DO WSZYSTKICH - wydech

Coś nie działa? Nie wiesz jak uporać się z usterką bądź problemem technicznym w Twoim polo? To właściwy dział,by zadać pytanie.

Moderator: Global Moderator

Awatar użytkownika
Grabek-Łańcut
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2009, 10:51
Lokalizacja: Łańcut

DO WSZYSTKICH - wydech

Post autor: Grabek-Łańcut »

Słyszałem że można samemu przerobić wydźwięk tłumika końcowego na grubszy - bardziej donośny. Ktoś wie moze jak to zrobić i jakie są tego koszty? A może lepiej kupić gotowy - używany który cenowo nie bedzie bardzo wykraczał za granice kosztów własnej roboty?
Proszę od odpowiedź.

PYTANIE KIERUJE DO POSIADACZY WSZYSTKICH AUT. STĄD UWAGA do administratorów żeby potem bezsensownie do mnie nie pisali ze nie ten temat. xD
Obrazek



Obecnie poszukuje jakichś fajnych felg do mojej mashiny <!-- s]
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

słuchaj lepiej kupic sobie tłumik używke ( z braku funduszy jak nie masz) bedzie basowy pomruk a jak chhcesz to moze tez kupic sobie tańsza ale nówke. sam koncowy wydech starczy zeby był basik lekki :D a jak ci bedzie mało to wybbebeszasz koncowy tłumik i wtedy wywalasz kata i srodkowy tłumik i masz wstedy zajebis..... basik :D :)
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
limpek
el &quot;Limek&quot;
Posty: 756
Rejestracja: 11 lis 2008, 19:44
Lokalizacja: Lublin / Wrocław

Post autor: limpek »

Weź śrubokret i wybij 3 dziury od spodu :assasin:

hehe nie no tak na poważnie to załóż np zamiast końcowego to przelotowy z poldolota z ładną końcóweczką.
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW

Bardzo zielone Polo i Barzo czarne Suzuki Bandit

IV Polo Zlotu - Ślesin 2007

II Polo Zlotu - Więcbork 2008

!!! I Polo zlotu - Ślesin 2009 !!![/siz
Awatar użytkownika
Grabek-Łańcut
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2009, 10:51
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: Grabek-Łańcut »

odbija sie to jakoś na spalaniu? no i jakie koszty takiego zabiegu mniej więcej ?
Obrazek



Obecnie poszukuje jakichś fajnych felg do mojej mashiny <!-- s]
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

spalanie czy ja wiem ja jakos nie odczówam nic w portfelu. a co do ceny to uzywke wydech trafisz za 100 :) tylko troche bedziesz sie bawił z nim zeby go wspawać bo rurka wydechu idzie niżej niż belka :) chyba ze tylko koncowy wstawiasz i gra gitara :D
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

powiem tyle wydech to nie tylko wydzwięk
liczy się też szybkość usuwania spalin
polo o ile pamiętam średnicę 40 abo 45
to trochę mało, napewno pozbycie katalizatora sprawi że głośniej chodzi
końcowy zaołyc Ultera grodziówkę - sprawi że nie będzie warcza jak wścieky a da fajny dzwięk
szkoda że tak daleko mieszkasz bo bym ci sprzeda mój układ wydechowy(końcowy Ulter + wydech 50 ) bo zmianiem na kwasówkę :)
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

co do tego co kas napisał to zgadzam sie bo właśnie tak mam w swoim koncowy ulter i kat wycięty i jest nieźle :D basikk fajny przy 3.2 tyś.obr. taki pomruk :)
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

[quote="vwkas18"]szkoda że tak daleko mieszkasz bo bym ci sprzeda mój układ wydechowy(końcowy Ulter + wydech 50 ) bo zmianiem na kwasówkę :)[/quote]


Pasowałoby to coś do 6N i dało cokolwiek w dieslu? ;p


Sry za OT :*
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

do 6n nie podejdzie bo inaczej gięcie rur
jak coś mogę ci sprzedać całość i sobie jakoś dopasujesz
cena nowego to jakieś 250 z (1x80) srednica koncówki ktoś po wie nie ma znaczenia to jest w błędzie
wymiana rur na większe to ok 150 zł z robocizną
kataizator od ciebie odkupią a jak nie to zabierasz zawsze dostaniesz jakies 70 zł
nie polecam wywalanie środkowego bo nie pojeździsz sobie bo zabiorą dowód a przejazd 20 km w takim huku nie nalezy do przyjemności
Odradzam zakładanie tłumników: WM, wszelkich Mugenów, rozdzielające się na dwie rury tak żeby było po dwóch stronach
fajny dzwięk oraz korzyści wyczuwalne w czasie jazdy dają układy wydechowe ze stali kwasowej jednak nie należą one do najtańszych ponad 600 zł
Awatar użytkownika
Grabek-Łańcut
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2009, 10:51
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: Grabek-Łańcut »

a podobno mozna jeszcze poprawić dzwięk wyciągając jakąś wate wygłuszającą z puszki a potem podobno jakiś zabieg "górski" nie wiem ocb z nim :D Ktoś moze to przerabiał? jeśli to jest trafne to jak To coś wydrzeć?
Obrazek



Obecnie poszukuje jakichś fajnych felg do mojej mashiny <!-- s]
Awatar użytkownika
bRq
Początkujący
Początkujący
Posty: 113
Rejestracja: 14 lis 2008, 16:06
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

Post autor: bRq »

prosta rura i tlumik z fiata/nysy/passata/czegokolwiek z wieksza puszka niz seryjny srodkowy tlumik.

Moje polo ma taki wydech, ktory sobie zrobilem :)
http://www.youtube.com/watch?v=qleQlSLhVRA :D
s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: sarecto »

mi sie zmeinil dzwiek pracy na takie lekkie bulgotanie przy wstawieniu filtra stozkowego.
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
Awatar użytkownika
Grabek-Łańcut
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2009, 10:51
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: Grabek-Łańcut »

ale filter troszke spalanie zwiększy a ja nie chce tego stracic wlasnie ;]

bRq
mozesz cos wiecej o tym napisać?
Obrazek



Obecnie poszukuje jakichś fajnych felg do mojej mashiny <!-- s]
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

silnik 1,0 :) pali swoje czy mu założyż stożek czy też nie
miałem taki i powiem że mocy z tego nie wykręcisz
prosta rura owszem ale generalnie dobrze dobrany wydech do auta to zysk lub strata
jeżeli to ma być tylko lekki dzwiek i przyjemny da uch to końcowy tłumnik wymiana i pozbycie się kataizatora a jeżeli coś więcej to patent kolegi bRq już nie jedno polo w Polsce jeździ z tłumnikiem z poloneza :grin:
Awatar użytkownika
Grabek-Łańcut
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2009, 10:51
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: Grabek-Łańcut »

ja wiem ;] ale mi nie chodzi o moc tylko ten przyjemny warkot :] :) :P
Obrazek



Obecnie poszukuje jakichś fajnych felg do mojej mashiny <!-- s]
ODPOWIEDZ

Wróć do „100 technicznych pytań do...”