Strona 6 z 14
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 31 mar 2013, 0:24
autor: kwasny20
Witam , może trochę z innej beczki ale powiedzcie koledzy jak przy obniżeniu rozkminiacie problem z nadkolami ? alu mam 15x7 opona na tym 195/50 i przód przy max skrętach trze niemiłosiernie .. Do miesiąca planuje kupić gwint , i chyba nic poza wywaleniem tych nadkoli nie da rady . Pozdrawiam
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 07 kwie 2013, 22:48
autor: szmydziu
Mam problem i ja.
Mam z przodu TA-Technixa skręconego o około 80mm i chcę wywalić sprężynki pomocnicze oraz wstawić twarde odboje.
Na Alledrogo znalazłem przeznaczone do Polo odboje TA-Technixa - mają długość 63mm - czy to aby na pewno będzie spełniać swoje zadanie ? I jak wygląda kwestia osłon gumowych- zostają wówczas seryjne czy też mogę coś tu poprawić i kupić lepsiejszy sort ?
EDIT:
Nie doczytałem. To są tylne :banghead: Ale ok. Te też muszę kupić.
Link do aukcji:
http://allegro.pl/odboje-tuning-vw-golf ... 93728.html
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 08 kwie 2013, 0:06
autor: darek-vw
szmydziu link do aukcji lub foto odbojów

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 01 maja 2013, 11:53
autor: dogu18
Cześć:)
Mam pytanie czy da wie Wywalić helpery w 6n bez wyjmowania całego amora(tj. ruszania śrub na zwrotnicy) bo nie chce mi się znowu na kąty jechać:/ poza tym niema też za bardzo gdzie:P
pozdro
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 01 maja 2013, 13:08
autor: darek-vw
a co za problem zaznaczyć sobie na kolumnie śruby?
odkręcasz, zdejmujesz, skręcasz jak zaznaczone
jeszcze nigdy nie ustawiałem sobie kątów na geometrii, zawsze wiem jak było a o 1mm nie chodzi
poza tym kąty możesz sam sobie obliczać/ustawiać jak i całą geometrię w dość łatwy sposób w domowych warunkach :mrgreen: nikt nie mówił, że muszą zawsze być mega lasery do ustawiania :banghead:
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 01 maja 2013, 13:55
autor: dogu18
[quote="darek-vw"]
poza tym kąty możesz sam sobie obliczać/ustawiać jak i całą geometrię w dość łatwy sposób w domowych warunkach :mrgreen: nikt nie mówił, że muszą zawsze być mega lasery do ustawiania :banghead:[/quote]
Dobra już dokonałem tego bez ruszania śrub:)
A możesz zdradzić jaki to patent na domowe ustawianie geometrii??
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 01 maja 2013, 14:32
autor: darek-vw
nie mam czasu opisywać co i jak, w necie znajdziesz wszystko
w skrócie: miara, trochę sznurków i wszystko do ogarnięcia ;-)
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 19 maja 2013, 20:36
autor: klocek
mam mozliwosc kupna amorków ze sprezynami firmy KONI. czy jest to dobra firma? zawieszenie bylo w aucie ktore zostało sporowadzone i jezdzilo po polsce jeden sezon, jest w dobrym stanie tylko ze pochodzi ono od ibizy , czy podejdzie wszystko p&p ? Jedyna pomocna rzecz co to za ibiza byla to wiem tyle ze w srodku (DESKA) jest taka sama jak w mojej poli
no i pytanie jeszcze jedno jak nisko moge posadzic polo na oponach 185/55r14 et38
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 20 maja 2013, 1:30
autor: darek-vw
Koni - firma dobra
zawieszenie z Ibizy 6K do 99r pasuje P&P do 6N
gleba na kicie zrobi się sama zależnie od jakiej jest wersji silnikowej i o jakim jest obniżeniu - ile siądzie nie wiadomo, aż do momentu kiedy się zamontuje, taki urok kitów ;-)
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 21 maja 2013, 20:21
autor: klocek
załozylem własnie na tył amorki, i jestem zaskoczony, auto stoi tak jak i stało wysoko, ibiza na oponach 185/60 lub 65 r14 lezała na glebie tak ze nie dało sie jezdzic i dlatego kolega je wyciagnal, a moja polówka na tym własnie zawieszeniu i oponach 185/55 jest moze poł cm nizej. dlaczego tak jest? czy ma to jakies znaczenie ze to jest z ibizy i nie bedzie gleby na tym? nie wiem czy ma to znaczenie ale tam jest silnik 2.0 a ja mam 1.9d,
no i załozylem ten tył, przejechalem sie, roznicy jako takiej nie czuje, deliktanie siadł ale jak pisalem ibiza siedziala tak ze kolega mial problemy z wjechaniem w niektore miejsca a u mnie tył siedzi wysoko. zmieni cos jak załoze tez przod? czy to raczej zadnego wpływu nie ma na tyl
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 23 lip 2013, 0:18
autor: Gepard
Panowie proszę o opinię odnośnie takiego kita
http://allegro.pl/eibach-sprezyny-obniz ... source=mlt
doszły mnie słuchy,że eibach to springi dosyć twarde, czy to prawda i jak sprawują się one na seryjnych amorach? Nie zależy mi na wielkim obniżeniu, a nie chciałbym stracić praktyczności kombika. Swoją drogą szukałem ori springów z cordoby gti ( ok -20mm) ale ciężko jest je dorwać, więc te (pod wzgledem obniżenia) by spełniały moje wymagania
pozdro
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 23 lip 2013, 14:14
autor: krakers2207
Miałem do wzięcia z Niemiec takie springi tylko że do polo 86c, zrezygnowałem z tego powodu gdyż auto się nie obniżało na tych springach, twarde są średnio z tego co mi mówił kumpel. Eibach produkuje sprężyny dla Sparco można je znależć na allegro w cenie 349 zł bodajże.
Pozdrawiam
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 25 lip 2013, 17:44
autor: sebsom
Chcialem obnizyc swoje polo moze doradzicie cos? na poczatek nie musi to byc nic specjalnego. Lepiej gwint kupic czy jakis sport kit czy cos takiego? Chce zobaczyc jak bedzie mi sie jedzilo i ewentualnie dopiero potem zainwestowac w cos lepszego. Polo 6n seria na stalowych 13''.
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 25 lip 2013, 18:33
autor: JuStIcE
[quote="sebsom"]Chce zobaczyc jak bedzie mi sie jedzilo i ewentualnie dopiero potem zainwestowac w cos lepszego[/quote]
Odpuść działanie w taki sposób, bo to niepotrzebne wydawanie pieniędzy. Co chcesz osiągnąć? Gwint ma sporą regulację wysokości i pojeździsz na jednej, to później możesz obniżyć. Im niżej, tym bardziej miękko jest na gwincie (na samej górze jest beton).
Gepard, Eibach to klasa sama w sobie. Ale 4 stów za springi same bym nie dał. Kup gwint w używce

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 25 lip 2013, 20:28
autor: sebsom
Ok, tak raczej zrobie. Jaki mniej wiecej koszt bedzie takiego zawieszenia? Musze zainwestowac w cos jeszcze do tego czy z samym gwintem moge normalnie jezdzic?