Strona 6 z 12

Re: Cyprys - 6n

: 24 maja 2009, 17:14
autor: Cyprys
[quote="turzol"]W koncu odebrales parcha od krisa :) Słyszałem o przygodach w drodze powrotnej z W-wy :)

cyprys na strojenie uderzymy do GTO[/quote]

aaaa tam :) to że 10 sekund po wyjechaniu z garazu musiałem dopinac wtyczke od wycieraczki bo nie działały a 20 minut później dzwonic po krisa zeby przyjechał na jakaas żabą wieś na przystanek z narzędziami o północy reperowac auto to wcale nie jest tak źle ;P a nastepne 30 minut potem temperatura spalin podeszła prawie pod 1000 stopni i musiałem jechac jak emeryt :) widocznie bez zestrojenia 220kmh na czwórce mu nie służyło :) ale jutro jedzie na strojenie, wymieniłem wadliwe elementy i bedzie cacy :)

Re: Cyprys - 6n

: 24 maja 2009, 23:44
autor: Aros
mmm pamietam jazdy gdzie 2 konczyla sie na 110 a 3 na 170 :) tylko ze to bylo 3.0 V8 32V :) a ty masz 1.8 :d szacun ! :thumbsup:

Re: Cyprys - 6n

: 26 maja 2009, 12:50
autor: Cyprys
No i autko znowu wybyło na ciąg dalszy prac :) Po wymianie turbiny skrzyni itd przyszła pora na większe wtrski wieksza przepływka i pare innych dupereli :P Sądze że w przyszłym tygodniu bede mógł się już pochwalić wykresikiem z hamowni :)

Poozdro

Re: Cyprys - 6n

: 05 cze 2009, 14:38
autor: turzol
[quote="Cyprys"]No i autko znowu wybyło na ciąg dalszy prac :) Po wymianie turbiny skrzyni itd przyszła pora na większe wtrski wieksza przepływka i pare innych dupereli :P Sądze że w przyszłym tygodniu bede mógł się już pochwalić wykresikiem z hamowni :)

Poozdro[/quote]

Polo odebrane od GTO
Wczoraj w nocy pierwsze testy i juz moge napisać, że zapier...la jak wściekłe :cool:
Czuć sporą turbo-dziure , ale to chyba normalne przy tej dmuchawce.
Popracuj jeszcze nad heblami - szczególnie mocniejsza pompa i wieksze serwo bo będzie bida wyhamować go z tych prędkości

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 05 cze 2009, 15:55
autor: Cyprys
:) no tak wczoraj działo się na drodze :) muszę iść przykręcić mocniej uchwyt z przodu na podsufitce bo turzol ze strachu prawie mi go wyrwał :) zaraz jade na spokojnie dziś jeszcze ogarnąć te auto jak to jeździ bo wczoraj byłem zbyt przestraszony :) To fakt tarcze 280 to za mało :) Ale to jaki szum robi turbina przy 1.5 bara to masakra :) Takze niebawem nakręce jakieś filmy może wyskocze na hamownie i będzie coś wiecej widac :)

pozdro

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 05 cze 2009, 21:50
autor: suff
hahaha. Szacun! :-) a Turzolowi proponuje pampersa w zestawie dac ;-D

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 05 cze 2009, 23:05
autor: Wojciechu
chyba sie poddaje walkowerem :)

1,5 bara to juz niezly wynik, ja ledwo podchodze na 1 bar, pojemnosc wieksza ale i masa wieksza... Polo pewnie wygra ;)

ale z takim Polo to zaszczyt przegrac - szacunek

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 05 cze 2009, 23:44
autor: balcarek_xxl
Cyprys podjedz nim w niedziele pod scc :) chętnie go zobacze przed ogólnopolskim

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 06 cze 2009, 9:04
autor: jujor
masakra :):):) pokazuj jakies filmy stary!

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 06 cze 2009, 11:29
autor: Cyprys
[quote="balcarek_xxl"]Cyprys podjedz nim w niedziele pod scc :) chętnie go zobacze przed ogólnopolskim[/quote]
Narazie nie ma co ogladac :P Bo auto jest wybebesone bez felg itd a deska sie trzyma na 2 śrubkach bo bede ja jeszcze sciagał :P Jedynie mozna posłuchac szumu turbiny :P o której sie spotykacie? choć ja jestem w komisji wyborczej wiec i tak chyba odpada :)

