Strona 7 z 19
Re: [6n2] rivierablau by Filipovic
: 04 sie 2013, 23:14
autor: majkel0908
[quote="Filipovic"]Ale opcja tylko w 16, a moje polo na 16 raczej by już wgl. nie jeździło, za tym szło i by spalanie w ch. i jeszcze troszkę.

[/quote]
Ja jeżdzę na felgach 16 z oponą 165/45 i powiem spalania większego nie odnotowałem(w sumie to nawet nie liczę ile to pali

), drastycznego pogorszenia jazdy też nie

Re: [6n2] rivierablau by Filipovic
: 05 sie 2013, 7:48
autor: JuStIcE
[quote="Filipovic"]Ale opcja tylko w 16, a moje polo na 16 raczej by już wgl. nie jeździło, za tym szło i by spalanie w ch. i jeszcze troszkę.

[/quote]
Błądzisz

Od kiedy średnica felgi ma wpływ na osiągi i spalanie?

[6n2] rivierablau by Filipovic
: 05 sie 2013, 7:55
autor: Iceman
Od zawsze, felga ( jej waga ) to przecież masa nieresorowana...
Re: [6n2] rivierablau by Filipovic
: 05 sie 2013, 9:06
autor: JuStIcE
Iceman
No dobra, ale skąd pewność, że 16-calowa felga aluminiowa będzie cięższa niż 15-calowa stalówka na przykład? Masa nieresorowana nie ma wpływu na spalanie, a raczej na przyspieszenie samochodu i trzymanie w zakrętach. Jeżeli zastosuje się odpowiedni rozmiar opon, to żadne parametry nie ulegną pogorszeniu, bo najważniejsze jest, żeby zachować średnicę koła zbliżoną do oryginalnej. Wtedy opona jest lżejsza, bo jest mniej gumy, co może równoważyć wzrost wagi samej felgi. Plus, poprawiają się właściwości jezdne, bo inna jest praca opony o niższym profilu na feldze o większej średnicy niż balona na małej feldze

Wiec wszelkie bujdy o niewiarygodnym wzroście spalania, czy zmuleniu auta można włożyć między bajki

Owszem, gdyby założyć opony o znacznie większej szerokości, to zwiększa się siła tarcia i to akurat może mieć znaczny wpływ na spalanie i pogorszenie osiągów. Najważniejsze, to dobrać oponę z głową i tylo

Re: [6n2] rivierablau by Filipovic
: 05 sie 2013, 13:11
autor: gulczas783
[quote="Adrian_Malbork"]nie lakieruj w LC9Z. Piotr ma lakier LC9Z wiec u niego to sie z tą perłą komponuje.
Ja bym poszedl na Twoim miejscu w ten Czarny Metalik z VW bez perły.
Tez bedzie fajnie, a jednak nie będzie drażniło perłą

[/quote]
W sumie masz rację i dzięki za uwagę, jak tylko wrócę z delegacji to się za to wezmę
Podpisuję się pod wypowiedź kolegi
JuStIcE 
Co do wielkości felgi i opony to są przecież kalkulatory doboru opony do felgi w stosunku do tego co przewiduje producent. Wartości takie jak osiągi, spalanie itp mogą zostać zostać zminimalizowane do tego stopnia, że nic nie zauważysz

Re: [6n2] rivierablau by Filipovic
: 05 sie 2013, 18:31
autor: Filipovic
Tego nie wiedziałem prawdę mówiąc, dziękować za oświecenie. Jestem laikiem jeżeli chodzi o sprawy czystko techniczne na razie.. Chce posiadać porządną gumę na lekkim naciągu na tych 15, tak na początek. Nie powiem, że 16 cali w 764 ryje mi czapkie ale trafiło się co innego, ważne jest to że wiem od kogo kupuję i za co będę płacił etc. Powiem tak, jest to daily car jak większość aut z naszego forum zapewne, ale o to co kupuję za własne ciężko zarobione pieniądze dbam, więc prawda jest taka że alufelgi zakładane będą tylko na zloty. Może to okazać się dla kogoś śmieszne dość, ale tak zdecydowałem.

Wiem, że 772 to nie RS w 16' ale też one nie mało kosztują więc..

Jakiś ''spas'' postaram się osiągnąć na tym zestawieniu, czas pokaże...
Re: [6n2] rivierablau by Filipovic
: 05 sie 2013, 18:46
autor: gulczas783
Re: [6n2] rivierablau by Filipovic
: 07 sie 2013, 7:44
autor: Adrian_Malbork
Tak zadecydowałeś i spoko, szanuję, ale według mnie te BBS to żadna ''specjalna felga'' żeby ją zakładać tylko na zloty..
felga ma się prezentować na codzień ;>
Daj dobrą opone i nie ma co się obawiać. a z naciągiem to tak jest, ze po Gdańsku nie polatasz.
Re: [6n2] rivierablau by Filipovic
: 07 sie 2013, 18:55
autor: Filipovic
Tam nie polatam..

Dla chcącego nic trudnego .. Na początek tak się zejdzie w dół co by nic nie obcierało, potem z miesiąca na miesiąc zejdzie się coraz niżej.

Od razu michy zgubić nie mam ochoty ..
Chodzi o sam fakt, by to koło było w idealnym stanie nie przez miesiąc tylko przez kilka miesięcy czy sezonów. Potem upragnioyn rs musi wpaść.
Teraz pytanie czy przy kupnie gwintu, zaraz myśleć nad innym częściami zawieszenia jak jakieś poliuretany itd. ?
Re: [6n2] rivierablau by Filipovic
: 08 sie 2013, 15:40
autor: Adrian_Malbork
A ja tak patrzę na to zdjęcie z licznikami.. Kiedy dorwałeś kierę w skórze?

Bo przy dokładce jeszcze nie miałeś. Dzieje się dobrze, Silniczek na sam koniec

i coś czuje, ze role się odwrócą i pogonisz mnie i Matiego kiedyś na obwodnicy

Re: [6n2] rivierablau by Filipovic
: 08 sie 2013, 18:36
autor: Filipovic
Adrianie kierownica jest od początku w tym samochodzie skórzana ..

Na razie zostaje 1,0 jeżeli mowa o silniku, jak będzie trzeba zmienić olej to zaleje coś porządnego jakiegoś motula czy coś, wkładka KN'a wpadnie, może kata wywalę. Trzeba coś podziałać z tym..
Re: [6n2] rivierablau by Filipovic
: 09 sie 2013, 13:34
autor: Adrian_Malbork
No zobacz przemknęlo mi to.
bo skórzana kiera przy tym wyposażeniu wydaje mi się dokładana.
Re: [6n2] rivierablau by Filipovic
: 25 sie 2013, 10:44
autor: Filipovic
Kolejna wyprawa do Bejcusia, i jak to za zwyczaj bywa od niego bez modów się nie odjeżdża. Co teraz ciekawego wyszło ?
- zamontowaliśmy elementy polakierowane wcześniej
- daszek gti
- lampa z dodatkowym wstecznym
http://i.imgur.com/iXLoarV.jpg
Lampy przed :
Po:

Re: [6n2] rivierablau by Filipovic
: 26 sie 2013, 20:31
autor: gulczas783
Zegary i klamki są super 8-) Teraz masz 2 wsteczne to będzie się wygodniej cofało wieczorem

Re: [6n2] rivierablau by Filipovic
: 26 sie 2013, 20:35
autor: patrykmp3
Mody na plus
Tylko ciekawe co powiedzą niebiescy przy kontroli że nie ma halogenika z tyłu :crazy: