Strona 6 z 59

Re: Skfarek - track car - TO ŻYJE!!! Są zdjęcia str 5

: 23 wrz 2009, 7:18
autor: Skfarek
[quote="Michał88"]Polo cudne i takie niepozorne a do każdego szczegółu podchodzisz profesjonalnie i bez pół środków i to się chwali.
A co do tego [quote="Skfarek"] Niestety VAS dalej pokazuje błąd czujnika Halla mimo podmianek aparatu zapłonowego, ale z tym już pójdę do kogoś innego bo ten mechanik niezbyt się sprawdził [/quote] to sprawdź czy błąd pojawia się na odpalonym silniku, bo u mnie jaet tak że na zapłonie błąd czujnika a po odpaleniu sam znika .[/quote]

Dziękować, musże pryzłożyć się do strony estetycznej auta trochę :)
Dzięki za radę co do czujnika - sprawdzę.

A teraz uwagi po odebraniu Polowagena:
- po wymianie świeczek, podmianie aparatu zapłonowego chodzi duuuuużo lepiej, tylko minimalnie drży na wolnych obrotach (stoczone koło zamachowe)
- na kompie z 1.6 zbiera się dużo płynniej i pracuje bardziej "miękko"
- czasami jak stanę na światłach wydaje mi się że delikatnie czuć benzyną w środku (trzeba będzie sprawdzić, świeczki stare które mi zwrócił nie wygladają na zalane)
- niestety pan "mechanik" jak wsiadał do auta stanął obcasem na membrance do odprowadzania wody i się jej trochę z kawałkiem "blachy" wylazło - okazało się że była dookoła przekorodowana czego nie było widac ze względu na masę uszczelniającą (czeka mnie więc wstawienie łatki)
- muszę odczyścić auto bo jest zasyfione niemiłosiernie
- każdy kilometr przejechany od odebrania przypomina mi o słuszności decyzji zbudowania tego auta - banan na RYJU jest PERMANENTNY :-P

Re: Skfarek - track car - TO ŻYJE!!! Są zdjęcia str 5

: 25 wrz 2009, 14:12
autor: Wojciechu
a kiedy przyjedziesz na spota? bo gadasz i gadasz a ja to chce zobaczyc :D:D:D

zapach benzyny? zobacz czy ci sie nie zsunal gumowy przewod ktory normalnie wchodzi to oslony zaworów. Mnie sie kiedys zsunal to mi sie we lbie krecilo po 5km :D

Re: Skfarek - track car - TO ŻYJE!!! Są zdjęcia str 5

: 25 wrz 2009, 14:34
autor: Skfarek
[quote="Wojciechu"]a kiedy przyjedziesz na spota? bo gadasz i gadasz a ja to chce zobaczyc :D:D:D

zapach benzyny? zobacz czy ci sie nie zsunal gumowy przewod ktory normalnie wchodzi to oslony zaworów. Mnie sie kiedys zsunal to mi sie we lbie krecilo po 5km :D[/quote]

Ano zobaczę z tym przewodem - dzięki za radę :)

A co do spota to z czasem kichasto stoję ale coś spróbuję, zresztą apropos czasu co ci będę mówił (znasz temat) zaplanuj sobie coś przy 2-miesięcznym dziecku :blush2:

Re: Skfarek - track car - TO ŻYJE!!! Są zdjęcia str 5

: 26 wrz 2009, 14:32
autor: DanielJar
ile kosztuje mniej/wiecej przelozenia silnika na taki jaki wlozyles?

