Strona 47 z 69

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 25 sie 2011, 22:03
autor: Moel
Panowie posiadam 86c 1.0 hz i mam takie pytanie jezeli chcialbym wpakowac 1.6 abu to czy duzo byloby roboty zeby to zrobic. Jezeli z elektryka bylby wielki problem to gdybym przerobil kolektor ssacy z mono na gaznik to bylyby jeszcze jakies problemy z elektryka. I jakie tam poszlyby rzeczy z abu a jakie z hz?

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 25 sie 2011, 22:15
autor: Dyziowaty
[quote="qboslavo"]raz że HB to stara konstrukcja a 2 to dużo z niego nie wyciśniesz, co najwyżej życie. jedyne co Ci może dużo dać to zmiana góry na 1,3 najlepiej od GK na gaźniku (75KM) ale znaleźć taki silnik ciężko.[/quote]

jak coś to mam taki silniczek :)

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 26 sie 2011, 10:07
autor: Moel
jaki masz na sprzedarz gk tego 1.3 75km?? jak co to pisz na pw

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 26 sie 2011, 10:09
autor: Moel
jesli ma ktos na sprzedarz silnik abu 1.6 sam silnik głowice z kolektorem wydechowym i ssącym (bez mono bo i tak przerobiłbym na jakiegos webera od fiata duzego albo cos takiego XD ) to niech da znac

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 26 sie 2011, 11:58
autor: adam
Łatwo nie będzie z tym gaźnikiem, ale wszystko się da. Gdyby to był 1.3 to występują kolektory ssące pod gaźniki, a Abu to już nie bardzo :D Jedna mała dziura... A w gaźnikach zazwyczaj dwie gardziele :)

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 01 wrz 2011, 10:26
autor: Moel
a takie pytanie czy kolektor ssący z 1.3 na gazniku podejdzie do abu i wtedy zalozyc jakiegos webera i wyszloby abu na weberze od 125p i kolektorze ssacym od 1.3 na gazniku .... hmmm ciekawe jaka bylaby moc takiego silnika??

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 01 wrz 2011, 15:28
autor: adam
Moel
Umiesz czytać i szukać? Spojrzyj na [quote="adam"]Gdyby to był 1.3 to występują kolektory ssące pod gaźniki, a Abu to już nie bardzo :D Jedna mała dziura... A w gaźnikach zazwyczaj dwie gardziele[/quote]
Wystarczy ? Zresztą w temacie swapowania silnikow do 86c/2f już wszystko było poruszane, łącznie z refleksjami użytkowników i "zonk-ów" pojawiających się przy tym

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 01 wrz 2011, 18:57
autor: memla
Moel musisz mieć kolektor z gaznika 2ee i będzie można wkładać webera z fiatona

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 01 wrz 2011, 19:17
autor: adam
Owszem jak bedzie silnik 1.0-1.4, a on pytal o abu, a tu już nie nada się

polo 86c 1.6

: 20 wrz 2011, 20:48
autor: tayscho
Witam otóż sprawa jest następująca mam w moim polo 1.0 które właśnie umarło i nie będę go robił słyszałem, że pasuje silnik od golfa III 1.6 na jednopunkcie.. jest to prawda? Podobno nie trzeba zmieniać wiązek ani nic tylko wyciągam mój i wkładam tamtem pod moim osprzętem tez mam jednopunkt pomożecie?

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 21 wrz 2011, 20:38
autor: kazikboy
a teraz mala zagadka przegładalem stare fotki i znalazlem cos ciekawego ;)
na dołaczonym foto jest 16v zamontowane na seryjnych miejscach tylko pytanie czy łapa silnika jest ta sama co w 8v ?? bardzo to interesujace

Obrazek

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 21 wrz 2011, 20:43
autor: memla
Tak łapa jest ta sama od silnik 8v :)

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 22 wrz 2011, 17:21
autor: adam
Tj. pisze memla z tym że łapa w bloku przykręcona na 2 śruby

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 24 wrz 2011, 23:41
autor: qboslavo
temat wałkowany więcej razy niż Twoja babcia ciasto. silnik ten ma oznaczenie ABU, resztę znajdziesz.

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 13 paź 2011, 1:35
autor: xCinek
A jak wygląda sprawa swapu 1.4D [1W] na 1.6 [ABU]?
Możliwe? Dużo rzeźby?