Strona 6 z 14
Re: Obniżenie
: 15 maja 2011, 22:23
autor: barmaz91
Te cop dales fotki wyzej kilka postow kupiles

??? za ile wzioles

?
Tak ja mam AAV na monowtrysku i na moich 185 14" lecialem 150 wiecej nie cisnolem bo wtedy mialem wywalone drazki i zawias teraz nie testowalem jeszcze nei ma drogi dobrej na takie wyglupy a po za tym za duzo punktow jest na koncie zeby szalec tak

Re: Obniżenie
: 16 maja 2011, 5:45
autor: raadek1990
wstepnie mialo byc 550 + transport ale ugadalismy sie na 600 z wysylka

opony przod z grudnia 2009
tyl z grudnia 2007
stan- jeszcze sa kolce

Re: Obniżenie
: 20 maja 2011, 21:22
autor: raadek1990
Witam mam pytanie odnosnie zaklepania rantow z tylu bo opony mi ocieraja. jak mam sie za to zabrac ?? moge zlapac kombinerkami lub zaba przez kawalki gumy i scisnac??
odkopalem zdjecia ze szpachlowania i bedzie problem bo jest na rancie szpachla :/

Re: Obniżenie
: 20 maja 2011, 22:42
autor: barmaz91
NO sa specjalne urzadzenia do zagiecia rantow ale moim, zdaniem moze gumowy mlotek moze tym jak co
Ale moim zdaniem szpachla peknie przy takiej operacji zobaczy czy kombinerkami da rade a to 185 masz z tylu

???
Re: Obniżenie
: 21 maja 2011, 1:01
autor: Amalena
Dodam tylko, ze istnieją warsztaty typu "regeneracja amortyzatorów", które z seryjnych robią cuda jakie w głowie się nie mieszczą. Są w stanie skrócić skok amor. i utwardzić go w czterostopniowej skali. I jest to faktem, zatem nie odrzucajcie Takowych z punktu. Cena nie powinna przekroczyć 300pln + wymiana oleju (w amortyzatorach), mówię o komplecie. A co do sprężyn, to po skracaniu amor. można podciąć serie. Ja tak mam, i wiecie co, jestem zadowolony a uwierzcie dbam o bezpieczeństwo swoje jak i innych uczestników ruchu.
Tylko szukać!
Pozdrołs
Re: Obniżenie
: 21 maja 2011, 6:48
autor: raadek1990
tak 185/55 14 postaram kombinerkami pozaginac w ostatecznosci bede musial podleciec po szpachle i spray

nie lubie szpachlowac

jak bede zaginal kombinerkami to naciac z obu stron rant ?? bylo by chyba latwiej
Re: Obniżenie
: 21 maja 2011, 11:48
autor: barmaz91
Re: Obniżenie
: 21 maja 2011, 12:46
autor: Jak87
viewtopic.php?f=56&t=19189&start=80
5post od dołu, masz zdjęcia jak wygląda zaklepany rant, może to coś pomoże

Re: Obniżenie
: 22 maja 2011, 8:10
autor: raadek1990
a czyli trzeba nacinac po kwadraciku tez tak myslalem ale pytanie . jak natne to szlifierka to troche slabo chyba czy nie ?? wsumie nie ma duzo ciecia to moze nic z lakierem sie nie stanie
Re: Obniżenie
: 22 maja 2011, 20:05
autor: raadek1990
ma ktoś maszyne do rantow z lubelskiego ?? macie jakies propozycje modów wizualnych ?? nie za duzym kosztem
Re: Obniżenie
: 24 maja 2011, 18:02
autor: raadek1990
jeszcze jedno mam pytanie wydaje mi sie ze kolo wystaje delikatnie poza rant i jak go posadze to moze byc problem. co w takiej sytuacji ?? z tylu ranty zaklepałem i jest lala

Re: Obniżenie
: 24 maja 2011, 18:06
autor: barmaz91
Re: Obniżenie
: 24 maja 2011, 18:49
autor: raadek1990
u ciebie w 5 a u mnie jak sam szybko jechalem to mi tarl tyl ;P a sadzam -40 i nie wiem czy nie bedzie problemow.
smoked front= przyciemnic lampy ?:P
biale kierunki wg mnie troche jada odpustem

jakie nalepy na szybe ?:D mam nadzieje ze nie mowisz tu o "nike pioneer tuning" tylko o czyms normalnym

bo w przeciwnym razie wiedz ze cos sie dzieje

Re: Obniżenie
: 24 maja 2011, 21:08
autor: barmaz91
smoked tak przyciemnienie lamp
biale kierunki kwestia gustu w jednym wyglada ladnie w innym nie
nalepki mam na mysli nie pajoniery itp tylko normlane

jutro dodam foteczki furki z nimi to zoabczysz w moim projekcie
A coi tarcia to smiem twierdzic ze amory masz strasznie wyrabane

a co do gleby to pogadaj z kolega Brzeziak_ albo wejdz w jego temqat i oblukaj
viewtopic.php?f=28&t=15443&start=0
Re: Obniżenie
: 25 maja 2011, 5:24
autor: raadek1990
amory zrobily dopiero jakies 300km a kupilem KYB