nieszczelny nawiew od strony pasażera - 86C2F

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
puca999
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 03 gru 2008, 18:43
Lokalizacja: Pomorskie

nieszczelny nawiew od strony pasażera - 86C2F

Post autor: puca999 »

Witam. Mam polo 86C2F i mam pewien problem. Otóż owe polo wyposażone jest w dwie kratki nawiewu. Ta i pasażera po zamknięciu trzyma idealnie.... Natomiast na od strony kierowcy przepuszcza i słychac denerwujący świst powietrza.
1. Pytanie pierwsze: jak wyjąc tą kratkę, aby chociażby na okres zimowy zapchac tą dziurę szmatką?
2. Kolega mówił mi, że za szczelnosc tego nawiewu odpowiada 'pianka' znajdująca się wokół tego 'plastiku', który otwiera/zamyka kratkę. Jest jakaś możliwosc wymiany tej pianki ?
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

Witaj Ta kratke trzymaja takie sprezynki po bokach, sprobuj podważyc z jednej strony tak kratke i powinna wyjsc,a nastepnie bedziesz miał wkreta i go odkrecasz i zdejmujesz cały elemen z kratka i obudowa!! ;)
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
p
puca999
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 03 gru 2008, 18:43
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: puca999 »

Dzięki kolego :)
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Witam wszystkich forumowiczów!!

Mam pytanko odnośnie silniczka nawiewu czy jest możliwość wymontowania szczotek z takowego silniczka bez wyciągania go auta? Bo występuje umnie objaw tak jaky sie szczotki raz na jakiś czas zacinaly zacinały :/ Ewentualnie co zrobić żeby je jakoś ruszyć przesmarować czy co??
Z góry dziekuje:)
PozdraVWiam
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Powinno sie dac, szczotki zablokowane sa tam jakimis spinkami. Tylko musisz odkrecic opornik od dmuchawy, bo pod nim jest element z palastiku ktory trzyma caly silniczek i dzieki niemu gdy gio odkrecisz bedziesz mogl przekrecic calym silniczkiem od dmuchawy :acute:
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Musze pokombinować bo czasem sie zacina. dzieki wielkie kolego:) dam znac co z tego wyszło;)
PozdraVWiam
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

A ja życzę powodzenia... nie wiem jak wyciągniesz silniczek bez rozłupywania na poł całej obudowy. Zeby rozpołowić obudowę, to musisz ją wyciągnąć bo w tej wnęcie jest bardzo mało miejsca.

Gdybyś jeszcze nie miał styczności z tymi stronami:
http://www.vwpolo-squad.pl/nawiew_86c.html
http://www.vwpolo-squad.pl/silniczek_dmuchawy_86c.html
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Kolego "Ralph" a idzie sie jakoś do szczotek dostać żeby je ruszyć może przesmarować jakoś(czym i jak)?? czytałem że robiłeś porządek z tym silniczkem. a ja niechce go wyciągac całego bo zbytnio czasu niemam:(
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

Robiac na odpieprz dasz rade w jakis sposob wpsikać do srodka silniczka. Ja co roku ratowałem się WD40, choc ten sposob nie starczał nawet na 1/4 zimy.

Spojrz sobie od strony akumulatora jak to wszystko wygląda, pozniej popatrz na zdjęcia z linków.
Ja np. nie rozłupywałem silnika wentylatora. Po prostu przy uzyciu strzykawki i igły wprowadzilem gdzie sie dało smar.
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Dziękie wielkie kolego będe miał chwile czasu to pobawie się z tym silniczkiem:)
PozdraVWiam
Awatar użytkownika
Grabek-Łańcut
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2009, 10:51
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: Grabek-Łańcut »

Mam problem z dmuchawą. Mianowicie, gdy auto sie normalnie nagrzeje i nastawie sobie nawiew ciepły to wieje ciepłym powietrzem tylko i wyłącznie na szybę i na nogi. Gdy sobie nastawie nawiew "w buzię" to wieje zimne powietrze. O co moze chodzić?

A propos pytań, to mam takie: Jak się ma w polo czerwona linia rezerwy paliwa do stanu w baku? Ktoś juz testował ile jest paliwka w baku od czerwonej lini do zera?

dzieki i pozdrawiam :)
Obrazek



Obecnie poszukuje jakichś fajnych felg do mojej mashiny <!-- s]
Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

viewtopic.php?f=12&t=9805

Odnosnie rezerwy :)
Awatar użytkownika
mt4d
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 212
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:13
Lokalizacja: vWrocłavW

Post autor: mt4d »

Odnośnie nawiewu ... to normalne ... boczne kratki są do odparowywania szyb bocznych i z bocznych kratek nie leci ciepłe powietrze
mt4d aka Cinek
Optymista myśli, ze świat stoi przed nim otworem. Pesymista wie, co to za otwór.
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6978
p
puca999
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 03 gru 2008, 18:43
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: puca999 »

[quote="mt4d"]Odnośnie nawiewu ... to normalne ... boczne kratki są do odparowywania szyb bocznych i z bocznych kratek nie leci ciepłe powietrze[/quote]
Ale teoria. Szyby odparują szybciej przy CIEPŁYM nawiewie.

Co nie zmienia jednak faktu, że z dużych leci zawsze ciepłe... Jednak można to przerobić. Poszukaj na forum tematu.
Ja ostatnio wyjmowałem nagrzewnicę, ponieważ wentylator zaczął mi skrzeczeć, jednak nie przerobiłem tego, doszedłem do wniosku, że ciepło na nogi i szyby w zupełności mi wystarcza.
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

co do rezerwy to ok 5-7 litrów.
co do nawiewów to po stuningowaniu może lecieć ciepłe powietrze :D
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”