Strona 7 z 14

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 02 sie 2013, 22:30
autor: stalker5
Najtańszy shit kupisz od 800-900 zł, za porządniejszy gwint musisz dać 2000 zł, a za cos z górnej półki 4000-5000 zł :) samych sprężyn, które obniżają wiecej jak 40 mm nie powinno się montować, bo jest to złe rozwiązanie, chyba, że dorzucisz amortyzatory o skróconym skoku.

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 03 sie 2013, 7:26
autor: sebsom
a z uzywanch gwintow co byscie polecili? a moze na poczatek same sprezyny jakies byly by lepsze ?

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 03 sie 2013, 8:19
autor: rozek90
Ma ktos z Was moze fotke 6n -40 i -60? Na kolach 13.

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 03 sie 2013, 8:30
autor: Filipovic
Stalker za 1100 np. masz FK do 6n2, i tutaj raczej z lipą się nie spotkamy. ;) Nie wiem jak Raceland, tutaj jeden kolega sprzedaje używkę, może się wypowiedzieć jak się jeździ na RL.

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 04 sie 2013, 0:07
autor: stalker5
O to dopiero teraz zauwazyłem, ze FK za tyle idzie kupić do Polo, ale jeśli wyglądają tak jak na zdj. na allegro to zbyt solidnie nie wyglądaja.. Typu ta-technix

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 04 sie 2013, 1:11
autor: Filipovic
Wyglądać mogą tak samo, ale pracować, zachowywać się podczas jazdy już nie koniecznie. ;) Do 6n2 można śmiało polecić ..

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 05 sie 2013, 23:27
autor: Toto
Filipovic nie wiem czy o mnie piszesz, ale chyba tak...co do Racelanda to złego słowa nie mogę powiedzieć, jakość wykonania na bardzo dobrym poziomie, trwały, po dwóch latach nakrętki bez problemu dały się odkręcić, co do twardości
to ciężko mówić o komforcie przy gwinie, ale jak na tą półkę cenową nie było tragedii, dało się jeżdzić w miarę komfortowo i bez konieczności omijania każdej dziury...:)

co do FK Automotive to mogę powiedzieć tylko tyle, że jak szukałem dla siebie gwintu to również brałem go pod uwagę, ale o wyborze zadecydowały opinię...te FK to nie to samo FK co kiedyś...więc tu można co najwyżej porozmawiać o kolorze...czy się podoba czy nie ;)

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 05 sie 2013, 23:58
autor: majkel0908
Co do Racelanda to mogę się też wypowiedzieć bo jeżdzę na takim zestawie już ponad 2 lata. Problemu z nakrętkami nie było wogóle. Komfort jazdy jakiś tam jest...
o ile można mówić coś o komforcie, bo połączenie gwint+polskie drogi(nie wszystkie, ale większość)=brak komfortu jazdy :grin:

Przez prawie 2 lata miałem go dość wysoko skręcony i wydawał się dość twardy, teraz po skręceniu w dół jest optymalnie jak dla mnie.
Za tą kase co dałem za niego 2 lata temu, kupiłbym raz jeszcze :grin:

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 06 sie 2013, 0:13
autor: Filipovic
A co byście powiedzieli o opcji kupna używanych gwintów np. warto? ;) na co zwrócić uwagę przy kupnie itd.

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 06 sie 2013, 8:54
autor: Marcinek
nieraz warto

trzeba patrzeć czy nakrętki sie ruszają, czy tłoczyska są suche.
Ja np wziąłem od Tigera gwint w którym nie ruszały sie nakrętki ale rozruszałem je i kręcą sie palcami ;)

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 15 sie 2013, 13:23
autor: fisitko
Panowie, gwint skręcony:
przód -60/tył -50
mam taczkę z tyłu tak że nie da się jeździć a przód jak najbardziej ok?
Z tym że wcześniej tył był równo z przodem i też był kamień

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 15 sie 2013, 20:08
autor: zazi1983
Pytanko. Co zrobić żeby polo na skręconym gwincie nie skakał jak ping pong :scratch:
Gwint ta technix, czerwone sprężyny, auto 6n. Gwint skręcony był że chopki brałem podłogą.
Dałem wyżej (biorę ślub i będą 4 osoby na pokładzie) i już tak nie skacze, ale chcę później obniżyć znów.

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 15 sie 2013, 20:42
autor: Filipovic
Na ta tesco to normalne, nie jest to najwyższa półka więc nie ma czego wymagać. Odboje się kłaniają .. :blind:

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 15 sie 2013, 21:13
autor: PiterVR6
[quote="zazi1983"]Pytanko. Co zrobić żeby polo na skręconym gwincie nie skakał jak ping pong :scratch:
Gwint ta technix, czerwone sprężyny, auto 6n. Gwint skręcony był że chopki brałem podłogą.
Dałem wyżej (biorę ślub i będą 4 osoby na pokładzie) i już tak nie skacze, ale chcę później obniżyć znów.[/quote]

na odbojach siada, musisz skrócić

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 16 sie 2013, 17:08
autor: Filipovic
Panowie pytanie, jak chce kupić gwint to muszę jakieś konkretne wymiary znać odnośnie amorków czy czego?

http://www.mapet-tuning.com/sklep/gwint ... 11129.html

Mapet nie pisze w ogłoszeniu by go poinformować o czym kolwiek. No wiadomo prócz modelu, może silnika etc.