Witam. Mam polo 86C2F i mam pewien problem. Otóż owe polo wyposażone jest w dwie kratki nawiewu. Ta i pasażera po zamknięciu trzyma idealnie.... Natomiast na od strony kierowcy przepuszcza i słychac denerwujący świst powietrza.
1. Pytanie pierwsze: jak wyjąc tą kratkę, aby chociażby na okres zimowy zapchac tą dziurę szmatką?
2. Kolega mówił mi, że za szczelnosc tego nawiewu odpowiada 'pianka' znajdująca się wokół tego 'plastiku', który otwiera/zamyka kratkę. Jest jakaś możliwosc wymiany tej pianki ?
Witaj Ta kratke trzymaja takie sprezynki po bokach, sprobuj podważyc z jednej strony tak kratke i powinna wyjsc,a nastepnie bedziesz miał wkreta i go odkrecasz i zdejmujesz cały elemen z kratka i obudowa!!
Mam pytanko odnośnie silniczka nawiewu czy jest możliwość wymontowania szczotek z takowego silniczka bez wyciągania go auta? Bo występuje umnie objaw tak jaky sie szczotki raz na jakiś czas zacinaly zacinały :/ Ewentualnie co zrobić żeby je jakoś ruszyć przesmarować czy co??
Z góry dziekuje:)
PozdraVWiam
Powinno sie dac, szczotki zablokowane sa tam jakimis spinkami. Tylko musisz odkrecic opornik od dmuchawy, bo pod nim jest element z palastiku ktory trzyma caly silniczek i dzieki niemu gdy gio odkrecisz bedziesz mogl przekrecic calym silniczkiem od dmuchawy :acute:
A ja życzę powodzenia... nie wiem jak wyciągniesz silniczek bez rozłupywania na poł całej obudowy. Zeby rozpołowić obudowę, to musisz ją wyciągnąć bo w tej wnęcie jest bardzo mało miejsca.
Kolego "Ralph" a idzie sie jakoś do szczotek dostać żeby je ruszyć może przesmarować jakoś(czym i jak)?? czytałem że robiłeś porządek z tym silniczkem. a ja niechce go wyciągac całego bo zbytnio czasu niemam:(
Robiac na odpieprz dasz rade w jakis sposob wpsikać do srodka silniczka. Ja co roku ratowałem się WD40, choc ten sposob nie starczał nawet na 1/4 zimy.
Spojrz sobie od strony akumulatora jak to wszystko wygląda, pozniej popatrz na zdjęcia z linków.
Ja np. nie rozłupywałem silnika wentylatora. Po prostu przy uzyciu strzykawki i igły wprowadzilem gdzie sie dało smar.
Mam problem z dmuchawą. Mianowicie, gdy auto sie normalnie nagrzeje i nastawie sobie nawiew ciepły to wieje ciepłym powietrzem tylko i wyłącznie na szybę i na nogi. Gdy sobie nastawie nawiew "w buzię" to wieje zimne powietrze. O co moze chodzić?
A propos pytań, to mam takie: Jak się ma w polo czerwona linia rezerwy paliwa do stanu w baku? Ktoś juz testował ile jest paliwka w baku od czerwonej lini do zera?
dzieki i pozdrawiam
Obecnie poszukuje jakichś fajnych felg do mojej mashiny
[quote="mt4d"]Odnośnie nawiewu ... to normalne ... boczne kratki są do odparowywania szyb bocznych i z bocznych kratek nie leci ciepłe powietrze[/quote]
Ale teoria. Szyby odparują szybciej przy CIEPŁYM nawiewie.
Co nie zmienia jednak faktu, że z dużych leci zawsze ciepłe... Jednak można to przerobić. Poszukaj na forum tematu.
Ja ostatnio wyjmowałem nagrzewnicę, ponieważ wentylator zaczął mi skrzeczeć, jednak nie przerobiłem tego, doszedłem do wniosku, że ciepło na nogi i szyby w zupełności mi wystarcza.