Nie chce odpalic.... 1.9 D

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Bobeksm
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 62
Rejestracja: 17 lis 2009, 21:43
Lokalizacja: ŚMIGIEL
Kontakt:

Nie chce odpalic.... 1.9 D

Post autor: Bobeksm »

SIEMA. MAM POLO 1.9D COS MI SIE POPSUŁO GDYBYM WIEDZIAL CO JEST NIE TAK TO BYM NIE PISAL:)
A WIEC JEST TAKA SPRAWA ZE POLO NIE CHCE ODPALIC... WYMIENILEM POMPE WTRYSKOWA I ELEKTRONIK MI JA ZAPROGRAMOWAL POD IMMOBILAIZER,ODEBRALEM OD MECHANIKA I CHODZIL... NATOMIAST JAK AUTO POSTALO PRZEZ 8H TO POMPA SIE ZAPOWIETRZYLA I NIE IDZIE TERAZ AUTA ODPALIC, WCALE NIE PODAJE PALIWA NA WTRYSKI. PRUBOWALISMY NAWET NA KRÓTKO POPRZEZ BANKE Z ROPA I BEZPOSREDNIO Z POMPA ZESMY JA PODLACZYLIII ZEBY BYL PROSTRZY UKLAD.... NADAL JEST PROBLEM BO ROPA NIE IDZIE NA WTRYSKI, BŁEDÓW W KOMPUTERZE ZADNYCH NIEMA. A STALO SIE TO JAKOS W CIAGU JEDNEGO DNIA AUTO ZACZELO FALOWAC NA OBROTACH NA ZIMNYM SILNIKU GDZIE WDUSIŁEM SPRZEGLO TO GASŁO, MUSIALEM GO TRZYMAC NA OBROTACH ZEBY SIE JAKO TAKO ROZGRZAŁ. PRZEDTYM WSZYSTKIM MIALEM SWIECE ZAROWE WYMIENIANE I BYLO WSZYSTKO OK, PO 3 DNIACH MECHANIK STWIERDZIL ZE POMPA WTRYSKOWA JEST WALNIETA TO WYMIENILEM I CHODZILO KILKA GODZ, I JEST KABARET BO NIEWIEM JUZ SAM CO MOZE BYC PRZYCZYNA I GDZIE MAM SZUKAC.... ??? MOZE JESTESCIE W STANIIE MI POMÓC....
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

To, że pompa się zapowietrza to wina nieszczelności układu paliwowego !
To, że nie chce zassać ropy z bańki to wina elektrozaworu paliwa, lub blokowania immo !
Przede wszystkim podaj kod literowy silnika to można wtedy coś więcej określić, bo samo 1.9d nic wiele nie mówi oprócz pojemności silnika.
Awatar użytkownika
Bobeksm
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 62
Rejestracja: 17 lis 2009, 21:43
Lokalizacja: ŚMIGIEL
Kontakt:

Post autor: Bobeksm »

Jak bym wiedzial jakie jest oznaczenie silnika to bymnapisal... nigdy sie tym nie interesowalem... Jak bede u mechanika to napisze bo wtedy lukne
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

Zobacz na karcie pojazdu/wlepce w bagazniku(pod wykładziną, obok wnęki na kółko zapasowe. Tam jest napisane. Ale zapewne masz AEF.
Obrazek
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

tylko co mozn aprogramowac z elektronika w pompie w AEF?? SDI to jeszcze rozumiem ze cos tam mozna pogmerac bo elektornika jest ale w AEF no bij zabij al eja tam nie widze czesci elektronicznych. Wszytsko typowe na pompie sterowanej linką.
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Po to mi był kod literowy, co by się odnieść do konkretnego typu silnika.
W AEF-ie można jedynie zprogramować sterownik, immo (siedzi motorola pod kierownicą) z modułem odcięcia pod pompą wtryskową (zabudowa blaszana). Względnie, jeżeli została wymieniona pompa razem ze sterownikiem immo to zostało zaprogramowanie samych transponderów z kluczyków.
Jest jeszcze prosty sterownik pompy wtryskowej, który zbiera sygnał z potencjometru na dźwigni "gazu" i czujnika temp, steruje on dwoma elektrozaworami podciśnienia (vacum). Jeden od recyrkulacji spalin, drugi od stabilizacji biegu jałowego (tzw. ssanie)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”