Strona 7 z 12

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 09 cze 2009, 11:33
autor: Wojciechu
hmmm

szczerze powiem ze po takim setupie spodziewalem sie wiecej, myslalem ze na trojce przy bucie jeszcze zgubi trakcje

odpycha sie naprawde godnie, ale jednak rzucam rekawice :)

to moje 150-200 na PIĄTYM biegu, przy doladowaniu 0,85 i nieszczelnym blow offie:
http://video.google.pl/videosearch?q=sr ... mb=0&aq=f# sorry ze poziomo ale nie wiedzialem jak go obrocic :D

nakrece teraz jakies filmiki i wstawie nowe

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 09 cze 2009, 12:34
autor: Cyprys
taka charakterystyka tej turbiny :) ciagnie mocno i równo od powiedzmy dołu :) nie ma takiego czegos ze jest srednio az nagle robi sie szał w pewnym zakresie :P pozatym jest długa skrzynia i 150kg dodatkowego ładunku było podczas filmów :) pokrece filmy samemu 0-100 i od 20 do 100 na dwójce :P całkiem inaczej by to wygladało jakbym dał krótsza skrzynie i Garreta GT28RS :) od 4 tys by to szalało ale niżej sie dusiło :) z racji ze chce sobie pojeździc autem w wekeendy a nie tylko go pałowac to wybrałem taka opcję i jestem bardzo zadowolony :P film nie oddaje realistycznych wrazen :)

na filmiku w tunelu jechała Ibiza 2005 rok 1.9TDI pooonad 100KM on nacisnał gaz i ja i widziałes porównanie :P

Poozdro

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 09 cze 2009, 14:59
autor: Wojciechu
stary, no bez dwoch zdan to zapitala jak szalone, tylko dziwie sie ze nie zgubil trakcji, w moim zaszperowanym jak wcisne 2 w podloge i wbijam 3 to jeszcze gubi, nie zmienia to faktu ze wrazenia sa na pewno "wypelniajace spodnie" :)

a wybor turbiny OK, co za sens robic swira od 4500 obrotow, jak to ma jeszcze jezdzic. Poza tym wtedy jazda ogranicza sie do goracych dni

ja - zebys mnie dobrze zrozumial jestem pod gigantycznym wrazeniem tego auta, zarowno stylu jak i silnika. Po prostu wydawalo mi sie ze jak wpalujesz 3 w podloge to auto zwariuje, a ono po prostu skatapultowalo sie do przodu.... to oznacza tylo jedno - nie ma zbytniego nadmiaru mocy - to dobrze

-- Wto Cze 09, 2009 2:02 pm --

[quote="Cyprys"]Ibiza 2005 rok 1.9TDI pooonad 100KM [/quote]
dieslowi nakopac to zadna frajda, klekoty sa do kombajnow a nie do scigania :)

ja zmlucilem w krakowie leona 223@430Nm 1.9 TDI - trzeba bylo widziec mine goscia :D

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 09 cze 2009, 16:07
autor: gti21
Cyprys na hamownie go.... Polo ma teraz odejście, tylko ciekawe jaka moc w nim drzemie :?:

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 09 cze 2009, 17:04
autor: Cyprys
[quote="Wojciechu"]stary, no bez dwoch zdan to zapitala jak szalone, tylko dziwie sie ze nie zgubil trakcji, w moim zaszperowanym jak wcisne 2 w podloge i wbijam 3 to jeszcze gubi, nie zmienia to faktu ze wrazenia sa na pewno "wypelniajace spodnie" :)

a wybor turbiny OK, co za sens robic swira od 4500 obrotow, jak to ma jeszcze jezdzic. Poza tym wtedy jazda ogranicza sie do goracych dni

ja - zebys mnie dobrze zrozumial jestem pod gigantycznym wrazeniem tego auta, zarowno stylu jak i silnika. Po prostu wydawalo mi sie ze jak wpalujesz 3 w podloge to auto zwariuje, a ono po prostu skatapultowalo sie do przodu.... to oznacza tylo jedno - nie ma zbytniego nadmiaru mocy - to dobrze

