Strona 61 z 69
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 22 mar 2014, 18:05
autor: Ceratka
Witam mam takie pytanko, przekładał ktoś silnik 1.8 RP do Polo 86c2f? Mam taki plan, ale nie wiem jak z łapami, czy będzie jakaś rzeźba?
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 22 mar 2014, 18:39
autor: Anonymous
rzeźba to jest ze wzmocnieniem podłożnic..
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 19 maja 2014, 12:21
autor: laskawro
witam kończę zmianę silnika w mojej polowce z 1000cm aau na 1,4 d 1w mam problem z układem paliwowym a mianowicie z baku ida 3 rurki a mi została jedna? zasilanie i powrót mam do czego ta 3cia?
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 21 maja 2014, 21:44
autor: Damian2f
Czekaj,czekaj to będzie chyba ten wylewowy jeden jest taki co do gleby leci,jak nie zapomnę to jutro zerknę :oki:
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 23 maja 2014, 1:39
autor: laskawro
[quote=""Damian2f""]Czekaj,czekaj to będzie chyba ten wylewowy jeden jest taki co do gleby leci,jak nie zapomnę to jutro zerknę :oki:[/quote]
Ok dzięki dziś trochę myślałem do przodu idą 2 zasilanie i powrót ten 3 w benzynie to chyba był jakiś zwrotny(przelewowy) i wracał z powrotem do gumy od baku? W sobotę bede działał może odpali wkońcu:) bo tak tylko na plaka na chwilę i gasl ropa leciała ale do butelki:)
a mam jeszcze pytanie odnośnie licznika z obrotomierzem czy muszę Jakos podłączyć obrotomierz przez cos do altka czy gdzieś indziej ?licznik jest na 1dna kostkę...
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 23 maja 2014, 10:27
autor: lukas2305
laskawro ten trzeci to odpowietrzenie zbiornika. leci od zbiornika do filtru węglowego w prawym nadkolu.
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 23 maja 2014, 11:21
autor: laskawro
[quote=""lukas2305""]laskawro ten trzeci to odpowietrzenie zbiornika. leci od zbiornika do filtru węglowego w prawym nadkolu.[/quote]
Tak ale ten filtr wyrzucilem bo w dieslu nie potrzebny tak? Czyli tego węża mogę wyrzucić i końcówkę zatkac?
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 23 maja 2014, 16:51
autor: lukas2305
niepotrzebny. Przewód na hasiok a otwór zaślep.
BTW, ON też paruje przy wyższej temperaturze? tzn czy jak samochód stoi na słońcu to jakieś nadciśnienie w zbiorniku powstaje? Bo jeśli tak to lepszym wyjściem byłoby zostawić trochę węża i przypiąć trytytkami do rury wlewowej.
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 25 maja 2014, 14:54
autor: hrum
Witam mam pytanko czy ktos wsadzał do 1.6 abu wałek od 3f , czy dało to cos mocy , no i czy ktoś już uturbiał abu bo jestem w trakcie tego robienia spawają mi kolektor ssący i wydechowy i będę składał , a pytam czy już ktoś śmiga na tym i jakie ma doładowanie ustawione.
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 25 maja 2014, 18:26
autor: Anonymous
bRq chyba wsadzał taki wałek ale na regulowanym kółku
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 26 maja 2014, 22:55
autor: laskawro
[quote=""lukas2305""]niepotrzebny. Przewód na hasiok a otwór zaślep.
BTW, ON też paruje przy wyższej temperaturze? tzn czy jak samochód stoi na słońcu to jakieś nadciśnienie w zbiorniku powstaje? Bo jeśli tak to lepszym wyjściem byłoby zostawić trochę węża i przypiąć trytytkami do rury wlewowej.[/quote]
ok, dzięki za pomoc jutro zadziałam i będzie już klekotał...
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 16 lip 2014, 8:28
autor: karolallegro
Koledzy takie pytanie czy silnik z 86c2f 1.0 podejdzie do 86c ?? dużo przeróbek itd ?? chciałbym uratować to autko
http://olx.pl/oferta/vw-polo-CID5-ID6tD ... 89a4d1bb5d
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 16 lip 2014, 9:07
autor: Anonymous
[quote=""karolallegro""]Koledzy takie pytanie czy silnik z 86c2f 1.0 podejdzie do 86c ?? dużo przeróbek itd ?? chciałbym uratować to autko
http://olx.pl/oferta/vw-polo-CID5-ID6tD ... 89a4d1bb5d[/quote]
auto z linku to Polo 86, a nie 86c
sam silnik ze skrzynią wejdzie, ale jeżeli ten 1.0 z 86c2f jest na monowtrysku to trzeba będzie też przełożyć wiązkę silnika, bak, pompy paliwa
86, 86c, 86c2f mają praktycznie tą samą konstrukcję podwozia, podłożnic, różnice to właściwie tylko wygląd i silniki
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 16 lip 2014, 9:10
autor: karolallegro
Fakt 86, odruchowo napisałem, wiązke całego auta czy jest gdzieś odpinana tylko ta silnikowa ? czyli zawieszenie będzie to samo i z motorem się zgra tylko trzeba pompy i bak zmienić ? a czy łapy pasują bez przeróbek ? Orientujesz się ile może kosztowac remont silnika z 86 tak orientacyjnie ?
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 16 lip 2014, 9:52
autor: Anonymous
[quote=""karolallegro""]wiązke całego auta czy jest gdzieś odpinana tylko ta silnikowa ? [/quote]
tylko silnika reszta jest dobra i zapewne jest możliwość jej wypięcia
[quote=""karolallegro""]czyli zawieszenie będzie to samo i z motorem się zgra tylko trzeba pompy i bak zmienić ?[/quote]
zawieszenie tak, a bak dlatego że gaźnik ma inny, cyba że wystarczy tylko coś przerobić ale do tego musisz poszukać info sam bo coś mi się kiedyś rzuciło w oczy ale nie pamiętam
zawsze możesz właożyć zawieszenie z 2f-a bo w tym 86 pewnie już do wymiany będzie
[quote=""karolallegro""]Orientujesz się ile może kosztowac remont silnika z 86 tak orientacyjnie ?
[/quote]
nie wiem, ale dużo zależy od tego co jest do zrobienia, ale może być warto dla zachowania oryginalności na gaźniku mimo ze słabszy i będzie spalał więcej niż 1.0 jeżeli ma to być auto zabawka (żółte blachy i pełny oryginał)
Zbika możesz podpytać trochę bo wkładał do 86 ostatnio G40 z 86c2f to będzie obeznany co i jak.