może być paliwem.Bardzo prosze o jakąś rade,bo najgorsze to jest to ruszanie z jedynki.Dzięki za jaką kolwiek rade.
r
rondelek2000
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 15 gru 2008, 22:27
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: rondelek2000 »

hmm... szarpanie przy przyspieszaniu skłaniałoby, aby przyjrzeć się przewodom zapłonowym i świecą... no ale to przy benzynie, nie wiem jak w dieslu
"Pragnienie, motywacja i stawianie sobie celów..."
m
markuscom
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 01 gru 2009, 20:43

Post autor: markuscom »

Witam byłem dzisiaj u takiego mechanika po podłaczeniu do vag zero błędów komputer nic nie pokazuje.Następna czynność to wymienił filtr powietrza na nowy bo był zabrudzony potem wyciagnął filtr paliwa i po odkręceniu dolnego korka filtra i wylaniu ropy było bardzo dużo śmieci i róznych zanieczyszczeń wymienił na nowy.Poodpaleniu troche poszarpał na początku po paru przegazówkach wydostawal się taki czarny dym z rury.Mechanik powiedział że był bardzo mocno zabrudzony filtr paliwa że mogło to być przez paliwo.Jadąc do domu stwierdziłem że jest troche lepiej mniej tych szarpnięć na niskich biegach ale jeszcze się zdarzają.troche mnie ten czarny dym z rury niepokoi a może jest ten dym czarny ponieważ wlali mi do baku taki płyn do poprawienia paliwa i usuwania parafiny oraz że czyści wtryski.
Czy miał ktoś z was takie przejscia z polowką i co było robione.Pozdrawiam.

-- Pon Gru 07, 2009 3:47 pm --

Znalazłem przyczyne jest to zawór EGR ale mam jeszcze pytanie czy z innych modeli np.1.9D czy z seata jak będzie pasowało wielkością i długością będzie dobre czy musi byc tylko z tego modelu. Czy ten zawór ma inne właściwości do 1.7 sdi a do 1.9 D inne czy to jest to samo.Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”