Po rozgrzaniu szarpie, nierówno pracuje....

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

g
gagat
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2008, 20:17

Po rozgrzaniu szarpie, nierówno pracuje....

Post autor: gagat »

Witam

Mam mały problem, jestem szczęśliwym posiadaczem Polo Classic 1,6 benz. Ostatnio mam problem z pracą silnika a mianowicie gdy się rozgrzeje zaczyna szarpać nierówno chodzić, wrażenie jak by co chwile na 3 gary chodził. Jak zimny wszystko ok. Polo mam w gazie ale dodaję że sytuacja jest taka sama na paliwie i na gazie. Po rozgrzaniu na wolnych obrotach słychać jak by lekkie strzelanie w rurę wydechową. proszę o pomoc

patryk
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Obstawiam generator halla
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Podepnij go pod kompa bedziesz wiedzial czy to hall.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Awatar użytkownika
wegi3
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 19 wrz 2010, 18:18

Post autor: wegi3 »

Witaj ! Miałem ten sam problem . A problem w tym ze masz napewno poduszke pod silnikiem do wymiany i musisz wyregulować obroty bo mozesz mieć taka czesc wyrąbana która odpowiada za ustalenie odpowiednich obrotów ! Ja pojechalem do goscia i powiedzial mi ze ta cześc kosztuje 700 zł a to malutka kosta i mi porposty ten wezyk wyciagnal fakt ma obroty 1100 ale silnik pracuje równo i w sodku nic nie trzesie nic nie rzuca ! Pozdrawiam udanej diagnostyki
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Dalej twierdze ze trzeba go podpiac pod kompa, ta usluga kosztuje ok 50 pln, chyba ze znajdzesz w swojej okolicy kogos z VAG'iem, to pewnie za piwko. W kazdym razie, w moim przypadku jak samochod wziolem w swoje rece. To do roboty wlasnie byly obroty silnika. Wystarczylo wyczyscic przepustnice, wziolem do domu to cale ustrojstwo, wyczyscilem w benzynie ekstrakcyjnej.
Rozebralem takze ta czesc niby elektroniczna, znajduja sie w niej po prostu listwy oporowe, niby potencjometry suwakowe, jest to informacja dla komputera o kacie wychylenia przepustnicy, oraz na ich podstawie komputer steruje silnikiem krokowym, odpowiedzialnym za trzymanie obrotow, a przez to ze przepustnica jest brudna nie domyka sie calkowicie i to powoduje falowanie obrotow.
Zalozylem, nawet nie robiac adaptacji obroty sie ustabilizowaly. Pojezdzilem troche i jest juz wszystko w normie. Zrob to samo, bedzie Cie to kosztowalo w sumie tyle co Twoj czas i koszta zakupu benzyny ekstrakcyjnej i ew pendzelka malarskiego.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N / 6n2 / variant / classic”