Strona 7 z 10

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 21 maja 2014, 0:13
autor: pawellini
Ile płaciłeś za cewkę? :) Moja też ostatnio padła :butcher:

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 21 maja 2014, 6:48
autor: sidkoz
170 PLN

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 07 lip 2014, 20:46
autor: sidkoz
Skoro już opisuję moje polo to warto napisać, że dziś wymieniłem "portki" w swoim polo. Oryginalne złącza elastyczne zaczęły puszczać a z racji tego że moje polo ma silnik AEE 1,6 i kolektor 4-2-1 miałem do wymiany dwa złącza. Znalazłem gościa który po mistrzowsku obchodzi się palnikiem wspawał mi dziś dwie plecionki. Gdyby ktoś szukał dobrego spawacza polecam.

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 29 lip 2014, 15:33
autor: Historyk
Mam identyczny kolor w moim Polo. Twój samochód bedzie dla mnie inspiracją :bow: :D

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 09 sie 2014, 19:21
autor: sidkoz
[quote=""Historyk""]

Dołączył(a): poniedziałek, 28 lipca 2014, 18:01
Posty: 6
Imię: Paweł
Polo: 6N
Mam identyczny kolor w moim Polo. Twój samochód bedzie dla mnie inspiracją :bow: :D
[/quote]

Dziękuję. A co do koloru faktycznie jest dość oryginalny. Chociaż mi najbardziej podoba się polo w granatowym lakierze. A co do planów na przyszłość to w sierpniu szykuje się piaskowanie felg na zimę tym razem już nie w zakładzie a u brata :grin: Jest sprzęt będzie zabawa :d

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 30 wrz 2014, 19:09
autor: sidkoz
Dziennik POLO odsłona kolejna. Z racji tego, że czas szybko leci ( zbliża się zima) z szafy trzeba wyciągnąć ocieplacz akumulatora. Przy okazji co miesięcznej wizyty na kanale czeka mnie wypróbowanie płukanki LM :butcher: , oraz wymiana osłony pod silnik na zimową :D
Obrazek

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 02 paź 2014, 10:05
autor: Anonymous
jak dobrze widzieć dobry filtr :)

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 02 paź 2014, 21:32
autor: sidkoz
Dziś dogadałem się z kumplem, użyczy mi manometru i sprawdzimy ciśnienie na cylindrach przed wymianą oleju, i zaraz po. Na własnej skórze, to znaczy na własnym polo sprawdzę jak działa płukanka. I w jakiej kondycji jest silnik po 16 latach :D. W najgorszym wypadku będę miał pretekst do zmiany auta :grin: lub silnika :grin:

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 02 paź 2014, 21:44
autor: vwmaro
Czasem taka płukanka może bardziej zaszkodzić niż pomóc , więc jestem trochę sceptycznie nastawiony do takiego czegoś ale zrobisz jak uważasz :blush2:

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 14 paź 2014, 20:55
autor: sidkoz
I wszystko poszło jak z płatka. Płukanie zrobione silnik wykazuje po zalaniu nowego oleju 14 barów.

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 16 paź 2014, 17:26
autor: And1
Widzę dobre podejście do tematu, tak trzymać :-)

Polo bardzo zadbane, brawo

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 12 lis 2014, 21:34
autor: sidkoz
Dziś znalazłem troszeczkę wolnego czasu i wymieniłem łożyska w kołach. ( Poświęciłem na to mniej czasu, pieniędzy i nerw niż gdybym to robił u któregoś z pobliskich mechaników.)
Obrazek
Obrazek
Nareszcie w polo zawitała upragniona cisza ( o ile w polo może być cicho :grin: )

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 16 lis 2014, 11:23
autor: sidkoz
Od jakiegoś czasu prawie co dziennie rano polo doskwiera taki błąd:
Obrazek
Dodam, że Polo jest garażowane tak, że nie ma mowy o wilgoci. A co dziwnego ten błąd występuje tylko rano.

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 24 lis 2014, 11:44
autor: Anonymous
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00525
wygląda na to ze to problem z lambdą

Re: 6N by sidkoz Daniel

: 25 lis 2014, 20:00
autor: sidkoz
Też obstawiam sondę. Zastanawia mnie tylko to czy po ponownym uruchomieniu auta ( wcześniej zgasło na skutek szarpania silnika) ecu po wystąpieniu błędu emuluje sobie sygnał sondy? Dziś musiałem dwa razy odpalać auto. Oczywiście cały czas pojawia się błąd: 00525. Jutro zamawiam sondę mam nadzieję, że to będzie celna diagnoza.