-- Wto Cze 09, 2009 2:02 pm --

[quote="Cyprys"]Ibiza 2005 rok 1.9TDI pooonad 100KM [/quote]
dieslowi nakopac to zadna frajda, klekoty sa do kombajnow a nie do scigania :)

ja zmlucilem w krakowie leona 223@430Nm 1.9 TDI - trzeba bylo widziec mine goscia :D[/quote]

zgubić trakcje to nie problem :P tylko po co? :) zmieniając z 2 na trzy odpuściłem gaz przepustnica sie zamknęła i jak dobrze pooglądasz film z tunelu na stop klatkach to w momencie gdy jestem obok niego i widac moj tył w pewnym momencie jest ogien z rury :) to swiadczyło ze miałem puszczony gaz przepustnica była zamknięta a powietrze leciało przez blow offa stad przepływka dawała info zeby dawać paliwo :P wystarczyło nie puszczać całkowicie gazu zeby utrzymac cisnienie doładowania i wtedy idzie dym spod kół i trakcje gubi bez problemu :) nie to było zamiarem filmu :P ale jak checsz to nakrece ci bez problemu specialnie jak zadymie 200 metrów tunelu :) poprostu w momencie puszczenia gazu i ponownego jego wciśniecia po zmianie biegu jest ułamek sekundy zanim turbina spowrotem wypełni IC i cały dolot powietrzem :) to niestety uroki duzego doładowania ale jak umiesz operowac pedałami to nie ma z tym problemu :)
jeśeli coś źle napisałem niech mnie ktos poprawi :)
taki był zamiar auta zeby to było auto o charakterystyce silnika VW a nie Hondy :P Ja uwazam ze osiągnąłem sukces :P

tez sie przymieżam do leona TDI ponad 200KM tylko ze ma dołaczany naped na tył :) ta podróbka 4x4 jednak przy starcie sie przydaje ale potem juz tylko straty :P jednak pokonac takiego mocnego diesla to wcale nie takie chop siup :P
a start z ibiza był tylko dla jakiegos porównania :) choc na filmie i tak nie widać odleglości a miałem do niego straty z 15m zanim ruszylismy :)

Poozdro

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 09 cze 2009, 20:15
autor: Wojciechu
[quote="Cyprys"]po zmianie biegu jest ułamek sekundy zanim turbina spowrotem wypełni IC i cały dolot powietrzem to niestety uroki duzego doładowania ale jak umiesz operowac pedałami to nie ma z tym problemu [/quote]
wiem :d

podkreslam - wielki szacun :)

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 09 cze 2009, 21:12
autor: Olo
[quote="Cyprys"]w pewnym momencie jest ogien z rury [/quote]

Obrazek

Ja i tak więcej z Tobą nie jadę :P

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 09 cze 2009, 21:54
autor: Wojciechu
[quote="Cyprys"] zmieniając z 2 na trzy odpuściłem gaz przepustnica sie zamknęła i jak dobrze pooglądasz film z tunelu na stop klatkach to w momencie gdy jestem obok niego i widac moj tył w pewnym momencie jest ogien z rury[/quote]
hehe nie trzeba stop klatek :D

witalem nowy rok przelotowym wydechem zamiast fajerwerków :D

co do odpuszczania gazu, roznie auta maja roznie, srt ma elektroniczna przepustnice i WOT [wide open throttle] ma osobny program, laduje wtedy ile da rady powietrze i ile wejdzie paliwa, dopuszczajac chwilow overboosty do 1,1 bara, zmieniajac biegi trzymasz gaz w podlodze i tylko sprzeglem operujesz, fajerwerki gwarantowane :)

robi wrazenie to auto - szacun za determinacje ktorej wielu brakuje

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 09 cze 2009, 22:53
autor: turzol
[quote="Cyprys"]

tez sie przymieżam do leona TDI ponad 200KM tylko ze ma dołaczany naped na tył :) ta podróbka 4x4 jednak przy starcie sie przydaje ale potem juz tylko straty :P jednak pokonac takiego mocnego diesla to wcale nie takie chop siup :P
[/quote]

