Strona 7 z 64

Re: 2.0 z Cupry czy 1.8T ?

: 01 wrz 2009, 16:51
autor: gti21
[quote=""Artpolo""]gti21 to nie do końca tak, że sprzedać/kupić. Co byś np. polecał?[/quote]

seat ibiza/cordoba TDI 110km + ewentualnie jakiś soft nowy i jest 140km
audi a3 1.8 T
to tylko przykłady :grin:

Re: 2.0 z Cupry czy 1.8T ?

: 01 wrz 2009, 17:42
autor: Artpolo
gti21 2.0 TSFI 250KM baza nadal w polo :grin: - mam syndrom "Boba budowniczego". Kupić to nie sztuka.
seat to nie polo, audi to nie polo no i co to jest 110 czy 130 w audi - to TDI zbędę milczeniem?

Re: 2.0 z Cupry czy 1.8T ?

: 01 wrz 2009, 20:05
autor: gti21
taaa.... kupić ibize 110km afn i pobawić się troche i to się będzie dobrze odpychać od asfaltu.
Poniżej na filmiku dam przykład jak chodzi 1.9 TDI 110km po lekkich modyfikacjach w dużo cięższej budzie niż seat
http://www.youtube.com/watch?v=S7ehG86X ... annel_page

Ps. ten passat miał wtedy 172 KM a teraz ma wymienione kilka rzeczy i po strojeniu ma być ok 220KM :grin:

Re: 2.0 z Cupry czy 1.8T ?

: 01 wrz 2009, 20:13
autor: Artpolo

Re: 2.0 z Cupry czy 1.8T ?

: 02 wrz 2009, 8:41
autor: Borek
Działaj ze swoim 1.6. Ja mam obecnie jakies 95KM/155nm (szacowane bo ostatnio hamowane było 89/153 a teraz auto odpycha sie sporo lepiej). Pola 100kmh robi w około lub ciut poniżej 10s i przy dobrym wietrze stawia 200kmh. A mam zrobione...praktycznie nic ;) . Jedynie niezły dolot i usunięty katalizator (choć auto juz w serii musiało mieć gratis bo nadzwyczaj dobrze jeździło). Przy zainwestowaniu w dobry wydech, zrobieniu głowicy z jakims ostrzejszym wałkiem i programem do tego mysle, że 110KM by pękło. Niby to niedużo, ale koszta nieporównywalne do swapa i nie tak ryzykowne konstukcyjnie.

Re: 2.0 z Cupry czy 1.8T ?

: 02 wrz 2009, 12:14
autor: Artpolo
Borek w swoim silniku nic nie ruszam gdyż jest on na wylocie i ma po prostu dojeździć do odpowiedniego momentu.
Silniczek pracuje perfekcyjnie.
Opracowuję inny concept.

Re: 2.0 z Cupry czy 1.8T ?

: 03 wrz 2009, 16:13
autor: Palozz
Borek to jest faktycznie dobra opcja. ale koszta... nie wiem czy bardziej sie opłaca. Mam doświadczenie z podrasowaniem Cinquecento 900. Z kumplem jezdze w KJS owym CC i gość wyłożył na silnik i skrzynie ok 4000zł. Wszystko na nowych cześciach. Prawdą jest ze CC jest teraz potworem i jedną z najszybszych 900 w polsce. Pozatym dłubane silniki troche tracą na trwałości. Pomyśle nad tym bo wiedze ze nasze silniczki są łatwo "dłubalne" skoro osiągnełeś taki wynik:)

-- Czw Wrz 03, 2009 5:13 pm --

Borek to jest faktycznie dobra opcja. ale koszta... nie wiem czy bardziej sie opłaca. Mam doświadczenie z podrasowaniem Cinquecento 900. Z kumplem jezdze w KJS owym CC i gość wyłożył na silnik i skrzynie ok 4000zł. Wszystko na nowych cześciach. Prawdą jest ze CC jest teraz potworem i jedną z najszybszych 900 w polsce. Pozatym dłubane silniki troche tracą na trwałości. Pomyśle nad tym bo wiedze ze nasze silniczki są łatwo "dłubalne" skoro osiągnełeś taki wynik:)

Re: 2.0 z Cupry czy 1.8T ?

