86c2F GENESIS 1.3 GT by Adek1983

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Silnik wyciągnięty:

Obrazek Obrazek

I tu niestety kończy się moja radość :( Dokonałem oględzin komory silnika i jest gorzej niż myślałem. Powiedzcie, da się to uratować za rozsądne pieniądze?

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2014, 9:22 przez adek1983, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
peteero
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:37
Lokalizacja: Łochowo k/Bydgoszczy

Post autor: peteero »

o kurde no fakt ciekawie to nie jest ale ja nie jestem blacharzem to nie wypowiem sie ale zdaje mi sie ze warto. ale najlepiej jak pogadasz z jakims specjalista który mialby z tym cos dzialac. Fakt ze na zdjeciach to zaciekawie nie wyglada ;/
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Wygląda na to, że będzie wszystko wycinane i teraz mam pytanie, bo na jednej aukcji znalazłem pas przedni i podłużnice. Ale wygląda mi to na element od diesla, bo nie widzę w prawym fartuchu otworu na filtr z węglem aktywnym. Poprawcie mnie jeśli się mylę. I pytanie, czy da się to zaadoptować do mojej benzynki?

http://allegro.pl/volkswagen-polo-2-ii- ... 24852.html
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

ogólnie to buda jest taka sama wszędzie, a otwór jest zaślepiony takim plastikiem i dlatego go nie widać, a ten filtr był montowany tylko w niektórych benzyniakach i tez nie zawsze (od jakiegoś roku dostali hopla na punkcie ekologii)
prawdę mówiąc to ten filtr możesz od razu wyrzucić bo jest zbędny
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

No i decyzja zapadła...
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Jaka decyzja?
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Po oględzinach auta blacharz stwierdził, że da się to uratować. Nie będzie wymieniał całego przodu, tylko zrobi wstawki. Obiecywał, że zrobi tak, żeby wytrzymało na bardzo długo. Za wymianę progów, naprawę komory akumulatora i naprawę komory silnika(podłużnice, fartuchy) i wstawienie pasa przedniego zażyczył sobie 1500 PLN. Zaznaczam, że komora silnika nie będzie malowana.

Podjęliśmy z żoną decyzję, że będziemy ratować naszą polówkę. Poprzednie dwie sprzedaliśmy, to za trzecim razem trzeba się postarać i auto odratować. W połowie sierpnia auto pakujemy na lawetę i wieziemy do warsztatu.
d
dawson31
Początkujący
Początkujący
Posty: 91
Rejestracja: 10 gru 2010, 22:09
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: dawson31 »

dla siebie warto ratowac,gorzej jak bedziesz chcial sprzedac kiedys to 13 wkładu odzyskasz
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

Cenię ludzi właśnie za takie podejście. ;)

Obrazek
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

[quote="dawson31"]dla siebie warto ratowac,gorzej jak bedziesz chcial sprzedac kiedys to 13 wkładu odzyskasz[/quote]

No jak już się taką kasę ładuje - to auta się nie sprzedaje. Mam zamiar trzymać ją najdłużej jak się da.

Tajg3r dzięki za dobre słowo.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Dobrze że posieliście taka decyzję, bo wato ratować Genesis-a
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Mam problem natury technicznej. Podczas oględzin budy okazało się, że rurka osłaniająca przewód odpowietrzający jest skorodowana do zera. Dziura jest przy baku i w prawym tylnym nadkolu. I teraz mam pytanie, czy mogę zrobić tak, że zaspawam obie dziury a wąż odpowietrzający puszczę wzdłuż wlewu i podłączę od dołu w oryginalne miejsce w baku?

Obrazek Obrazek

Chodzi o wąż nr 6.
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2014, 9:23 przez adek1983, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Ktoś coś doradzi?
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

Cześć Adek to dobry pomysł jest z tym odpowietrzeniem, a tak w ogóle powodzenia życzę ,moje pierwsze polo kupiłem 11 lat temu mam je do dziś wiadomo gdzieś po drodze jnne polinki były ,ale ta jedna ma dożywocie u mnie trochę jak żona i kasy na nią też nie żałuję. na miejscu blacharza przeszczepił bym cały przód mniej pracy i efekt lepszy .
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

Miło że jest jeszcze ktoś kto kocha swojego genesisa :piwo:
Walcz kolego dalej twardo, przechodziłem przez to samo z moim ale się opłacało :good:
Jak byś miał jakieś pytania to wal :piwo: parę części genesisowych też by się znalazło :good:
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Auta sprzedane /kasacja”