[quote="Wojciechu"]chyba sie poddaje walkowerem :)
1,5 bara to juz niezly wynik, ja ledwo podchodze na 1 bar, pojemnosc wieksza ale i masa wieksza... Polo pewnie wygra ;)
ale z takim Polo to zaszczyt przegrac - szacunek[/quote]
to nie do końca tak, te 1,5 bara nie mam w całym zakresie obrotów, baaa moge powiedzieć ze auto maksymalnie zaczyna ciagnac od 4 tys obrotów i troche trwa zanim turbina sie rozkula :P dodatkowo czuć brak szpery :)
jest jeszcze kilka problemów do opanowania ale to z czasem :P
i wszytskim ku przestrodze mogę powiedziec że 280mm tarcza hamulcowa to i tak niewystarczajace minimum do hamowania :) da sie wyhamowac ale jak 3-4 razy wyhamuje z 200 to potem zaczynaja sie problemy :)

Autko miało być spokojne do przyjemnej jazdy z duza moca w zapasie a wyszedł kałasznikow który w środku robi taka orgie dźwieków że hey :) jak nie wydech to turbina to blow off :) No i pierwszy raz po pierwszych testach cieszyłem sie z kolegą że dojechaliśmy do domu :) Te auto na prawde potrafi zmiękczyc i najodwazniejszych :)

w tym tygodniu postaram sie skoczyć na hamownie i nakręcić jakies filmiki :P

Poozdro

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 06 cze 2009, 13:23
autor: suff
[quote="Cyprys"]Te auto na prawde potrafi zmiękczyc i najodwazniejszych [/quote]

to moze caly zestaw pampersow w razie czego, dla tych odwaznych? :-)

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 06 cze 2009, 20:59
autor: bati
Wielki szacun :bow: :bow: :bow:
tylko pozazdrościć :good:
wrzucaj czym prędzej jakieś filmiki :yahoo:

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 08 cze 2009, 9:31
autor: Wojciechu
[quote="Cyprys"]No i pierwszy raz po pierwszych testach cieszyłem sie z kolegą że dojechaliśmy do domu Te auto na prawde potrafi zmiękczyc i najodwazniejszych [/quote]
oczywiście, przy tej masie? owszem sa szybkie lekkie auta, lotusy, caterhamy, X-bow itd, ale to torowe płaszczki a polo to wozek na zakupy z wysokim srodkiem ciezkosci i fatalnym rozkladem mas...

masz przelot?

nie ma chyba nic bardziej podniecajacego za kierownica niz odciecie w przelotowym wydechu, konczace sie zmiana biegu z glosnym syknieciem blow offa i swistem turbiny na kolejnym biegu :)))))

wiadomo ze nie utrzymasz 1,5 bara w calym zakresie bo turbina musialaby byc wielkosci wiadra, a co za tym idzie mialaby gignatycznego laga, choc pewnie i teraz ma niezlego. Jedzie to z dolu na czworce?

nie ukrywam ze musi zmiekczac zwieracze :D

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 09 cze 2009, 0:49
autor: Cyprys
dziś troszkę pośmigałem dopóki nie zaskoczył mnie brak paliwa :P 20 litrów sobie pożarł ale ostro jeździłem :P
nakręciłem tez kilka filmów ale to noc była i słaby aparat ale postaram sie wrzucic :P niesttey an filmach czasem auto szarpnie bo był koniec paliwa a że pompa robi wir w baku to czasem zassała powietrze :)

jest jeszcze kilka problemow, chyba blow off nie współpracuje do konca z tym silnikiem bo zdarza sie ze puszcze pół metrowy ogien z rury :) ładnie wyglada w nocy ale turbina chyba nie jest ucieszona :P moze zamiast blow offa bedzie trzeba dac dv-ke
dodatkowo hamulce nie daja rady :) spróbuje dac seryjny zderzak bo boczne kratki dmuchaja na tarcze dorzuce przewody w oplocie i tarcze na tył a jak nie pomorze to 16" koła i 312mm tarcze :)
wazne ze woda ma dobra temp EGT w normie olej tez i ze na boost widnieje ładnie 1.5bara
trzeba tez dobrze zmieniac biegi bo jak sie upusci za duzo gazu to po zmianie biegu i wcisnieciu gazu jest chwila przerwy zanim turbina znowu sie rozpedzi :P

także ide stygnąć :)

Dorzucam filmiki:
jeden filmik to na trzecim biegu 80-160
drugi filmik to spokojne odejscie w tunelu :)
dodatkowo na pokładzie były 3 osoby :)

http://www.sendspace.com/file/oxxeav

Re: Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 09 cze 2009, 6:58
autor: turzol
[quote="Cyprys"]

Dorzucam filmiki:
jeden filmik to na trzecim biegu 80-160
drugi filmik to spokojne odejscie w tunelu :)
dodatkowo na pokładzie były 3 osoby :)

http://www.sendspace.com/file/oxxeav[/quote]

Dzik :cool2: