Moje pytanie dotyczy pompy paliwa w baku, zauważyłem, że niekiedy po trzecim lub czwartym razie przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon (nie rozruch) ustaje odgłos pobierania paliwa przez pompę. Pierwsze pobranie paliwa jest dosyć głośne, z każdym następnym razem staje się coraz cichsze.
Czy to jest normalne czy coś się dzieje z pompą paliwa?
Pozdrawiam
Oh well, wherever, wherever you are,
VW POLO's gonna get you, no matter how far :butcher:
to jest normalne, u mnie to samo,
pompa odpalana jest w czasie przekręcenia kluczyka na zapłon, robi ona ciśnienie pracą przez kilka sekund i przestaje działać, dopiero gdy zapalisz działa nieprzerwanie.
Moim zdaniem pompka powinna się załączyć już przy otwarciu drzwi kierowcy, niekoniecznie przy przekręceniu kluczyka - jeśli dizle mają tak jak benzynowe. Jak auto chwilę stało po otwarciu drzwi to możliwe, że pompuje też po przekręceniu klucza w stacyjce.
Wszyscy pisali jak jest w 6N2 a jedynie Ty o 6N że jest co innego więc może faktycznie jest inaczej. I potwierdzam wersję Gulunia i Limpka - 6N2 zawstydza turbodymomena i pompuje dwa razy: przy otwarciu drzwi kierowcy i przekręceniu kluczyka