Strona 7 z 14
Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 16 lis 2009, 22:43
autor: adam
vwrulezzz
Bedzie banglac, tylko troche paliwka moze byc mniej, ale powinno gadac

Ta sama srednica tloka, ja nie widze problemu

Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 17 lis 2009, 20:42
autor: vwrulezzz
Paliwo można zwiększyć mam znajomego co się w to bawi:) to super dzięki za odpowiedź

a tak a propos ile takie cudo ma KM tak mniej więcej? u was widze są na mono jest prostsza sprawa z kompem.. Ciekawe czy będzie różnica w mocy miedzy mono a pełnej szprycy
Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 17 lis 2009, 20:55
autor: marcin1.4
na pelnej szprycy na stowe bedzie wieksza roznica
Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 20 lis 2009, 8:59
autor: vwrulezzz
Sory za OT ale mam takie małe pytanko czy głowica z 1.3 nz spasiłaby do 1.6 abu?
Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 20 lis 2009, 9:54
autor: adam
vwrulezzz
Tam na bank glowica ma zawory w zaglebieniu chodzi o glowice z abu, a ta z nz jest plaska jak deska xD. A czy by spasowalo to nie wiem, dodatkowo silniki te roznia sie srednica tloka
Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 20 lis 2009, 12:26
autor: marcintju
abu ma płaską głowice o ile się nie myle, średnica tłoka owszem jest inna ale co za problem założyć uszczelke pod głowice z abu, góra z nz-ta
oczywiście wszystko przy założeniu ze nz ma płaską głowice
Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 20 lis 2009, 12:53
autor: adam
Tu jest glowica z abu
http://moto.allegro.pl/item809207612_go ... d_abu.html dodatkowo ma inne kanaly ssace i wydechowe przez co nie podejda kolektory chocby z nz'ta lub aau.
Jestem zdania, ze nie spasi bo skoro wiekszy tlok, a sa te zaglebienia to one nie pokryja sie z tuleja z nz/aau i beda wylazic poza jej obrys
Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 20 lis 2009, 12:54
autor: adr0444
kanały olejowe sa inaczej umieszczone i nie da rady takiej hybrydy zrobic z NZ... predzej z abd
Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 20 lis 2009, 13:40
autor: Makumb
Hmm a mnie sie wyadje ze na starym forum byl podobny temat poruszany/przerabiany - chyba nawt cos z tego wyszlo ale to musieli by sie wypowiedziec "weterani" PKP. Jesli mnie pamiec nie myli to wlasnie chodzilo blok z ABU.
Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 20 lis 2009, 16:09
autor: vwrulezzz
Dzięki za wyjaśnienie:) Właśnie taka hybryda mi chodzi po głowie

góra z nz doł caly z 1.6 abu i mamy 1.6 nz na pełnej szprycy

znalazłem głowice od 1.3 na allegro
http://moto.allegro.pl/item823932061_gl ... rysku.html i mi sie wydaje ze są bardzo podobne
Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 20 lis 2009, 23:11
autor: marcintju
hmm a kolektor dolotowy nie podszedł by z nz-ta do abu? Wtryskiwacze są przecież w kolektorze...
Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 20 lis 2009, 23:33
autor: adam
marcintju
Masz abu a nie wiesz na czym stoisz

Glowica w abu ma inaczej rozlozone otwory w glowicy, a poza tym sa okragle, a nz ma ksztalt jajowaty czy jakos tak

Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 21 lis 2009, 6:40
autor: jackdaniel1125
Możecie na pisać mi na PW numery komputera z passata???Bym był wdzięczny
Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 21 lis 2009, 8:15
autor: adr0444
nie da rady przykrecic kolektora dolotowego z NZ do ABU poniewaz zruby ktorymi sie go przykreca maja inny rozstaw ktory w przypadku ABU jest wiekszy
Re: Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4
: 21 lis 2009, 18:53
autor: vwrulezzz
Dzięki koledzy za obszerne wyjaśnienie ciekawa byla by taka hybryda ale zostane przy pewniaku 1.4 nz
