gaśnie w wodzie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
adinos
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 19 lis 2009, 16:56

gaśnie w wodzie

Post autor: adinos »

mam jeszcze problem z wodą na drodze czy jest jakiś przepis albo vw polo 5drzwiowy z silnikiem 1litrowym z 99r 4cylindrowym po przejechaniu przez kałużę szarpie.gaśnie kompletnie spada moc po odczekaniu chwilki odpalam oczywiście nie bez problemów ale odpalam podejrzewam że woda dostaje się na kable tylko gdzie i jak na to zaradzić pozdrowionka
Awatar użytkownika
ql89
Początkujący
Początkujący
Posty: 180
Rejestracja: 17 lis 2008, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ql89 »

zawsze możesz założyć osłonę silnika w jakims stopniu powinno to zapobiec zalewaniu :acute:
http://allegro.pl/item803497907_oslona_ ... _nowa.html coś takiego...
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Ale żeby zalać silnik to trzeba przez jezioro a nie kałuże jechać. Aparat zapłonowy jest wysoko. Wymieniałes kabel idący od cewki do aparatu zaplonowego? Jak wymieniałes kopulke i kable do świec. Palec rozdzielacza nie jest za bardzo wytarty?
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""adinos""]po przejechaniu przez kałużę szarpie.gaśnie kompletnie spada moc po odczekaniu chwilki odpalam oczywiście nie bez problemów[/quote]
wody jako tako jest mało ale para wytworzona z wody przez gorącą rure wydechową,gorący silnik a jak wiesz para idzie do góry na kabelki,świece,cewke zapłonową i masz problem.
[quote=""ql89""]zawsze możesz założyć osłonę silnika w jakims stopniu powinno to zapobiec zalewaniu[/quote]
Posłuchaj tej uwagi jest godna zasanowienia sie ja założyłem i mam ten problem z głowy no i temperatura silnika trzymie sie ładnie.
s
sosik36
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 14 maja 2009, 13:28
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: sosik36 »

Mam ten sam problem od jakiegoś czasu. Kilka razy przeprowadzałem testy (wjazd w kałużę z dużą prędkością) i mimo, że cewka i przewody suche auto gaśnie. Za każdym razem jest mokra kostka z przewodami (w dolnej części przedziału silnikowego między blokiem a chłodnicą) i ja bym obstawiał, że to jest to. Oczywiście mogę się mylić, bo nie wiem od czego ta kostka ale za każdym razem jest to jedyny mokry element instalacji. Czekam do wypłaty i kupuję osłonę pod silnik.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”