Strona 44 z 69

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 01 maja 2011, 22:21
autor: qboslavo
orientacyjnie koło 120 kilo

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 04 maja 2011, 9:10
autor: motoboy
witam wiem że dużo jest takich tematów lub postów ale nigdzie nie dostałem konkretnej odpowiedzi :-(
a wiec chciałbym zmienić silnik w moim z 2 powodów. 1 to że kondycyjnie jest do niczego bo bierze wszystkie płyny a chciałbym zrobić generalkę i 2 powód wole już odratować 3f`a bo ma więcej konia. A więc do sedna sprawy co będzie mi potrzebne do przekładki? rozumiem że kompletny silnik. jaką najlepszą skrzynie do tego polecacie jak to ma się do zmiany elektryki i ukł paliwowego ? czekam na wasze zainteresowanie moim postem i wyjaśnienie co i jak

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 04 maja 2011, 9:31
autor: Bruczyk
Wszystko zależy od tego jaki silnik masz obecnie

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 04 maja 2011, 9:56
autor: motoboy
aha zapomniałem napisać mam 1.3 AAV a chce mieć 1.3 3f

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 05 maja 2011, 6:37
autor: kazikboy
silnik plus wiazka do niego skrzynia biegow moze zostac ta sama jesli masz juz 5 biegow plus R

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 16 maja 2011, 23:06
autor: rafal_1903
Witam koledzy planuję zmienić silnik z 1,0 na 1,6 abu. Moje pytanko brzmi czy komputer i wiazkę muszę zmienić czy może pozostać od 1,0; Jak ma się do tego skrzynia biegów czy też trzeba wymienić mam 4biegową, jak półosie i hamulce???? Z góry dziękuję za szybką odpowiedz.

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 16 maja 2011, 23:16
autor: Bruczyk
Kolego wszystko na temat ABU już było powiedziane. na przyszłość najpierw poszukaj potem pytaj

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 17 maja 2011, 7:38
autor: kazikboy
wiazka tez bo dawkowanie paliwa bedzie nie takie jak trzeba i nie bedzie chodzic poprawnie albo bedzie mulowaty a jesli chcesz miec dobre przyspieszenie mozesz zostawic ta skrzynie ale jesli chce miec duze V-max to zmien na odpowiednia do tego silnika ;) moje ABU tylko nie jestem pewny czy to byla skrzynia od ABU moze od G40 ale lecialem 220km/h polosie te same jedynie wewnetrzne moga sie roznic srednica zalezy od skrzyni a hamulce wieksze jesli chcesz miec lepsze i pewniejsze hamowanie ;)

Sterownik ale jaki???

: 19 maja 2011, 21:59
autor: Rafal9104
Witam posiadam polo 86c2f 1.3aav jaki sterownik mogę włożyć alby auto lepiej się zbierało???
Proszę o podpowiedź!!! :niewiem:

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 19 maja 2011, 23:33
autor: qboslavo
zmiana sterownika (tu rozumiem, że chodzi o kompa) Ci nic nie da, ewetualnie przeprogramowanie go ale to też bez zmian w bebechach silnika bez sensu.

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 20 maja 2011, 11:03
autor: Długi
Witam Mam pytanie w mojej polówie mam silnik 1.3 i zaczął mocno kopcić a w garażu mam silnik z 1.0 i co sie stanie jak przełoże blok z silnika 1.0 a głowice i reszte dam z 1.3 co z tego wyjdzie nie straci wtedy na mocy

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 20 maja 2011, 17:16
autor: kazikboy
pewnie ze straci bo bedzie mniejsze sprezanie ale powinien byc mocniejszy niz seria 1.0 ;p

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 20 maja 2011, 17:26
autor: Bruczyk
kazikboy


niby dlaczego sprezanie ma byc mniejsze jak bloki 1.0 i 1. to dokladnie to samo

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 20 maja 2011, 19:08
autor: kolunio21
Napewno skok tłoka będzie inny i bedzie slabszy niż dotychczas, ale bedzie mocniejszy niż 1.0 w serii.

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 20 maja 2011, 21:35
autor: kazikboy
bruczyk
a srednica tloka nie bedzie mniejsza ze wzgledu na mniejsza pojemnosc albo chociazby skok tloka o wyzlobieniu w tloku jako komory spalania niewspominajac ???? wsumie to tylko na oko porownywalem NZ do 3F