Strona 6 z 8

Re: Wszystko o: Rozrząd

: 09 sie 2011, 15:57
autor: Speede_ZGL
do 3f brałem 128 zębów, pasek Boscha ;)

Re: Wszystko o: Rozrząd

: 09 sie 2011, 16:37
autor: kolunio21
Mój 3F też ma 128 zębów.

Re: Wszystko o: Rozrząd

: 09 sie 2011, 18:54
autor: adam
Nawet aau ma 128 zebow. Abu ma 134 :) bo jest wyzsza glowica

Re: Wszystko o: Rozrząd

: 14 sty 2012, 13:14
autor: jarzabek
Ja w 1.3 NZ też mam 128 zębów.

A ja mam pytanie odnośnie rozrządu, ponieważ wymieniałem pompę wody bo świszczała ( pasek rozrządu wymieniałem 10tyś km temu) i po złożeniu wszystkiego, pasek podczas pracy silnika przesuwa się tak 2-3 mm na boki po zębatkach wszystkich, przed wymianą pompy szedł równo. Przy wymianie ściągałem tylko pompę i koło zębate z wałka rozrządu, z wału nie odkręcałem, bo tą obudowę pompy dało się ściągnąć. Na kole na wałku nie widzę żadnego bicia, na pompie i na wale też nie, a peske chodzi na boki lekko. Już zmniejszałem i zmniejszałem naciąg paska i to samo, więc nie wiem dlaczego się tak dzieje? może nowa pompa wody coś nie tak? Pasek raczej o nic nie ociera i teraz pytanie czy mogę tak jeździć, czy z paskiem albo z czym się przez to nic, nie stanie? bo sam nie wiem :angry:

Re: Wszystko o: Rozrząd

: 06 lut 2012, 19:26
autor: ciecholek
Witam, przymierzam się do wymiany rozrzadu i mam pytanie- jak dobrać pasek do pompy i odwrotnie. Są paski 128 i 108 zębów oraz pompy 26 i 30 zębów. Mam na oku pasek Gates 128 zębów i nie wiem jaką pompę dobrać?POLO 92r, 1.3i KAT, 40kW, AAV. Poradzicie?:)

Re: Wszystko o: Rozrząd

: 06 lut 2012, 22:18
autor: Crazy
zdejmij osłonę rozrządu i zobacz numer paska jaki masz

Odp: Wszystko o: Rozrząd

: 07 lut 2012, 0:30
autor: adam
Kolego pewnie masz wersje 128 zębów bo chyba po 90 roku roku w serwisowce jest wzmianka o zastosowaniu nowszych kół zębatych

Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk

Re: Wszystko o: Rozrząd

: 18 lut 2012, 22:33
autor: graph
Witam, ja jestem świeżym posiadaczem polo coupe buda 1.0 z wsadzonym, silnikiem skrzynią i innymi drobiazgami z G40, co muszę wymienić w tym silniku przy wymianie rozrządu? I czy rozrząd wymienia się tak samo jak przy innych silnikach co 50tys lub co 5 lat?

Re: Wszystko o: Rozrząd

: 19 lut 2012, 8:57
autor: Crazy
graph
rozrząd wymieniasz jak w każdym innym polo, pasek + pompa.
ale masz jeszcze jeden bardzo ważny pasek w kompresorze, który też należy wymieniać, niby co 20 tyś. km.

Re: Wszystko o: Rozrząd

: 19 lut 2012, 13:41
autor: graph
Pasek w kompresorze jak i simeringi jak mi wiadomo od poprzedniego właściciela są nowe.

Re: Wszystko o: Rozrząd

: 04 mar 2012, 22:56
autor: HK12
Jakiej firmy pasek i pompę kupić? Nabyłem 3F i mam dylemat.
http://img17.imageshack.us/img17/8066/sl370025.jpg

Re: Wszystko o: Rozrząd

: 11 mar 2012, 12:37
autor: kolunio21
HK12
co do paska i pompy to śmiało paski Gates, contitech, pompa doltz, Ruville, SKF

Re: Wszystko o: Rozrząd

: 24 mar 2012, 7:30
autor: zaba_1974
[quote=""graph""]Pasek w kompresorze jak i simeringi jak mi wiadomo od poprzedniego właściciela są nowe.[/quote]
Nigdy nie wierz sprzedającemu :!:

Re: Wszystko o: Rozrząd

: 11 kwie 2012, 23:19
autor: Tholin85
Witam
po wymianie silnika na ten sam 1043 auu wymieniłem pasek(conti 32 zl)+pompę wody HEPO 74,41zl + Zimering(nie wiem jak to się pisze:)(Uszczelniacz walu Erling el325155 32x47x10)
no i tu jest największy problem,
wymieniałem uszczelniacz bo lekko sączył olejem a teraz po odpaleniu i 10 min pracy. aż kapie pod silnikiem.
Co z tym fantem zrobić?
Czy muszę kupować nowy pasek jak będę wymienialny uszczelniacz?

Odp: Wszystko o: Rozrząd

: 12 kwie 2012, 0:14
autor: adam
Nie musisz kupować nowego paska bez przesady;) no chyba ze zalał ci go olej. Bardzo możliwe że źle umieściłeś ten uszczelniacz, może krzywo. Mogłeś też go uszkodzić, moja rada to wyciągnąć jeszcze raz i założyć jak będzie to samo, odwiedź sklep i kupuj tylko z tych firm corteco,victor reinz lub elring i po kłopocie. Najlepiej przed założeniem posmarować olejem

Sent from my MT11i using Tapatalk 2