Re: Skfarek - track car - TO ŻYJE!!! Są zdjęcia str 5

: 28 wrz 2009, 6:53
autor: Skfarek
Silnik z niepełnym osprzętem kosztował mnie 1000 zyli, na szczęście osprzęt przy 1.3 ADX i 1.6 AEA jest praktycznie taki sam więc reszta brakujących gratów wpadła od 1.3. Co do samej przekładki cena jaką ja zapłaciłem nie jest miarodajna gdyż większość rzeczy robiłem wspólnie z kumplem mechanikiem który nic mi nie liczył za robotę a końcową przekładkę robił też znajomy za dumpingową cenę 350 zyli :grin: Do tego dochodzi tony innych części które musiałem wymienić na nowe, a tak naprawdę silnik u mmnie przeszedł generalkę. Same nowe tłoki Mahle kosztowały chyba z 250 zyli za szt. z tego co pamiętam.

Re: Skfarek - track car - TO ŻYJE!!! Są zdjęcia str 5

: 28 wrz 2009, 9:32
autor: aniula24
Skfarek
a jakbys tak wszystko razem policzyl? ile Cie to wszystko wynioslo? tak mniej wiecej :)

Re: Skfarek - track car - TO ŻYJE!!! Są zdjęcia str 5

: 28 wrz 2009, 10:09
autor: Skfarek
Tak mnie więcej z pamięci sam silnik nie licząc drobnicy (śrub, smarów, innych pierdół) :blush2:
- silnik z osprzętem 1000 zł
- shonowane cylindry - 200 zł
- 4 nowe tłoki - 4 x 250 zł
- splanowana o 1mm głowica (zwiększony stopień sprężania) - 150 zł
- odelżone koło zamachowe - 200 zł
- odelżony wał korbowy - 200 zł
- nowe uszczelki Victor Reinz - 150 -180 zł
- wzmocnione panewki Glyco - 250 zł
- koło i wał wyważony z nowym sprzęgłem
- świeczki Brisk czteroelektrodowe - 100 zł
- olej Castrol Edge Sport (dawniej Racing) - 150 zł
- przekładka po "znajomości" - 350 zł

-- Śro Wrz 30, 2009 1:22 pm --

Updacik :-P
Po krótkim podliczeniu okazało się że taniej wyjdzie mi zakup tej oto funkiel nówki kierowniczki z lekko spłowiałym zamszykiem niż obszycie zamszem tej którą mam, dlatego oto jest :-P
Obrazek
Obrazek
Połaczenie zamszu + rękawic daje piękne uczucie "klejenia" łap do kierownicy - jeździ się zajebiscie - fotki załżonej w aucie wrzucę soon.
Dodatkowo wciąż czekają na montaż nowe lusterka:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Bo ja zwykle nie mam czasu :ups: Może w ten weekend coś się uda pomajstrować :)
Wskaźnik dotarcia: 383 km z 1500 do zrobienia :)

Re: Skfarek - track car - zmiana kierowniczki str 6 :)

: 30 wrz 2009, 16:00
autor: Goozik
Skfarek
podeslij namiar na te lustreka ;)

Re: Skfarek - track car - zmiana kierowniczki str 6 :)

: 30 wrz 2009, 18:02
autor: suff
a mi te lusterka nie leza. ale to tylko moje zdanie.

a co do swapa to planuje mniej wiecej to samo co ty AEV -> AEA :-)

Re: Skfarek - track car - zmiana kierowniczki str 6 :)

: 30 wrz 2009, 19:03
autor: Borek
Stuff co Ty gadasz lusterka pasują do takiego stylu auta, wszystkie rajdówki mają właśnie takie łupinki. Skfarek, wsadź może do auta dziadka albo babcię i niech sie przejadą nad morze i spowrotem to sie auto idealnie dotrze ;)

Re: Skfarek - track car - zmiana kierowniczki str 6 :)

: 30 wrz 2009, 20:42
autor: Skfarek
[quote="Goozik"]Skfarek
podeslij namiar na te lustreka [/quote]

Prąciem barzo http://www.allegro.pl/item731984244_lus ... _nowe.html
Muszę nadmienić że ich regulacja jest baaardzo manualna bo łapką od zewnątrz :)
[quote="suff"]a co do swapa to planuje mniej wiecej to samo co ty AEV -> AEA [/quote]

