Strona 7 z 12
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 20 wrz 2011, 18:59
autor: kazikboy
tak dokladnie rynek nie byl tak bogaty w czesci tyle lat temu też ale to musialo robic wrazenie wtedy

czekamy na efekt po strojeniu mysle ze moze niecale 200kucy byc ;P
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 21 wrz 2011, 16:57
autor: PR23M3K
Do 200 na pewno troche braknie, za ok 3-4 tygodnie powinno byc juz wszystko jasne.
Ostatnia paczka dotarla: przepustnica rozwiercona na 52,5 mm, juz wiecej sie nie da
Porownanie z seryjnym "talerzykiem"....
edit:
Właśnie w pracy pomierzyłem dokładnie przepustnice i ma 52,61mm na wysokości talerzyka, na brzegach 53,16 mm
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 21 wrz 2011, 17:33
autor: JuStIcE
Hehe, dobrze dajesz Przemku

Ścigaj Kasa i sakosia

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 04 paź 2011, 19:03
autor: PR23M3K
Dzisiaj shamowalem Polo na hamowni inercyjnej (serie hamowalem na Dynomecie).
Pomiar 1 na 4 biegu = 180,7 KM / 226, 5 Nm
Pomiar 2 na 4 biegu = 173,3 KM / 232,9 Nm
Pomiar 3 na 3 biegu = 173,8 KM / 227,2 Nm
Pomiar 4 na 5 biegu = 160,2 KM / 213,4 Nm
Pomiar na pewno nie mozna uznac za wiarygodny, ale chcialem miec poglad przed i po montazu walka, mniejszego kolka, przepustnicy i nowego softu.
W nastepnym tygodniu kolejny pomiar po montazu gratow i strojeniu

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 04 paź 2011, 22:09
autor: suff
:oki: :blush2:
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 04 paź 2011, 23:57
autor: JuStIcE
Kurde, szkoda, że mnie nie będzie na zakończeniu VAGa

Obczaiłbym potworka na żywo

Może się skitramy gdzieś po niedzieli w Rzeszowie??
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 05 paź 2011, 16:31
autor: PR23M3K
Bartek na zakonczeniu auta nie bedzie (strojenie odbedzie sie przez ten weekend), takze nic nie tracisz. Na tygodniu jak cos to po 16. Moze sie uda pogadac na jednym ze spotow.
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 27 lis 2011, 9:26
autor: LyszyK
Pochwal się co kupiłeś...
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 27 lis 2011, 16:56
autor: Dyluś
[quote="LyszyK"]Pochwal się co kupiłeś...[/quote]
Zieloni będą musieli nowy wątek w prezentacji samochodów użytkowników założyć :crazy:
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 27 lis 2011, 18:31
autor: Grzesiek2507
zaczyna robic sie ciekawie...mmm
to co to za zakup? ejej bo ciekawosc zaczyna zżerać forumowiczow :jester:
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 27 lis 2011, 18:31
autor: JuStIcE
A ja wiem

I powiem tylko, że będzie gruuuubo

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 27 lis 2011, 19:09
autor: kazikboy
a mnie jedynie ciekawi efekt koncowy po strojeniu G chyba ze sie nie odbylo

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 28 lis 2011, 23:43
autor: PR23M3K
Auto jest wystrojone, smiga i to niezle, niestety zostalo duzo kolko na kompresorze 75 mm bo na malym wtryski z G60 nie daly rady przy doladowaniu ~1,6 bara.
Takze ponizej wykresy auta po strojeniu ze zmienionym map-sensorem na 250kPa oraz ostrym walkiem (w porownaniu do wczesniejszego setupu). Doladowanie 1,35 bara.
4 bieg: 196,6 KM / 228 Nm
3 bieg: 192,4 KM / 236,6 Nm
Na wiosne bedzie korekta programu jak wskocza wieksze wtryski i male kolko na kompresor 65 mm.
Zmieni sie cos jeszcze, mala zapowiedz ponizej ....

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 28 lis 2011, 23:51
autor: vwkas18
PR23M3K jest dobrze... buda 86??
stary typ pompy..ale sonda w tym?? coś ty za grata nabył
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 28 lis 2011, 23:58
autor: JuStIcE
vwkas18
Buda z 86

To będzie zamiatać asfalt

Przemku, moc jest nieziemska jak na "takie tam 1,3"
