Strona 6 z 10
Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str5 [14.12.09]
: 14 gru 2009, 21:21
autor: ThundeR
jeździ to już ?
odezwij się kiedyś na GG albo kom jak będziesz w PL
Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str5 [14.12.09]
: 14 gru 2009, 21:33
autor: vwkas18
silnik ok, bardzo dobry wybór silnika co prawda mało miejsca pod maską ale da się zrobić porządek
najbardziej rozwojowy silnik benzynowy zaraz po ropie 1,9 TDI
teraz minusy -
aku musi zrobić wypad bo chłopie powietrza to ty nie nałapiesz

dolot popraw bo lipnie to wygląda
zrób zabezpieczenie IC od spodu bo będzie kupa na progu
Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str5 [14.12.09]
: 14 gru 2009, 21:39
autor: Mody6N
[quote=""vwkas18""]silnik ok, bardzo dobry wybór silnika co prawda mało miejsca pod maską ale da się zrobić porządek
najbardziej rozwojowy silnik benzynowy zaraz po ropie 1,9 TDI
teraz minusy -
aku musi zrobić wypad bo chłopie powietrza to ty nie nałapiesz

dolot popraw bo lipnie to wygląda
zrób zabezpieczenie IC od spodu bo będzie kupa na progu[/quote]
to jest tylko prowizorka więc sie nie kierujcie jak to wygląda - silnik jest tylko wstawiony zeby blacharz-lakiernik mógł sobie z garazu wyjechac i wjechac
zadnych zabezpieczen nie bedzie poniewaz to bedzie autko tylko na zlociki i pojdzie jeszcze na glebe bo poloski mi o podluznice wala i podluznice bedą jutro ciachane i glebaaaa.
ps. dolot oczywiście poprawie
Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str5 [14.12.09]
: 15 gru 2009, 15:07
autor: Wojciechu
az szkoda zeby stalo i sie kurzylo...'
z drugiej strony nie chcialbym jezdzic na codzien czyms co ma ciete podluznice w kilku miejscach tylko p oto zeby go posadzic, moze sie starzeje ale to mnie troche przeraza. Wiem co sie dzieje u mnie jak sie wdepnie w podloge, wiec wyobrazam sobie jak musi skrecac bude polo... a jak jest oslabiona...
Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str4 [03.01.10]
: 03 sty 2010, 9:26
autor: Mody6N
Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str4 [03.01.10]
: 03 sty 2010, 10:15
autor: ore83
gratuluje potomka !!!
projekt zapowiada się naprawdę kozacko
normalnie chciałbym poczuć taką moc w tym niewielkim autku
Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str4 [03.01.10]
: 04 sty 2010, 9:09
autor: Wojciechu
[quote=""Mody6N""]co do podłużnic to z jednej strone są one cięte a z drugiej znowu wzmacniane[/quote]
tyle ze te fabryczne ktos policzyl i zaprojektowal zeby uratowaly Ci tylek jak w cos wjedziesz...
w SRT zeby wlozyc wiekszy IC trzeba wywalic crash bar [wzmocnienie laczace podluznice]. Dlatego nie mam wiekszego IC - nie bede ryzykowal zdrowiem czy zyciem swoim i rodzinki dla paru KM... ja to juz chyba naprawde stary jestem
Imponuja mi projekty swapow na 1.8T, robia niezla robote itd, ale... no wlasnie to ale - co jesli w cos wywalisz [co nie jest trudne majac 200km w polo]
Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str4 [03.01.10]
: 04 sty 2010, 10:23
autor: Benek
Wojciechu dlatego po takim swapie wspawuje sie klatke ktora tez daje duzo tak samo jak podluznice.
Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str4 [03.01.10]
: 04 sty 2010, 10:49
autor: Skfarek
Benek tylko podłużnice pełnią trochę inną rolę niż klatka. Ruru od klatki zazwyczaj nie masz na ścianie grodziowej (są wersje z zastrzałami do kielichów pod maską ale rzadko, w polo problemem może być miejsce) a jak masz osłabione prowadnice to nie spełnia sowjej funkcji i przy dobrym strzale z przodu silnik wjedzie ci na kolana

Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str4 [03.01.10]
: 04 sty 2010, 15:49
autor: Wojciechu
nie wspominajac o sztywnosci nadwozia... i sztywnosci skretnej zwlaszcza przy dodatkowym obciazeniu przodu silnikiem i gwintem...
klatka to ma glownie chronic przed bocznymi strzalami i dachem, a za przod odpowiadaja mimo wszystko podluznice
Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str4 [03.01.10]
: 04 sty 2010, 19:19
autor: Mody6N
co do wypowiedzi Wojciechu sie zgadzam.
ale podkreslam to bedzie samochod tylko na sezon, do kościoła

i na zloty, a na codzień mama inny dupowóz.
Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str4 [03.01.10]
: 05 sty 2010, 8:20
autor: Wojciechu
no i gratulować ze udało ci sie spelnic takie marzenie
oby jezdzil jak najszybciej i jak najlepiej

Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str4 [03.01.10]
: 05 sty 2010, 21:29
autor: ThundeR
mam kumpla który buduje wyczynowe auta i robi również klatki, w niektórych autach starych, albo małych robi i klatki w komorze silnika, które wzmacniają podłużnice i biorą na siebie część siły podczas uderzenia
Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str4 [03.01.10]
: 06 sty 2010, 12:22
autor: Wojciechu
[quote=""ThundeR""]na siebie część siły podczas uderzenia[/quote]
przekazujac je na kierowce ktory ma 4 punktowe pasy, kask i ochrone szyji.
w seryjnym aucie brak odksztalcen to ZLE

Re: Mody6N -[1.8T] - aktualne fotki str4 [03.01.10]
: 19 maja 2010, 8:50
autor: vwkas18
coś się dzieje??