IMO lusterka pasują poza tym takie trudniej zostawić na szykanie niż zwykłe :crazy:
Prosty i w miarę tani swap :grin:

[quote="Borek"]Skfarek, wsadź może do auta dziadka albo babcię i niech sie przejadą nad morze i spowrotem to sie auto idealnie dotrze [/quote]

Ani babcia ani dziadek by nie przeżyli tej wycieczki, polowagen też nie :blush2:

Re: Skfarek - track car - zmiana kierowniczki str 6 :)

: 30 wrz 2009, 20:52
autor: ZegaR_6n
[quote="suff"]a mi te lusterka nie leza. ale to tylko moje zdanie.[/quote]
Nie tylko twoje, mialem takie lusterka w VW III GTI i nic ciekawego w nich nie bylo widac :)

Re: Skfarek - track car - zmiana kierowniczki str 6 :)

: 30 wrz 2009, 21:03
autor: suff
[quote="Skfarek"]Prosty i w miarę tani swap [/quote]

w miare. jesli kupic silnik i odrestaurowac go i tak sie robi spora sumka. 6k PLN trzeba miec na same czesci + jeszcze cos dla mechanika ktory przelozy graty i uruchomi to.

w moim przypadku tez chcialem zmienic uklad hamulcowy na tyle na tarcze bo nie wiem czy przypadkiem bebny montowane w AEV nie beda za slabe.

bede kombinowal po nowym roku jak mi sie sytuacja finansowa ustabilizuje. najgorsze w tym wszyskim jest to ze mam dwa kredyty na glowie ktore obciazaja miesieczny budzet. ale chcialbym na przyszly ogolnopolski przyjechac juz na zeswapowanym setapie. ostatnio przewinela mi sie przez glowe mysl wsadzenia g40 do 6n. dawca byl pod reka tylko kasy brakowalo

Re: Skfarek - track car - zmiana kierowniczki str 6 :)

: 30 wrz 2009, 21:34
autor: Skfarek
[quote="suff"]w moim przypadku tez chcialem zmienic uklad hamulcowy na tyle na tarcze bo nie wiem czy przypadkiem bebny montowane w AEV nie beda za slabe.

bede kombinowal po nowym roku jak mi sie sytuacja finansowa ustabilizuje. najgorsze w tym wszyskim jest to ze mam dwa kredyty na glowie ktore obciazaja miesieczny budzet. ale chcialbym na przyszly ogolnopolski przyjechac juz na zeswapowanym setapie. ostatnio przewinela mi sie przez glowe mysl wsadzenia g40 do 6n. dawca byl pod reka tylko kasy brakowalo[/quote]

Bębny nie będą za słabe - z tego co wiem 1.6 wychodziło na takich samych z tarczami 239 mm z przodu (taki sam zestaw był u mnie w 1.3). Ale pomysł z poprawą hebli popieram jak najbardziej :good:
6 k na same części to aż nadto patrz ile mnie mniej więcej wyszło w momencie kiedy robiłem dodatkowe usprawnienia.
Też myślałem o g40 (PY) początkowo ale z tego co wyczytałem to kompresor jest newralgicznym punktem tego sprzętu i przy częstej ostrej jeździe szybko się poddaje.

Re: Skfarek - track car - zmiana kierowniczki str 6 :)

: 01 paź 2009, 8:33
autor: suff
[quote="Skfarek"]6 k na same części to aż nadto patrz ile mnie mniej więcej wyszło w momencie kiedy robiłem dodatkowe usprawnienia.[/quote]
no wlasnie po dodaniu wszystkiego wychodzi okolo 4.5k a biorac pod uwage fakt ze robiles to ze znajomym mechanikiem to on pewnie mial jakies super mega hiper znizki i wyszlo tak jak wyszlo. dodatkowo ceny czesci sa rozne w roznych czesciach kraju wiec trzeba miec z tylu glowy info ze moze wyjsc okolo 1-2k wiecej na samych czesciach.