Strona 6 z 51
Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 11 paź 2010, 21:28
autor: wojtsen1
Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 11 paź 2010, 21:32
autor: Maciej
Kozak elegancko leży a mam pytanko jak ją dmuchniesz na maksa do góry to jaki jest komfort jazdy w porwnaniu do serii?
Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 11 paź 2010, 21:47
autor: wojtsen1
no serii już dawno nie pamiętam . Ale w porównaniu do gwintu jest bardziej komfortowo . Niby jest większe ciśnienie ale mi się jeździ wygodniej . Do serii to raczej nie ma co porównywać jeśli chodzi o komfort

Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 11 paź 2010, 22:12
autor: krzyDOLAR
szybko chodzi, chyba szybciej od pewnego szarego 6N, któremu rok temu w żerkowie wiele osób zarzucało tempo pracy ..
Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 11 paź 2010, 22:26
autor: Gvido
Autko pierwsza klasa... pięknie leży... sceneria sesji pasuje do stylu polówki... pogratulować takiego wozidela... :oki:
Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 11 paź 2010, 22:35
autor: Kubrick
Ladnie ten zawias chodzi

Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 16 paź 2010, 21:22
autor: wojtsen1
Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 17 paź 2010, 11:46
autor: BaTuS
Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 18 paź 2010, 7:35
autor: wojtsen1
dzięki dzięki

ostatnia fota dobra . Ja niestety nie mam weny i umiejętności do obróbki zdjęć
Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 18 paź 2010, 15:24
autor: Gaweł
Już dawno tu nie zaglądałem ale efekt zrzucił mnie z fotela :shock: . Wojtsen1 zamieniłeś polówkę w prawdziwego lowridera szacun

. Co do audio to niestety mamy trochę za głośne silniczki aby móc się delektować ich dokładnością. Też trochę w nie zainwestowałem i na postoju gra wyśmienicie ale w czasie jazdy klekot zagłusza wiele szczegółów :-( . Powodzenia :oki:
Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 19 paź 2010, 18:28
autor: wojtsen1
[quote="Gaweł"]Już dawno tu nie zaglądałem ale efekt zrzucił mnie z fotela :shock: . Wojtsen1 zamieniłeś polówkę w prawdziwego lowridera szacun

. Co do audio to niestety mamy trochę za głośne silniczki aby móc się delektować ich dokładnością. Też trochę w nie zainwestowałem i na postoju gra wyśmienicie ale w czasie jazdy klekot zagłusza wiele szczegółów :-( . Powodzenia :oki:[/quote]
dzięki Gaweł :piwo: Może wdepne na któryś czwartkowy spot do Wrocka jeśli dopisze pogoda bo muszę obadać Twój kolorek !! . W sumie masz rację z tym klekotem .A wytłumiałeś auto ?. Jest jeszcze opcja wytłumienia maski i wygłuszenia jej wodoodpornym filcem , i to samo ze ścianą grodziową . Podobno jest cicho , ale chyba znawcy nie słyszeli pięknego 1.4 tdi

Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 19 paź 2010, 19:04
autor: Gaweł
Teraz spoty są w środy

. Mam wytłumione boczki z przodu i z tyłu matą dekarską (nie polecam marny efekt drgania nie ustały nawet po potrójnej warstwie) i filcem (polecam trochę mniej szumu) ale to zbyt wiele nie dało. Ostatnio wsadziłem trochę gąbki (takiej jak seryjne wyciszenie) za schowek otulając dmuchawę i na 2 biegu nie słychać wentylatora tylko szum powietrza.
Na twoim miejscu zamiast rozbierać wnętrze przymierzał bym się do wymiany silnika na ARL albo ASZ i wyciszył ścianę grodziową od strony silnika.
ps. albo jak ma być mega wypas to pokombinuj z VR6 :crazy:
Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 19 paź 2010, 19:41
autor: wojtsen1
dzięki za rady bo miałem tłumić ! :scratch:
człowieku rodzina i tak już mnie nienawidzi za ten samochód :butcher: ciągle tylko kasa w polo :banghead: . Zmiana silnika byłaby mega kosztem . Polo to mój dupowóz ( wiem śmiesznie to brzmi ) ale dlatego że jest bezawaryjne mam oszczędności na mody

ale VR6 lub 1.8 T to by był szczyt

ciekawe jakie koszta swapa ( chciałem kiedyś swapować mojego golfa mk1 na vr6 i ok 10 tys miało wyjść ) do polo hmmm :crazy: :crazy:
Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 19 paź 2010, 19:55
autor: Lobuz
[quote="wojtsen1"]Polo to mój dupowóz[/quote]
Chciałbym taki dupowóz..
A co do spota we wro, to wpadaj z chęcią obejrzę jeszcze raz na spokojnie;))
Re: Polo 9n by Wojtsen / Wojciech
: 20 paź 2010, 2:00
autor: Gaweł
U mnie też poza olejem i filtrami nic nie musiałem wymieniać i tak uzbierała się kasa na pierwsze mody. Na swapa najlepiej kupić uderzonego golfa mk3 vr6 wtedy wyjdzie najtaniej ok 5tys.