: 04 wrz 2009, 6:39
autor: Borek
Palloz ja mysle, że do 30% zwyzka mocy mu specjalnie nie zaszkodzi. To są silniki z ery pancernych niewysilonych motorów VW, które przeżyją wszystkie nowoczesne ekologiczne wydumki. Kumpel z Płocka doszedł w ibizie 1.4 60KM do 104KM :shock: , auto ma przejechane grubo ponad 200tyś do tego właściciel ma ksywke "Mr odcina" więc możesz sie domyślić jak auto jest jeżdzone ;) i nic mu nie dolega. Dłubanie wolnossaka zawsze będzie drogie i zwykle pierwsze konie zyskasz bardzo łatwo (jak ja) ale potem walka o każdy następny bedzie duuzo kosztować

Re: 2.0 z Cupry czy 1.8T ?

: 12 wrz 2009, 9:39
autor: Palozz
Własnie... o co chodzi z tym "fabrycznym gratisem" ? Słyszałem gdzies ze AEE mają w rzeczywistosci wiekszą moc niz katalogowe 75kucy.

Re: 2.0 z Cupry czy 1.8T ?

: 12 wrz 2009, 9:56
autor: borys_wrocek
bo mają ze względu na niższe podatki są opisane jako 75 ale zazwyczaj mają trochę więcej, tutaj już każdy egzemplarz indywidualnie,

Re: 2.0 z Cupry czy 1.8T ?

: 12 wrz 2009, 12:18
autor: suff
ja osobiscie tez sie juz nastawilem na montaz standardowego silnika i dlubanie przy nim jesli mi bedzie znow za malo mocy. W moim przypadku ze wzgledu ze przesiadam sie z AEV skok na AEA przez pewien czas bedzie mi sie dobrze jezdzilo, a co za tym idzie bede mial troche wiecej czasu na zebranie kasy na dolot i planowanie glowicy :-)

1.6 101KM swap 6N

: 12 paź 2009, 8:12
autor: MICHAL
Witam.Mam takie pytanie czy ten silnik 1.6 101KM(link ponizej) da sie zamontowac w polo 6N?Polo kolo rozrzadu ma lape u gory w tym jej niema.Czy wejdzie wogole?A jesli tak to co ze skrzynia?
http://moto.allegro.pl/item761756414_si ... ancja.html

Re: 1.6 101KM swap 6N

: 12 paź 2009, 8:14
autor: Goozik
[quote=""MICHAL""]Polo kolo rozrzadu ma lape u gory w tym jej niema.[/quote]

bo w silniku z aukcji jest belka z przodu i tam jest poducha(golf3 ibiza cordoba classik miały takie mocowanie silnika )
w cordobie i polo classiku były te silniki mysle ze jest szansa zeby to smigało w 6n
jak w kazdym swapie bedzie troche kłopotów,ale mysle zxe temat do ogarniecia

Re: 1.6 101KM swap 6N

: 12 paź 2009, 8:24
autor: MICHAL
A czy ta belke da sie adoptowac z ibizy albo clasica?A co ze skrzynia? z 1.4 mogla by niewytrzymywac tak?

Re: 1.6 101KM swap 6N

: 12 paź 2009, 9:05
autor: Skfarek
Ibiza/classic mają większą komorę silnika niż 6n i chyba większy rozstaw osi więc będzie dłubanie.
Jak 2.8 VR6 włazi pod maskę 6n to 1.6 przy tym to pikuś. Pan Pikuś :grin:
A takle serio to dłubania trochę będzie - ten 1.6 jest wyższy niż niż 1.6 montowane seryjnie w 6nkach więc trzeba będzie miejsce wygospodarować, łapy podorabiać. Ze skrzynią nie wiem czy ta z 6n może zostać?