No nie ma lekko z gnojówkami :)
http://fubaz.blink.pl/bln001.jpg


Ja teraz czekam aż ogarniesz środek, założysz bbsy i śmigniemy na zlot :)

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 09 cze 2009, 23:26
autor: Cyprys
[quote="Wojciechu"]
co do odpuszczania gazu, roznie auta maja roznie, srt ma elektroniczna przepustnice i WOT [wide open throttle] ma osobny program, laduje wtedy ile da rady powietrze i ile wejdzie paliwa, dopuszczajac chwilow overboosty do 1,1 bara, zmieniajac biegi trzymasz gaz w podlodze i tylko sprzeglem operujesz, fajerwerki gwarantowane :)

robi wrazenie to auto - szacun za determinacje ktorej wielu brakuje[/quote]

ja mam przepustnice na linke, zdecydowałem sie na to z 2 glównych powodów po pierwsze łatwiej podłaczyc po drugie ponoc te pierwsze modele 1.8T AGU które miały gaz na linke były nie do zajechania :)
W PEAKu miałem nawet 1.7 bara :) Ale nie wiem kiedy tylko potem odczytałem to z liczników :)
Dlatego wystarczy ze posadzi sie amatora do takiego auta a powie że to nie jeździ a jak ktoś ogarniający temat to weźnie w swoje rece to całkiem inne auto :P

Pozdro

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 10 cze 2009, 9:15
autor: Wojciechu
amatora nie amatora - oszołoma, fakt jest taki, że trzeba być opanowanym zeby autem ponad 200KM na ośke jeździć. Generalnie ponad 200KM w lekkim aucie daje juz możliwości efektownego pożegnania sie z tym światem :)

1,7 bara w benzynie to na moj gust troche hardcore, chyba ze te motory sa jakies mega wytrzymale... tyle to laduja w EVO, STI czy supry - te motory jednak troche przewyzszaja konstukcje VW :), nie swieci ci sie wydech przy takim booscie?

-- Śro Cze 10, 2009 11:56 am --

Witam,

Prosze o zaktualizowanie tematu w projektach klubowych do nowego standardu.
- niewielkie braki - nie zamykam. Popraw do 15.06

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 30 cze 2009, 17:05
autor: Cyprys
po drobnej przerwie związanej z nabywaniem tytułu mgr inż. wróciłem do prac na polo :P dziś troszkę go rozebrałem i będę jakoś ogarniał ten bajzel z kablami pod maską, muszę przenieśc komputer silnika do podszybia i nie wiem czy akumulator nie wyląduje w bagażniku choć jakoś nie pasuje mi taka opcja :)
Oto polo w stanie obecnym :)
Obrazek
zamierzam ogarnąć wszystkie przewody, przełożyc komputer silnika na podszybie, pomalować rozpórkę, dolot i kolektor ssący, a reszty chyba pucować nie będę bo to i tak będzie zasłoniete obudowami zresztą nie ma czasu trzeba kożystać z lata i jeździć No i na hamownie wypadało by sie rpzejechać w końcu :)

Poozdro



i ciag dalszy prac :)

Obrazek
Obrazek

Jeszcze tylko zostały mi dwa zbiorniczki i pospawac pas przedni i można zawozić do malowania :) Kolory też wybrane :)

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 10 lip 2009, 22:46
autor: limpek
O jaaaa Ale burdel masz pod maską :crazy: Koniecznie zrób porządek z kablami :-D

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 11 lip 2009, 17:14
autor: Cyprys
porzadek z kablami juz jest zrobiony burdel ogarniety własnie pomalowałem komore podkładem za chwile ide malowac już lakierem końcowym :P postaram sie dziś wrzucic jakies fotki jak zrobie :)
Jutro będe dalej walczył z wiązką środka, ale deske już spasowałem bo trzeba było ją troszke przerobić pod nagrzewnice z golfa IV z klimatronika :) Prace powoli ale idą do przodu :P

Pozdro

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 11 lip 2009, 17:31
autor: ThundeR
możesz porobić fotki deski co tam mniej więcej trzeba podocinać itp żeby zmieściła się nagrzewnica z klimatronika