Spadek mocy po wymianie rozrządu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Kolo z Polo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 23 lis 2009, 21:01

Spadek mocy po wymianie rozrządu

Post autor: Kolo z Polo »

Witam,

jakieś 5 miesięcy temu robiony był rozrząd w moim aucie
odnoszę wrażenie, że po tym zabiegu silnik stracił na mocy. Przyczyną może być niedokładnie napięty pasek? i czy po takiej wymianie reguluje się kąt wyprzedzenia zapłonu?
my little Poli
Awatar użytkownika
Luki38
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 231
Rejestracja: 14 lip 2009, 8:27

Post autor: Luki38 »

Jak dobrze pamiętam zapłon w polo jest napędzany przez wałek rozrządu więc to nie będzie to, chyba że ktoś odkręcał aparat zapłonowy. Naciąg paska odpada. Sprawdź przewody podciśnienia
m
magik
Początkujący
Początkujący
Posty: 155
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:20
Lokalizacja: Kluczkowice/Lublin

Post autor: magik »

mogło też sie tak zdarzyć że pasek został źle założony o jeden ząb nie tak jak trzeba i juz nie będzie działał poprawnie

Kiedyś w prawie 200 konnym aucie kolegi założyliśmy rozrząd o jeden ząbek inaczej niż powinien być i z dwustu konnego auta zrobiło się sześćdziesięcioro konne najlepiej pojedź z tym do jakiegoś innego mechanika niech to zobaczy
Awatar użytkownika
Kolo z Polo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 23 lis 2009, 21:01

Post autor: Kolo z Polo »

Twoje stanowisko w tej sprawie Magik jest zgodne z większością opinii,o których dotychczas słyszałem bądź o których czytałem. To chyba jednak będzie to. Mam jeszcze w związku z tym pytanie: jeśli ten pasek jest źle założony to czy naprawienie tego wiąże się z takim samym kosztem? Za wymianę rozrządu zapłaciłem około 200zł (za robotę) + 120zł za części. Ten pasek czy jakąkolwiek inną część trzeba w takiej sytuacji wymienić czy zostają te co są??
my little Poli
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

jesli po prostu zle zostal ustawiony i nic mu sie nie stalo to mozesz uzyc tego - gorzej jak np. byl zle napiety - to juz trzeba sie przyjrzec bo moglo go troche zniszczyc
Bo czerwone jest szybsze

cFk
Awatar użytkownika
Łojek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 292
Rejestracja: 16 lis 2008, 11:06
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Łojek »

[quote=""magik""]mogło też sie tak zdarzyć że pasek został źle założony o jeden ząb nie tak jak trzeba i juz nie będzie działał poprawnie...najlepiej pojedź z tym do jakiegoś innego mechanika niech to zobaczy[/quote]
A ja bym do tego samego pojechał,niech robi jeszcze raz,tym razem dokładnie.Po co masz płacić drugi raz za to samo,tylko innemu mechanikówi.
l
lomajumi
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 23 lis 2009, 12:47

Post autor: lomajumi »

Witam . W moim polo 1.0-AEV jest podobnie. rozrząd ustawiony wedle programu .Auto zachowuje się jak muł.Lecz gdy opóźnię zapłon 0,7 ,auto dostaje kopa. Pomogła wymiana aparatu zapłon.z czujnikiem.
m
magik
Początkujący
Początkujący
Posty: 155
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:20
Lokalizacja: Kluczkowice/Lublin

Post autor: magik »

[quote=""Łojek""]magik napisał(a):
mogło też sie tak zdarzyć że pasek został źle założony o jeden ząb nie tak jak trzeba i juz nie będzie działał poprawnie...najlepiej pojedź z tym do jakiegoś innego mechanika niech to zobaczy

A ja bym do tego samego pojechał,niech robi jeszcze raz,tym razem dokładnie.Po co masz płacić drugi raz za to samo,tylko innemu mechanikówi.[/quote]
Ja miałem na myśli żeby obejrzał czy pasek jest źle naciągnięty czy źle założony
Awatar użytkownika
Kolo z Polo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 23 lis 2009, 21:01

Post autor: Kolo z Polo »

Jeśli przyjmiemy, że pasek jest źle założony to z jakimi jeszcze konsekwencjami może się to wiązać? Oprócz tego, że silnik jest zmulony...
my little Poli
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”