Opony 175/50r13 Dunlop sp 2000 jakie Cisnienie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
peteero
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:37
Lokalizacja: Łochowo k/Bydgoszczy

Opony 175/50r13 Dunlop sp 2000 jakie Cisnienie

Post autor: peteero »

Witam
syukaem trosye w internecie ale nie moge znalesc jakie powinno byc cisnienie w tych oponkach.
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą.
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

powinno byc kolo 1,8 bar jezeli dobrze pamietam na klapce od baku powinna byc nalepka z cisnieniami
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

A jaka felga? Jesli naciagniete masz je troche tzn na feldze 7J i wiecej to nabij 2,5. A jesli na feldze 5,5-6J to tyle co normalnie sie bije. Czyli w przedzoale od 2,0 do 2,2.


[quote="rolf"]powinno byc kolo 1,8 bar jezeli dobrze pamietam na klapce od baku powinna byc nalepka z cisnieniami[/quote]
Nie slyszalem zeby bilo sie tylko tyle cisnienia. Mi zawsze wulkanizator bil 2.0 do 2,2. Odpowiednie cisnienie powoduje rownomierne zuzycie bierznika na calej szerokosci opony. Ale 1,8 to troche malo. A swoja droga w 2F nie znalazlem nigdzie nalepki z cisnieniami w oponach
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
p
puca999
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 03 gru 2008, 18:43
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: puca999 »

[quote="marcin86"]
Nie slyszalem zeby bilo sie tylko tyle cisnienia. Mi zawsze wulkanizator bil 2.0 do 2,2. Odpowiednie cisnienie powoduje rownomierne zuzycie bierznika na calej szerokosci opony.[/quote]
A za to za dużo powietrza powoduje szybsze wybijanie się zawieszenia :P
Awatar użytkownika
rolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:22
Lokalizacja: FG & FMI

Post autor: rolek »

[quote="puca999"][quote="marcin86"]
Nie slyszalem zeby bilo sie tylko tyle cisnienia. Mi zawsze wulkanizator bil 2.0 do 2,2. Odpowiednie cisnienie powoduje rownomierne zuzycie bierznika na calej szerokosci opony.[/quote]
A za to za dużo powietrza powoduje szybsze wybijanie się zawieszenia :P[/quote]


To akurat powodują nasze drogi :D

Za małe ciśnienie w naciągniętej oponie może się skończyć, że opona MOŻE spaść z felgi na jakimś ostrym wirażu...

Osobiście nabiłbym 2.5 bara
Obrazek
Awatar użytkownika
Odi
Początkujący
Początkujący
Posty: 172
Rejestracja: 14 lis 2008, 15:34
Lokalizacja: Piła (WLKP)

Post autor: Odi »

Co do ciśnienia zalecanego standardowo - naklejka wewnątrz klapki wlewu paliwa:
Obrazek
Awatar użytkownika
baymann9
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 78
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:40
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: baymann9 »

A te cisnienie z klapki nie tyczy sie standardowych opn na standardowej feldze, czytak 155/70 lub 145/80? Mam nankangi 165/55 i tez pompuje "w ciemno" :/
A
Astor
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 17 lis 2008, 10:39

Post autor: Astor »

To na klapce to jest do standardowej gumy.
Ja w taki rozmiar jak ma kolega peteero pompowałem 2,1 i było dobrze.
2,5 bara w takie kółko to przegięcie
Awatar użytkownika
Wy3
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 238
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:49
Lokalizacja: Wrocław City

Post autor: Wy3 »

2.0 - 2.1 i bedzie ok na 7j ta opona wcale nie jest naciągnięta od 8j dopiero.
KONI
ODPOWIEDZ

Wróć do „felgi i opony”