Strona 58 z 64
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 26 sty 2015, 22:55
autor: zdziebel1987
Koledzy mam pytanie od 2 miesięcy mam POLO CLASSIC 1,9 SDI silnik bierze olej i chcem zrobić swap na 1,9 TDI z GOLF-a 3 bo taki mam, czy muszę coś zmieniać coś w sankach potencjometrem gazu i czy wiązka silnika podejdzie do
classic-a?
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 27 sty 2015, 10:13
autor: kudys1234
Witam koledzy!!
Mam problem z silnikiem 1.4 8v i chce zrobić swapa na 1.6 8v bądż 16v . nie wiem czy już była o tym mowa ale chciałbym się dowiedzieć czy mocowanie silnika , chłodnica i skrzynia będą pasowały?? Bo kompa to na pewno trzeba wymienić. Czy wgl opłaca się robić takiego swapa ??
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 27 sty 2015, 20:35
autor: JuStIcE
Witaj,
Wszystko pasuje. W zasadzie musisz wymienić tylko słupek silnika i kompa. A co do opłacalności, to odezwij się do mnie na pw bądź maila.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 05 lut 2015, 17:03
autor: zdziebel1987
Koledzy, mam pytanie dotyczące SWAP-a w CLASSIC-u .
Mam POLO CLASSIC 1,9 SDI i chcę zrobić swap na TDI
Tylko z czego wiązka? mam Golfa 3 1,9 TDI 90 KM 1Z ale w nim jest wiązka inna, więc z czego wsadzić wiazke?
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 06 lut 2015, 7:19
autor: kerst
zdziebel1987 no przeciez wiazke komputer itp zabierasz z auta dawcy
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 06 lut 2015, 8:51
autor: Anonymous
wsadzaj AFN 110KM w serii, po programie 130 z większym IC najlepiej
wiązka i komputerz dawcy, czyli np golf3 albo ibiza 6k (był tu AFN)
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 06 lut 2015, 12:35
autor: zdziebel1987
W golfie jest trochę inna wiązka, czy mam ją przypasować na wzór polo classic?
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 07 lut 2015, 7:07
autor: Yzf 250
Odseparowujesz wiązkę silnika i wsadzasz do budy co trzeba. Ściągasz z neta schematy i lutujesz . Jezeli zalozysz 1z, afn, i silniki starej generacji to z doswiadczenia nie polecam robić tego jesli chcesz latsc po taniosci. Jesli jednak chcesz cos ugrac to montuj rezystor ale licz sie z tym ze twoim dizlem jezdzil kiedys dziadek po bulki do sklepu i przy przebiegu 200 tys km moze sie przydko mowiac wysrac

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 07 lut 2015, 11:25
autor: zdziebel1987
Mam na dawce golfa 3 1,9 TDI 1Z po chipie którego jestem właścicielem 4 lata I lata ładnie.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 07 lut 2015, 16:19
autor: Yzf 250
Ten czip to rezystor za 50gr

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 07 lut 2015, 16:31
autor: zdziebel1987
Nie, program robiłem dobre 2 lata temu w tune up-ie za
opornik bratu zawory powypalał...
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 07 lut 2015, 16:37
autor: zdziebel1987
Dziś kupiłem ibiza Cupra z 97r 1,9 tdi AFN po wypadku bez papieru za 800zł będzie dawcą, słyszałem że wiązka pasuje bez przerabiania...
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 08 lut 2015, 14:35
autor: Anonymous
no to ładny zakup
w sumie ibiza 6k i polo 6n to to samo, a właściwie to 6kv bo masz sedana wiec wiazka powinna byc taka sama jak piszesz tym bardziej ze sedany miały 1.9tdi (nie afn ale cos innego chyba 90KM)
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 08 lut 2015, 17:20
autor: zdziebel1987
Ja classica miałem sdi teraz wkładam tli 110KM to krat AFN bo turbina ma z zmienną geometrią to znaczy z VNT.
jutro urlop i z seata wylatuje silnik wiązka w tarczę z tyłu.
Silnik odmaluje, nowy rozrząd, uszczelnienie olej filtry i wyzucze Dumas i wstawię jednomas z VR6.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 09 lut 2015, 7:52
autor: Anonymous
jeszcze tarcze i zaciski z przodu mozesz zmienić, bo pewnie w seacie był większe i wentylowane